TripAdvisor za restorane

Saznajte kako da privučete još gladnih gostiju u restoran pomoću resursa, najboljih praksi i saveta da biste na najbolji način iskoristili TripAdvisor.

Novo i uzbudljivo

Popularno

Kako da ažurirate obroke koje služite na TripAdvisoru

Kako da ažurirate obroke koje služite na TripAdvisoruKada gladni ljubitelji restorana traže sledeći obrok, pobrinite se da pronađu vaš restoran. Bilo da se radi o doručku, branču, ručku ili večeri, evo kako da proverite koje ste obroke naveli na listi obroka koje služite na TripAdvisoru i kako da se uverite da su te informacije ažurne.

Ažuriranje obroka koje služite je jednostavno i besplatno

Na TripAdvisoru niste ograničeni samo na tradicionalne obroke kao što su ručak ili večera – ljubitelji restorana mogu da pretražuju doručak, branč, piće i kasnu noćnu uslugu. Uverite se da ljubitelji restorana mogu da vas pronađu tako što ćete navesti svaki obrok koji služite na TripAdvisor profilu.

Da biste ažurirali obroke koje služite:

  1. Ako niste osigurali pravo na profil, to možete da uradite ovde – besplatno je i jednostavno.
  2. Kada osigurate pravo na profil, prijavite se u Kontrolni centar i izaberite „Kuhinja i pogodnosti“ na kartici „Upravljajte profilom“.
  3. Pomerajte nadole dok ne vidite pitanje „Koje obroke služi ovaj restoran?“
  4. Označite polja pored obroka koje nudite.
  5. Kliknite na narandžasto dugme „Pošalji“ u dnu stranice da biste sačuvali promene.
insights_r6004_restaurants_instructions2On...

Kako da podesite razmenu direktnih poruka sa ljubiteljima restorana

Kako da podesite razmenu direktnih poruka sa ljubiteljima restoranaPored toga što mogu da ostave javni komentar na TripAdvisoru, ljubitelji restorana mogu i da podele utiske direktno sa vama u vašem TripAdvisor prijemnom sandučetu. Evo kako da podesite i primate direktne poruke od ljubitelja restorana.

Šta je to razmena direktnih poruka?

Ljubitelji restorana sada mogu da vam pošalju direktnu poruku pored toga što će ostaviti javni komentar. Mogu da vam pošalju konkretan utisak koji ne žele da podele javno, da pomenu nekog od članova osoblja ili da navedu dodatni kontekst o komentaru koji žele da vam stave do znanja. Direktne poruke se neće prikazivati na javnom TripAdvisor profilu – to je jednostavno način da dobijete dodatne utiske o vašem restoranu.

Odatle možete da nastavite razgovor preko prijemnog sandučeta. Ovaj odgovor neće biti postavljen na javnom TripAdvisor profilu, kao što bi bio slučaj sa odgovorom uprave.

Podešavanje razmene direktnih poruka

Ako ste jedini vlasnik povezan sa lokacijom vašeg objekta, automatski ćete biti podešeni kao osoba za prijem direktnih poruka ljubitelja restorana. Ako postoji više vlasnika, jedna osoba će biti imenovana kao osoba za kontakt. Pošto samo jedna osoba iz određenog restorana može da odgovori u datom trenutku, obavezno razmotrite sa osobljem ko bi bio najbolji za taj zadatak. Ako se predomislite, ne brinite – nova osoba za kontakt treba samo da prati korake u nastavku.

Evo postupnog vodiča za podešavanje nove osobe za kontakt:

  1. Dobićete ovu poruku samo ako prethodno osigurate pravo na TripAdvisor profil – to možete da uradite ovde lako i besplatno.
  2. Kada osigurate pravo na profil, prijavite se u Kontrolni centar. Videćete odeljak „Podešavanja razmene poruka“ u okviru odeljka „Detalji o objektu“ na početnoj stranici.
  3. Kliknite na dugme „Uključite razmenu direktnih poruka“ i označite polje za potvrdu koje navodi da ste osoba za kontakt za sve direktne poruke od ljubitelja restorana.

Ako ste isključili TripAdvisor razmenu privatnih poruka preko TripAdvisor prijemnog sandučeta, moraćete da otvorite podešavanja profila i ponovo je uključite da biste mogli da primate ove poruke. Kliknite na dugme „Idi na podešavanja“ da biste to uradili.

Kada uključite razmenu direktnih poruka, trebalo bi da vidite svoje ime ili ime nekog od članova osoblja, kao „osobu za kontakt“ u odeljku „Podešavanja razmene poruka“.

Ako je drugi član vašeg tima osoba za kontakt, to možete da promenite u bilo kom trenutku i postavite sebe kao osobu za kontakt tako što ćete kliknuti na ime date osobe, a zatim označite polje da biste naznačili da ste vi osoba za kontakt.

Da biste videli direktne poruke i odgovorili na njih, kliknite na ikonu prijemnog sandučeta u gornjem desnom uglu Kontrolnog centra. Ovde možete da saznate više o našim savetima za odgovaranje na direktne poruke.

Poslednje ažuriranje: 3. maj 2019.