Počnite da koristite TripAdvisor za restorane

Saznajte više o funkcijama TripAdvisora za restorane.

Početni koraci

Kako restorani mogu da verifikuju svoj identitet na TripAdvisoru

Kako restorani mogu da verifikuju svoj identitet na TripAdvisoruKada osigurate pravo na profil restorana na TripAdvisoru, moraćete da verifikujete svoj identitet. Ovaj dodatni nivo bezbednosti štiti vas i druge vlasnike objekata od prevare. Verifikacija identiteta je jednostavna – evo kako to možete da uradite.

Verifikujte identitet telefonom

Koristićemo broj telefona koji je naveden na profilu da bismo vas pozvali ili vam poslali SMS radi verifikacije identiteta. Naš sistem će pozvati vaš objekat ili vam poslati SMS sa četvorocifrenim verifikacionim kodom u zavisnosti od vašeg izbora pri osiguravanju prava na profil. Kada dobijete kôd, unesite te cifre u polje za potvrdu i kliknite na „Pošalji kôd“.

Verifikujte identitet kreditnom karticom

Najbrži i najlakši način da verifikujete svoj identitet je kreditna kartica. To možete da uradite pomoću kreditne kartice na kojoj je vaše ime. Kartica se koristi isključivo za pružanje ovlašćenja i neće vam biti naplaćeno. Iznos od 1 USD biće rezervisan na kartici radi potvrde identiteta, ali neće vam biti naplaćeno.

Verifikacija kreditnom karticom zahteva da dodate još nekoliko informacija. To uključuje zemlju, vrstu kartice, broj kreditne kartice, ime vlasnika kartice, datum isteka, bezbednosni kôd i druge informacije za obračun, poput imena, adrese, poštanskog broja i broja telefona. Ne čuvamo nijednu od ovih informacija na nalogu, to je samo za proces verifikacije.

Kada kreditna kartica prođe proveru, bićete preusmereni na početnu stranicu Kontrolnog centra.

Verifikujte e-porukom

Ako je vaš restoran deo velike grupe ili lanca restorana, možda ispunjavate pravo na verifikaciju preko e-poruke. Ako je tako, trebalo bi da vidite opciju verifikacije e-porukom direktno u okviru procesa verifikacije. U suprotnom, trebalo bi da verifikujete identitet pomoću telefona ili kreditne kartice kao što je navedeno iznad.

Poslednje ažuriranje: 6. jul 2019.

How to Know If You’re Receiving Calls From TripAdvisor Users

How to Know If You’re Receiving Calls From TripAdvisor UsersYou may hear: “Hello, a TripAdvisor user is calling you,” the next time you pick up your restaurant’s phone. Here’s what it means for your business.It can be really difficult to tell where phone calls to your...

Kako da podesite razmenu direktnih poruka sa ljubiteljima restorana

Kako da podesite razmenu direktnih poruka sa ljubiteljima restoranaPored toga što mogu da ostave javni komentar na TripAdvisoru, ljubitelji restorana mogu i da podele utiske direktno sa vama u vašem TripAdvisor prijemnom sandučetu. Evo kako da podesite i primate direktne poruke od ljubitelja restorana.

Šta je to razmena direktnih poruka?

Ljubitelji restorana sada mogu da vam pošalju direktnu poruku pored toga što će ostaviti javni komentar. Mogu da vam pošalju konkretan utisak koji ne žele da podele javno, da pomenu nekog od članova osoblja ili da navedu dodatni kontekst o komentaru koji žele da vam stave do znanja. Direktne poruke se neće prikazivati na javnom TripAdvisor profilu – to je jednostavno način da dobijete dodatne utiske o vašem restoranu.

Odatle možete da nastavite razgovor preko prijemnog sandučeta. Ovaj odgovor neće biti postavljen na javnom TripAdvisor profilu, kao što bi bio slučaj sa odgovorom uprave.

Podešavanje razmene direktnih poruka

Ako ste jedini vlasnik povezan sa lokacijom vašeg objekta, automatski ćete biti podešeni kao osoba za prijem direktnih poruka ljubitelja restorana. Ako postoji više vlasnika, jedna osoba će biti imenovana kao osoba za kontakt. Pošto samo jedna osoba iz određenog restorana može da odgovori u datom trenutku, obavezno razmotrite sa osobljem ko bi bio najbolji za taj zadatak. Ako se predomislite, ne brinite – nova osoba za kontakt treba samo da prati korake u nastavku.

Evo postupnog vodiča za podešavanje nove osobe za kontakt:

  1. Dobićete ovu poruku samo ako prethodno osigurate pravo na TripAdvisor profil – to možete da uradite ovde lako i besplatno.
  2. Kada osigurate pravo na profil, prijavite se u Kontrolni centar. Videćete odeljak „Podešavanja razmene poruka“ u okviru odeljka „Detalji o objektu“ na početnoj stranici.
  3. Kliknite na dugme „Uključite razmenu direktnih poruka“ i označite polje za potvrdu koje navodi da ste osoba za kontakt za sve direktne poruke od ljubitelja restorana.

Ako ste isključili TripAdvisor razmenu privatnih poruka preko TripAdvisor prijemnog sandučeta, moraćete da otvorite podešavanja profila i ponovo je uključite da biste mogli da primate ove poruke. Kliknite na dugme „Idi na podešavanja“ da biste to uradili.

Kada uključite razmenu direktnih poruka, trebalo bi da vidite svoje ime ili ime nekog od članova osoblja, kao „osobu za kontakt“ u odeljku „Podešavanja razmene poruka“.

Ako je drugi član vašeg tima osoba za kontakt, to možete da promenite u bilo kom trenutku i postavite sebe kao osobu za kontakt tako što ćete kliknuti na ime date osobe, a zatim označite polje da biste naznačili da ste vi osoba za kontakt.

Da biste videli direktne poruke i odgovorili na njih, kliknite na ikonu prijemnog sandučeta u gornjem desnom uglu Kontrolnog centra. Ovde možete da saznate više o našim savetima za odgovaranje na direktne poruke.

Poslednje ažuriranje: 3. maj 2019.

Prve tri stvari koje treba da uradite nakon što osigurate pravo na profil

Prve tri stvari koje treba da uradite nakon što osigurate pravo na profil Kada osigurate pravo na besplatan profil, započnite korišćenje uz ova tri jednostavna koraka.

Pošto ste osigurali pravo na profil, imate pristup svim besplatnim alatkama koje će vam olakšati da poboljšate poslovanje. Prijavite se u Kontrolni centar ovde i odgovarajte na komentare, otpremajte fotografije, ažurirajte detalje o objektu kao što su radno vreme ili meni, pratite učinak i još mnogo toga.

Ova jednostavna tri zadatka imaju za cilj da vam olakšaju početne korake i oduzeće vam samo nekoliko minuta:

1. Dobro proverite podatke na profilu

Uverite se da je profil aktuelan tako što ćete posetiti karticu „Upravljajte profilom“ u Kontrolnom centru. Tu ćete moći da ažurirate veb-sajt, broj telefona, radno vreme, meni i sve pogodnosti koje nudite, kao što su parking ili dvorište. Sve izmene koje unesete objaviće se na sajtu u roku od nekoliko dana.

Pročitajte detaljan vodič o ažuriranju profila ovde.

2. Otpremite fotografije

Vizuelni sadržaj podstiče goste da rezervišu. Otpremanje fotografija restorana je brz i jednostavan način da vaš profil bude zanimljiviji i interesantniji potencijalnim gostima koji traže restoran poput vašeg. Zapravo, otpremanje samo jedne fotografije uprave povećava angažovanje i do 44%. Na stranicu istovremeno možete da dodate najviše 50 fotografija.

Zatim proverite primarnu fotografiju. TripAdvisor je automatski bira na osnovu kvaliteta, ali možete i sami da je izaberete.

Pročitajte vodič o tome kako da snimite sjajne fotografije za profil bez profesionalne kamere ovde.

3. Pregledajte učinak

Još jedan brzi način da poboljšate poslovanje je analiziranje učinka pomoću naše kontrolne table. Imaćete sveobuhvatan uvid u rangiranje na TripAdvisoru, obim saobraćaja ka profilu i broj komentara i fotografija koje ste dobili. Možete i da pregledate kontrolnu tablu za konkurente da biste poredili učinak sa ključnim konkurentima.

Saznajte više o tome kako da pratite učinak na TripAdvisoru ovde.

...

Odgovaranje na direktne poruke na TripAdvisoru

Odgovaranje na direktne poruke na TripAdvisoru Pored toga što mogu da ostave javni komentar na TripAdvisoru, ljubitelji restorana mogu i da podele utiske samo sa vlasnikom ili menadžerom profila restorana na TripAdvisoru. Evo vodiča za prijem direktnih poruka na TripAdvisoru i odgovaranje na njih.

Predstavljamo Razmenu direktnih poruka

Kada ljubitelj restorana napiše komentar na TripAdvisoru, sada ima opciju i da uvrsti privatnu poruku koja se šalje direktno vama. Ovo može da bude konkretan utisak, pohvala određenog člana osoblja ili dodatni kontekst u vezi sa komentarom koji može da vam pomogne da reagujete na utisak. Moći ćete da nastavite razgovor sa gostom da biste mu stavili do znanja da je i dalje dobrodošao i kada napusti restoran.

Primićete ovu poruku samo ako ste prethodno položili pravo na TripAdvisor profil – to možete da uradite ovde lako i besplatno.

Razlika između direktnih poruka i javnih komentara

Direktne poruke su lični razgovori između vas i posetilaca restorana. One nisu povezane sa ocenom u kružićima i ne utiču na rangiranje na TripAdvisoru. Poruka se ne prikazuje na javnom TripAdvisor profilu. Ovo je jednostavno način da dobijete dodatne utiske o restoranu.

Svako ko ostavi direktnu poruku piše i komentar. Komentar je javan, povezan sa ocenom u kružićima i utiče na rangiranje na TripAdvisoru. Komentar i odgovor uprave će biti postavljeni na TripAdvisor stranicu da bi svako mogao da ih vidi.

Odgovaranje na direktne poruke

...

Kako da napravite profil restorana na TripAdvisoru

Kako da napravite profil restorana na TripAdvisoru Pravljenje profila restorana je prvi korak ka korišćenju TripAdvisora kao marketinškog kanala za vaš objekat. Traje samo par minuta!

Dobrodošli na jedan od najvećih sajtova za restorane na svetu.*

Sa brojkom od 4,9 miliona restorana* koja se neprekidno povećava, milioni putnika svakog meseca istražuju i planiraju savršeno putovanje na TripAdvisoru. Ali da li ste znali da TripAdvisor koriste i lokalni stanovnici? U proseku, više od 200 miliona ljudi traži restorane na TripAdvisoru svakog meseca.** A u nedavnoj anketi, 86% ispitanika u proseku nam je reklo da su rešili da posete restoran na osnovu TripAdvisor rangiranja, komentara, ocene ili nagrade.

Pravljenje profila restorana je prvi korak ka korišćenju TripAdvisora za obaveštavanje javnosti o vašem objektu. Kada vaš objekat bude imao profil i registrujete se kao vlasnik ili menadžer, moći ćete da otpremate fotografije, ažurirate detalje poput radnog vremena restorana i da odgovarate na komentare – i to besplatno.

Proverite da li već imate profil

Verovatno već imate profil na TripAdvisoru. Možete da potražite restoran ovde ako pretražite naziv u polju za pretragu. Izaberite restoran u padajućem meniju i kliknite na dugme „Osigurajte pravo na profil objekta“ da biste započeli upravljanje profilom.

Kako da napravite profil restorana na TripAdvisoru

Da biste započeli, idite na tripadvisor.rs/GetListedRestaurant. Imajte na umu da restoran mora da bude otvoren da biste mu napravili profil na TripAdvisoru. Treba da imate pri ruci osnovne informacije poput adrese i radnog vremena restorana da biste dovršili registraciju. Imaćete i priliku da naznačite glavne tipove kuhinja koje nudite uz fotografiju i kratak opis restorana. Ako imate pitanja, možete da pregledate kompletne smernice za profile restorana ovde.

Evo nekih brzih saveta za pravljenje profila:

  • Kada dodajete e-adresu, obavezno koristite e-adresu povezanu sa restoranom, a ne vašu ličnu e-adresu.
  • Za adresu restorana koristite tačan poštanski broj za fizičku lokaciju vašeg restorana. Deluje očigledno, ali granice država i gradova umeju da budu komplikovane, pa je dobra ideja da proverite još jednom.
  • Slobodno dodajte uputstva ili savete da biste pomogli posetiocima restorana da vas pronađu, na primer, „u blizini statue Svetog Pavla“ u odeljku „Dodatne informacije“.
  • Koristite lokaciju na mapi da biste zakačili čiodu na mestu gde se vaš restoran nalazi da bi posetioci restorana mogli da ga pronađu.
  • U odeljku „Opis restorana“ dodajte opis onog najvažnijeg u vezi sa vašim restoranom. Ovo je dobro mesto da iskoristite određene ciljeve, izjavu „O nama“ ili bilo šta drugo što je već na vašem veb-sajtu.

Kada popunite sva polja, kliknite na zeleno dugme „Pošalji“. Kada kliknite na „Pošalji“, naš tim će verifikovati detalje i restoran bi trebalo da bude na veb-sajtu za otprilike 3–5 radnih dana.

*Izvor: Jumpshot za TripAdvisor sajtove, širom sveta, decembar 2018.

**Izvor: TripAdvisor evidencione datoteke, 3. tromesečje 2017.

...

Vodič za restorane koji su dobili nagradu Travellers’ Choice

Vodič za restorane koji su dobili nagradu Travellers’ Choice Travelers’ Choice je najviše odlikovanje koje TripAdvisor zajednica može da dodeli restoranu. Evo svega što treba da znate.

O Travelers’ Choice nagradama za restorane

Dobitnici nagrade TripAdvisor Travellers’ Choice biraju se na osnovu miliona vrednih komentara i mišljenja putnika iz celog sveta na TripAdvisoru. Razmatraju se tri kategorije restorana koji ispunjavaju uslove:

  • Otmeni restorani: Luksuzni objekti za specijalne prilike
  • Restorani za svakodnevni odlazak: Sjajni obroci za svaku priliku po pristupačnim cenama
  • Ležerni restorani brze hrane: Brzi, kvalitetni obroci po sjajnim cenama, ali bez uslužnog osoblja i usluge za stolom

TripAdvisor određuje dobitnike nagrade Travelers’ Choice tako što gleda komentare o restoranima širom sveta, prikupljene u periodu od 12 meseci. Ti dobitnici nagrada stalno pružaju putnicima izuzetan kulinarski doživljaj i kvalitet, bez obzira na kategoriju ili cenu.

Možete da vidite celu listu ovogodišnjih dobitnika ovde.

Travelers’ Choice u odnosu na Sertifikat za odličan kvalitet

TripAdvisor ima dva glavna programa za odavanje priznanja: Travelers’ Choice i Sertifikat za odličan kvalitet. Obe nagrade se dodeljuju restoranima koji pružaju kvalitetne doživljaje posetiocima.

Travelers’ Choice nagrade identifikuju i rangiraju najbolje restorane u određenim kategorijama, na primer, otmeni restorani i restorani za svakodnevni odlazak, a program Sertifikat za odličan kvalitet je priznanje za sve objekte koji su dostigli određen nivo odličnog kvaliteta na osnovu komentara posetilaca restorana na TripAdvisoru.

Možete da saznate više o nagradi Sertifikat za odličan kvalitet ovde.

Promovišite nagrade

Dobitnici nagrade Travellers’ Choice se prepoznaju po znački „dobitnik nagrade“ na profilu restorana i mogu da zahtevaju plaketu za prikazivanje u restoranu. Da biste pronašli savete o tome kako da promovišete TripAdvisor nagradu, kliknite ovde.

...

Kako ovaj restoran koji je među najbolje ocenjenim koristi TripAdvisor za poboljšanje poslovanja

Kako ovaj restoran koji je među najbolje ocenjenim koristi TripAdvisor za poboljšanje poslovanja La Pergola, porodični italijanski restoran u Kembridžširu u Engleskoj, koristi TripAdvisor kao temelj svoje marketinške strategije. Ovaj restoran je konstantno jedan od najbolje ocenjenih u ovoj oblasti i beleži sve veći obim saobraćaja sa TripAdvisora.

Dobro došli u La Pergola,u Kembridžširu

Oni koji osećaju čežnju za sunčanom obalom italijanske rivijere ne moraju da putuju toliko daleko. Samo deset kilometara zapadno od Kembridža, u Engleskoj, La Pergola at the Wheatsheaf služi autentičnu italijansku hranu,uključujući pice koje se peku na drvima, ručno pravljene paste i klasične deserte kao što su smokve sa maskarponeom.

„Mi smo nezavisan porodični restoran“, kaže Rosa De Simon, vlasnica. „Otvoreni smo više od 10 godina“

Tokom tog perioda restoran La Pergola je postao zapažena destinacija u ovoj oblasti, pa ljubitelji restorana kolima putuju van grada da bi uživali u autentičnoj italijanskoj atmosferi u Engleskoj. Restoran ima više od 500 komentara, prosečnu ocenu u kružićima 4,5/5 i TripAdvisor Sertifikat za odličan kvalitet.

Izazov: Rezultati marketinga

Autentična italijanska kuhinja govori sama za sebe, ali je bilo teško steći popularnost izvan grada. „U prvih nekoliko godina oglašavali smo se u lokalnim vodičima za restorane, novinama i časopisima“, kaže De Simon. „Veoma retko bismo od gostiju čuli da su za nas saznali iz neke publikacije i to me je podstaklo da preispitam našu marketinšku strategiju“.

Da bi ostvarila siguran povraćaj ulaganja, De Simon se okrenula onlajn kanalima. „Počela sam da primećujem da dobijamo sve više komentara na TripAdvisoru i da gosti pominju da su saznali za nas preko TripAdvisora“, kaže ona.

Kako koriste TripAdvisor

„Počela sam da primećujem da dobijamo sve više komentara na TripAdvisoru i da gosti pominju da su saznali za nas preko TripAdvisora“.

Sada je to jedan od najbolje ocenjenih restorana na platformi, a De Simon je uložila vreme i energiju u dodavanje fotografija uprave, ažuriranje podataka o objektu i nadgledanje komentara. De Simon kaže: „Počela sam da koristim TripAdvisor u onlajn marketingu dodavanjem veze do naše stranice na TripAdvisoru na našem veb-sajtu i korišćenjem pozitivnih komentara na Facebook stranici“.

To je besplatno i jednostavno za sve korisnike. Kada osigurate pravo na profil, izaberite neke od mnogobrojnih vidžeta i dugmadi da biste ih dodali na veb-sajt i promovisali profil na TripAdvisoru i prikupite komentare direktno tako što ćete preuzeti našu aplikaciju TripAdvisor za Facebook.

...

Gde restorani mogu da vide svoj učinak na TripAdvisoru

Gde restorani mogu da vide svoj učinak na TripAdvisoru Želite li da vidite učinak profila restorana? Pokazaćemo vam sva mesta u TripAdvisor kontrolnom centru na kojim možete da pronađete podatke o učinku profila.

Kada osigurate pravo na TripAdvisor profil— što možete da uradite besplatno i jednostavno ovde — moći ćete da pregledate učinak profila restorana na nekoliko mesta u Kontrolnom centru:

Danas ćemo vam pokazati sve kontrolne table, pokazatelje koje možete da pronađete na njima, kao i zašto su važne za vaš objekat.

Početna stranica Kontrolnog centra

Početna stranica služi kao komandni centar za upravljanje objektom. Pomerajte nadole do „Trendovi učinka“ da biste videli kratak pregled objekta na mesečnom nivou.

Videćete sledeće odeljke:

  • Učinak stranice: Informišite se o pokazateljima za veći obim saobraćaja, uključujući gde se prikazujete u pretrazi, kao i pregledima Storyboarda i Omiljenog komentara za klijente koji koriste Premium paket
  • Pregledajte učinak: Pogledajte broj komentara, analizu trendova, otpremljene fotografije i broj osoba koje su pregledale fotografije
  • Ponašanje klijenata: Saznajte kako vaša stranica podstiče potencijalne goste da rezervišu pomoću poziva, klikova na veb-sajt, klikova na mapu i klikova za rezervaciju

Ako želite više informacija, kliknite na plavi tekst „Prikaži sve“ u vrhu modula, koji vodi do...

Kontrolne table za učinak

Kontrolna tabla za učinak vam pruža detaljan prikaz učinka profila. Pomoću odeljaka o rangiranju na TripAdvisoru, saobraćaju na stranici i učinku komentara i fotografija, moći ćete da analizirate ključne pokazatelje za učinak stranice.

Idite na kontrolnu tablu tako što ćete izabrati „Kontrolna tablu za učinak“ na kartici „Učinak“.

Da biste videli šta za vaš objekat znači svaki odeljak kontrolne table i svaki pokazatelj, kliknite ovde.

Videćete odeljak „Posetioci su takođe pregledali“ u dnu Kontrolne table za učinak. Taj odeljak vam pruža uvid u konkurente na TripAdvisoru. Da biste videli uporedni prikaz učinka, kliknite na plavo dugme „Pogledajte detalje o konkurentima“, koje vodi do...

Kontrolne table za konkurente

Kontrolna tabla za konkurente korisnicima TripAdvisor Premium paketa pruža uvid u učinak njihovih restorana u odnosu na profile drugih restorana. Ako imate TripAdvisor Premium paket, možete da izaberete najviše pet glavnih konkurenata u svojoj oblasti. Uporedite rangiranje na TripAdvisoru, ocenu u kružićima, broj komentara i koliko komentara sa ocenom „odlično“, „dobro“, „prosečno“, „loše“ i „užasno“ imate.

Pristupite kontrolnoj tabli tako što ćete kliknuti na karticu „Detalji o konkurentima“ na Kontrolnoj tabli za učinak ili direktno preko odeljka „Grupa konkurenata“ na kartici „Učinak“ u okviru gornje trake za navigaciju.

Da biste pročitali detaljnije objašnjenje o podešavanju Kontrolne table za konkurente, kliknite ovde.

Kontrolna tabla za učinak oglasa

...

5 besplatnih načina da doprete do više ljubitelja restorana na TripAdvisoru

5 besplatnih načina da doprete do više ljubitelja restorana na TripAdvisoru Počinjete sa korišćenjem TripAdvisora? Evo naše liste za proveru koja će vam pomoći da doprete do više ljubitelja restorana. Da biste dodatno pojednostavili proces, možete da preuzmete i odštampate kopiju kao referencu – samo kliknite na jedno od narandžastih dugmadi „Preuzmite odmah“.

Osigurajte pravo na profil objekta

Da biste upravljali profilom na TripAdvisoru – i koristili ga za uticanje na odluke potencijalnih klijenata – osigurajte pravo na profil besplatno na tripadvisor.rs/Owners.

Unesite tačne podatke

Posetite Kontrolni centar i ažurirajte najvažnije podatke poput radnog vremena, lokacije čiode na mapi, ponude kuhinje, pogodnosti i cene.

Pružite uvid u atmosferu

Otpremite fotografije u Multimedijskom centru. Izaberite privlačnu „primarnu fotografiju“ – to je prva slika restorana koju će potencijalni gosti videti.

Zatražite utiske

TripAdvisor podstiče restorane da zatraže pisanje komentara od svih gostiju. Pregledajte meni „Marketinške alatke“ da biste našli resurse koji će vam olakšati prikupljanje komentara.

Poslednje ažuriranje: 6. decembar 2018.

Kako restorani mogu da koriste kontrolnu tablu za učinak

Kako restorani mogu da koriste kontrolnu tablu za učinak Bez obzira na to šta ulažete, vreme, novac ili oba, važno je da znate da li se vaše ulaganje isplati. Saznajte kako da izmerite uspeh na TripAdvisoru uz ovaj pregled.

Kada osigurate pravo na TripAdvisor profil, pregledajte učinak profila na različitim mestima, uključujući početnu stranicu Kontrolnog centra, kontrolnu tablu za učinak i kontrolnu tablu za oglase. Danas ćemo vam pokazati kako da koristite kontrolnu tablu za učinak i zašto su ti pokazatelji važni za vaš objekat.

Kada se prijavite, pristupite kontrolnoj tabli tako što ćete izabrati „Kontrolna tabla za učinak“ na kartici „Učinak“.

Pregled objekta

U vrhu stranice možete da vidite kratak pregled statusa restorana na TripAdvisoru. To obuhvata sledeće:

  • Ocena na TripAdvisoru: Aktuelna ocena u kružićima, od mogućih 5 kružića. Ovo se izračunava kao prosečna vrednost svih ocena koje vam gosti daju pri pisanju komentara o restoranu na TripAdvisoru.
  • Rangiranje na TripAdvisoru: Ovo pokazuje vaše trenutno rangiranje prema popularnosti za vašu lokaciju. Ako želite više informacija o tome šta utiče na rangiranje, kliknite ovde.
  • Ukupan broj fotografija: Ovo pokazuje koliko fotografija imate na profilu, uključujući koliko ste njih procentualno otpremili kao fotografije uprave.
  • Ukupan broj komentara: Ovo prikazuje broj komentara napisanih o vašem restoranu. Takođe pokazuje na koliko ste komentara odgovorili pomoću odgovora uprave.

Posetioci stranice objekta

Ovaj grafikon pruža pregled saobraćaja ka vašem profilu na mesečnom nivou. Na tehničkom nivou, ovo predstavlja broj jedinstvenih pregleda stranice. To znači da svaki podatak predstavlja jednu osobu koja je posetila profil. Možete da promenite period za grafikon pomoću plavog dugmeta u gornjem desnom uglu.

Plava boja predstavlja saobraćaj sa mobilnih uređaja, a zelena saobraćaj sa računara. Ovaj pregled će vam reći mnogo o tome koji tip osoba traži vaš restoran. Na primer, ako imate dosta saobraćaja sa mobilnih uređaja, velika je verovatnoća da se gosti spontano odlučuju za vaš restoran dok su u blizini. Međutim, to je i dobar pokazatelj za tip saobraćaja koji ćete dobijati na veb-sajtu. Ako vidite veliki broj posetilaca sa mobilnih uređaja na stranici na TripAdvisoru, treba da optimizujete veb-sajt za mobilne uređaje da biste im olakšali da pregledaju i rezervišu.

Veći obim saobraćaja ka vašem TripAdvisor profilu može da dovede do većeg broja poziva, klikova na veb-sajt ili klikova za rezervaciju. Jedan od načina da povećate obim saobraćaja ka profilu je pomoću TripAdvisor oglasa, a više o tome možete da saznate ovde.

Učinak stranice objekta

...

Kako restorani mogu da koriste TripAdvisor da bi nadmudrili konkurente

Kako restorani mogu da koriste TripAdvisor da bi nadmudrili konkurente Saznajte svoj učinak u odnosu na konkurenciju. Započnite korišćenje kontrolne table, dela TripAdvisor Premium paketa, za konkurente uz ove savete.

Konkurencija među restoranima je veća nego ikad. Uz globalno tržište restorana od preko 1,6 milijardi USD za SAD u 2018, sticanje prednosti u odnosu na konkurenciju može da bude presudno za učinak restorana.

Možda već proveravate brze pokazatelje na početnoj stranici Kontrolnog centra i na kontrolnoj tabli za učinak, ali danas ćemo vam pokazati kako da koristite kontrolnu tablu za konkurente da biste ih nadmudrili.

Pomoću kontrolne table za konkurente TripAdvisor Premium paketa jednostavno možete da uporedite svoj učinak sa profilima grupe konkurenata na TripAdvisoru.

Započnite sa korišćenjem kontrolne table za konkurente

Kada kupite TripAdvisor Premium paket, možete da pronađete kontrolnu tablu tako što ćete se prijaviti u Kontrolni centar i izabrati „Grupa konkurenata“ na kartici „Učinak“. Ako želite da saznate više o kontrolnoj tabli za učinak, kliknite ovde.

Da biste započeli analizu konkurenata, treba da napravite grupu konkurenata. Izaberite dva do pet restorana da biste uporedili svoj učinak sa njima tako što ćete potražiti konkurente u polju za pretragu. Možete da vidite i predloge u plavoj boji ispod polja, koji se generišu na osnovu profila restorana koje potencijalni gosti obično posete kada pregledaju i profil vašeg restorana.

Kada izaberete svoje konkurente, kliknite na narandžasto dugme „Sačuvaj“ u donjem desnom uglu ekrana. Možete da dodate najviše deset konkurenata na kontrolnu tablu.

Kada izaberete grupu, ekran će vas automatski odvesti nazad na kontrolnu tablu za učinak. Vratite se na kontrolnu tablu za konkurente tako što ćete izabrati „Detalji o konkurentima“ u vrhu stranice ispod naslova „Kontrolna tabla za učinak“....

Kako da poboljšate rangiranje restorana na TripAdvisoru

Kako da poboljšate rangiranje restorana na TripAdvisoru Direktor proizvoda za restorane TripAdvisora, Džerard Marfi, objašnjava šta tačno utiče na rangiranje restorana na TripAdvisoru – i kako možete da ga poboljšate – u ovom kratkom videu. Pogledajte ga u nastavku ili pročitajte transkript.

TripAdvisor pomaže stotinama miliona posetilaca restorana prilikom pretrage restorana kao što je vaš. Najviše od svega korisnicima želimo da preporučujemo odlične restorane i povezujemo vlasnike restorana sa potencijalnim klijentima.

Deo tajne uspeha TripAdvisora jeste i način na koji rangiramo restorane. On se zasniva na tri osobine vaših komentara: ocenama, aktuelnosti i relevantnosti. Pokazaćemo vam kako funkcionišu sve tri.

Ocene

Ocene se odnose na broj komentara koje imate na TripAdvisoru. Želimo da potencijalnim posetiocima prikažemo restorane koji imaju najviše komentara sa četiri i pet kružića. Pod uslovom da su izjednačeni prema svim drugim merilima, restoran koji ima više ocena sa pet kružića bolje će se rangirati od restorana koji ima ocene sa manjim brojem kružića.

Aktuelnost

Aktuelnost se odnosi na broj novih komentara o vašem restoranu. Iako stariji komentari i dalje utiču na rangiranje, noviji bolje opisuju ono što restoran trenutno može da pruži. Ovo je odlična vest za restorane jer, nezavisno od toga kako se trenutno rangirate, uvek imate šansu da to poboljšate pomoću novijih komentara. Pod uslovom da su izjednačeni prema svim drugim merilima, restoran koji ima više novijih komentara bolje će se rangirati od restorana koji ima starije komentare.

Relevantnost

Kada neko traži mesto gde će jesti, ne traži samo restorane u gradu. Traži mesto gde može večerati ili pojesti picu ili tajlandsku hranu. Zbog toga vaš restoran nema samo jedno rangiranje. Imate mnogo rangiranja po više različitih kriterijuma, od tipa obroka do tipa kuhinje i svega ostalog.

Pogledajte primer objekta Brick Alley Pub u Njuportu, na Roud Ajlendu. On u Njuportu ukupno zauzima 11. mesto, ali zauzima peto za ručak, drugo za hamburgere i šesto za američku hranu. Kako to da za ove vrste kuhinja i tipova obroka zauzima više mesto nego u ukupnom rangiranju? To je zbog toga što ima veći procenat komentara sa četiri ili pet kružića u kojima se pominju ručak, hamburgeri ili američka hrana.

Kada razmišljate o svom rangiranju, razmišljajte o tome koja su jela i kuhinje u vašem restoranu izuzetno dobri i pogledajte koji je vaš rang u tim kategorijama na TripAdvisoru. Na osnovu toga mnogo bolje možete da vidite koliko je verovatno da će neko pronaći vaš restoran nego na osnovu ukupnog rangiranja.

...

Zašto svaki restoran treba da osigura pravo na profil

Zašto svaki restoran treba da osigura pravo na profil Prvi korak u upravljanju onlajn reputacijom? Osiguravanje prava na profil. Evo zašto je to važno i kako da započnete.

Sa brojkom od 4,6 miliona restorana* na TripAdvisoru koja se neprekidno povećava, sve su prilike da vaš restoran već ima profil na TripAdvisoru. Vaši gosti verovatno otpremaju fotografije i ostavljaju komentare o vašem restoranu i bez vašeg znanja, što znači da propuštate priliku da utičete na tok razgovora i sakupite važne povratne informacije o tome kako se rangirate.

Ali možda propuštate i mnogo više od toga. Evo samo nekoliko razloga da osigurate pravo na profil:

Mi smo jedan od najvećih sajtova za restorane na svetu*

TripAdvisor nije samo najveći sajt za putovanja na svetu. Mi smo i jedan od najvećih sajtova za restorane na svetu.* Ako osigurate pravo na profil na TripAdvisoru, imaćete pristup za više od 200 miliona posetilaca mesečno.** I lokalno stanovništvo i putnici koriste TripAdvisor kao sajt za otkrivanje restorana, a u proseku 86% ispitanika iz nedavne ankete tvrdi da su rešili da posete restoran na osnovu TripAdvisor rangiranja, komentara, ocene ili nagrade. To je veoma važna prilika da se vaš restoran istakne. A najbolji deo je...

Potpuno je besplatno

Da, osiguravanje prava na profil i podešavanje TripAdvisor naloga je besplatno! Želimo da se uverimo da profil tačno predstavlja ono što nudite i vaš restoran. Osoba koja to najbolje zna ste vi.

Održavajte ažurnost profila

Kada osigurate pravo na profil, ažuriranjem detalja objekta možete da kontrolišete kako i gde se on prikazuje TripAdvisor korisnicima. Na kartici „Upravljanje profilom“ u Kontrolnom centru možete da uradite sledeće:

  • Ažurirate opis restorana i kontakt informacije
  • Verifikujete lokaciju na mapi i dodate detalje adrese, na primer broj apartmana, mesto ili trg
  • Održavate radno vreme za svaki dan u nedelji
  • Izaberete najviše pet kategorija kuhinje, na primer italijanska, vegetarijanska ili morski plodovi, u kojima će se pojavljivati vaš restoran
  • Izaberite koje obroke služi restoran
  • Izmenite pogodnosti koje nudite, kao što su parking, rezervacije, letnja bašta ili dostava

Osiguravanje prava na profil vam omogućava da sve o vašem restoranu na TripAdvisoru bude tačno i ažurno. A izbor pogodnosti i kuhinja je najbolji način da osigurate da lokalni gosti i putnici otkriju vaš restoran.

...

Česta pitanja o TripAdvisoru za restorane

Česta pitanja o TripAdvisoru za restorane Sastavili smo sveobuhvatnu listu svih čestih pitanja o TripAdvisoru za restorane.

Zašto treba da osiguram pravo na TripAdvisor profil?

Osiguravanje prava na TripAdvisor profil i registrovanje kao predstavnika restorana besplatno je i omogućava vam da pristupate svim aspektima TripAdvisor stranice, uključujući: izmenu podataka o objektu, dodavanje fotografija, odgovaranje na komentare i još mnogo toga. Posetite TripAdvisor kontrolni centar i osigurajte pravo na profil. Da bismo zaštitili vaš objekat, možemo da vam zatražimo kreditnu karticu kako bismo verifikovali vaš identitet, ali ovo tražimo isključivo u svrhe verifikacije, a osiguravanje prava na profil objekta uvek je besplatno. Kompletna uputstva o registraciji pročitajte u vodiču.

Kako da upravljam TripAdvisor profilom i da ga učinim atraktivnijim za posetioce?

Kad se registrujete, možete da upravljate svim aspektima TripAdvisor profila u kontrolnom centru. Kontrolni centar je dostupan na računarima i kao mobilna aplikacija. Samo preuzmite najnoviju aplikaciju TripAdvisor za iOS ili Android i pomoću telefona reagujte na komentare, odgovarajte na pitanja potencijalnih gostiju i upravljajte brojnim funkcijama TripAdvisor Premium paketa. Saznajte više o kontrolnom centru za mobilne uređaje ovde.

Da biste optimizovali TripAdvisor profil, pročitajte kompletan vodič.

Kako mogu da ažuriram podatke o profilu restorana?

Sve podatke o profilu objekta možete da ažurirate u kontrolnom centru. Da biste pristupili ovoj stranici, otvorite meni „Profil“ u vrhu stranice i kliknite na „Upravljajte profilom“. Ovde možete da ažurirate informacije o objektu, uključujući: opšte informacije, kao što su vaše ime, kontakt informacije, lokacija, radno vreme, tip kuhinje, informacije o cenama i još mnogo toga.

...

Česta pitanja o Sertifikatu za odličan kvalitet

Česta pitanja o Sertifikatu za odličan kvalitet Saznajte više o Sertifikatu za odličan kvalitet pomoću ovih čestih pitanja o smeštajnim objektima (hotelima, objektima koji nude noćenje s doručkom/pansionima i ostalim vrstama smeštaja), restoranima i vlasnicima doživljaja. Imamo odvojenu stranicu o Sertifikatu za odličan kvalitet za objekte iz kategorije privatnog smeštaja – pročitajte više ovde. Šta je to Sertifikat za odličan kvalitet? Od 2011. godine Sertifikat za odličan kvalitet odaje priznanje ugostiteljskim objektima koji dosledno pružaju izvanrednu uslugu širom sveta. Ovo priznanje dobije otprilike 10% ukupnog broja objekata na TripAdvisoru koji su tokom prethodne godine stekli odlične komentare. Ne postoji proces prijave za Sertifikat za odličan kvalitet, već se priznanje stiče vremenom. Ko ispunjava uslove za Sertifikat za odličan kvalitet? Smeštajni objekti (hoteli, noćenja s doručkom/pansioni i specijalizovani tipovi smeštaja), restorani, atrakcije i privatni smeštaj širom sveta ispunjavaju uslove za dobijanje Sertifikata za odličan kvalitet. Kako se određuje ko će dobiti Sertifikat za odličan kvalitet?...

O TripAdvisor brzim komentarima i dozvolama za e-poruke

O TripAdvisor brzim komentarima i dozvolama za e-poruke Odgovori na česta pitanja u vezi sa brzim komentarima i dozvolama za e-poruke. Brzi komentari su brz i jednostavan način za prikupljanje povratnih informacija od gostiju. Omogućavaju vam da nakon boravka šaljete gostima e-poruke sa podsetnicima za pisanje komentara koje izgledaju profesionalno. Hajde da pregledamo neka od čestih pitanja u vezi sa dozvolama za e-poruke i TripAdvisor brzim komentarima. Kako funkcionišu dozvole za e-poruke? Pre otpremanja e-adresa gostiju u brze komentare, morate da imate dozvolu za prosleđivanje informacija gostiju TripAdvisoru radi lakšeg prikupljanja komentara. To je obično uključeno u izjavu o prikupljanju podataka. Morate i da vodite evidenciju o saglasnosti. Šta se dešava ako gost nema poverenja u e-poruku? U skladu sa zakonima o privatnosti podataka, ako gost nema poverenja u e-poruku sa zahtevom za komentar od TripAdvisora, uputićemo ga na vas da potvrdi saglasnost. Treba da dokažete da su gosti dali saglasnost za dobijanje poruka od TripAdvisora. Da li TripAdvisor koristi e-adrese gostiju u neke druge svrhe?...

Devet čestih nedoumica u vezi sa Brzim komentarima

Devet čestih nedoumica u vezi sa Brzim komentarima Odgovori na najčešća pitanja u vezi sa Brzim komentarima.

1. Koliko koštaju Brzi komentari?

Brzi komentari su besplatni za sve objekte navedene na TripAdvisoru. Samo treba da budete registrovani vlasnikili menadžer objekta. 

2. Zašto su Brzi komentari bolji od slanja sopstvene e-poruke?

Brzi komentari su brz i jednostavan način za prikupljanje povratnih informacija od gostiju. Imaćete koristi od zajedničkog pojavljivanja vašeg brenda sa brendom TripAdvisor, najvećim sajtom za putovanja na svetu. Imaćete pristup kontrolnoj tabli za Brze komentare, koja vam pruža jasne i precizne rezultate za svaku od kampanja. Pored toga, e-poruka sa podsetnikom se automatski šalje gostima koji ne odgovore, što vam dodatno olakšava da povećate broj komentara. 

3. Kako funkcionišu dozvole za e-poruke?

Pročitajte članak o Brzim komentarima i dozvolama za e-poruke ovde.

4. Šta se dešava sa e-adresama gostiju kada koristim Brze komentare?

Na e-adrese se po prijemu primenjuju filteri Brzih komentara. Prvo se uklanjaju adrese primalaca koji su izabrali da ne primaju e-poruke od Brzih komentara. Zatim se uklanjaju adrese korisnika koji su primili e-poruke Brzih komentara od vas u poslednjih 30 dana i onih koji su napisali komentar za objekat u poslednja tri meseca.

E-poruka Brzih komentara se šalje na preostale adrese i odgovori se prate na kontrolnoj tabli. Ako nema odgovora u roku od 7 dana, a izabrali ste da gostima pošaljete e-poruku sa podsetnikom, TripAdvisor će poslati dodatnu e-poruku u vaše ime. U tom trenutku adrese ostaju sačuvane na TripAdvisor serveru, pa možete da nastavite da pratite rezultate kampanje na kontrolnoj tabli, a buduće liste za kampanje e-poštom mogu da se pravilno filtriraju.    

5. Kako TripAdvisor štiti podatke mojih gostiju?

E-adrese koje se dostavljaju TripAdvisoru putem Brzih komentara čuvaju se odvojeno na bezbednom mestu. Pristup je ograničen na određene osobe iz TripAdvisor tima.

6. Da li TripAdvisor koristi ove e-adrese i u druge svrhe?

Ne. TripAdvisor prepoznaje vrednost i važnost zaštite podataka vaših gostiju. E-adrese poslate za Brze komentare se ne koriste ni u koje druge svrhe. Ne prijavljujemo ih za opšte TripAdvisor kampanje e-poštom niti ih pratimo sa bilo kojim drugim ciljem osim izveštavanja na kontrolnoj tabli za Brze komentare.

7. Ako dostavim e-adrese svojih gostiju, da li će oni automatski postati članovi TripAdvisora?

Ne, za primaoce e-pošte od Brzih komentara ne otvaramo članstvo automatski. Međutim, korisnik će morati da bude član TripAdvisora da bi napisao komentar za vaš objekat. Kada korisnik odluči da pošalje komentar, može da izabere da se registruje na sajtu ili da se prijavi na postojeći nalog i prilagodi podešavanja naloga u vezi sa primanjem e-poruka od TripAdvisora u budućnosti.

8. Mogu li nenamerno da šaljem gostima previše e-poruka Brzih komentara?

Svakom gostu možemo da pošaljemo samo jednu e-poruku Brzih komentara i jednu e-poruku sa podsetnikom po poseti vašeg objekta i to u periodu od 30 dana. E-poruka sa podsetnikom se šalje samo ako izaberete da koristite tu funkciju i ako gost nije već napisao komentar za vaš objekat.

Ako koristite automatske Brze komentare, uporedićemo i sve dolazne adrese od vašeg dobavljača ugostiteljske tehnologije sa adresama u istoriji kampanje da bismo se uverili da vaši gosti ne dobijaju duplirane e-poruke. Ovo je važno jer bi ipak trebalo da koristite ručne Brze komentare za slanje e-poruka osobama koje nisu obavile rezervaciju preko vaših dobavljača ugostiteljskih tehnologija.

9. Mogu li da suzim izbor i šaljem e-poruke Brzih komentara samo gostima koji će verovatno napisati pozitivne komentare?

Trebalo bi da zatražite dozvolu za slanje e-poruka od svih gostiju i da šaljete e-poruke Brzih komentara svima koji daju saglasnost. Slanje e-poruka samo gostima koji će verovatno napisati pozitivne komentare se smatra prevarom i objekat može da bude kažnjen. Kliknite ovde da biste pronašli dodatne informacije. Imajte u vidu da se vlasnici objekata često iznenade brojem pozitivnih komentara koje dobijaju. Uostalom, prosečna ocena u komentarima na TripAdvisoru je 4,12 od 5 kružića.1


  • 1. Interni podaci TripAdvisora, januar 2014.
Poslednje ažuriranje: 20. jun 2018.

Kako da poručite štampani primerak Sertifikata za odličan kvalitet

Kako da poručite štampani primerak Sertifikata za odličan kvalitet

Čestitamo vam na dobijanju Sertifikata za odličan kvalitet! Isticanje štampanog primerka sertifikata u objektu je sjajan način da pokažete svoje dostignuće.

Kada treba da zahtevate štampani primerak sertifikata

  • Dobitnik ste Sertifikata za odličan kvalitet za 2016. i još uvek niste zatražili štampani primerak sertifikata. 
  • Dobili ste Sertifikat za odličan kvalitet prethodne godine i treba vam novi primerak.
  • Želite primerak sertifikata na nekom drugom jeziku.

Kako da zahtevate štampani primerak sertifikata

  1. Prijavite se u Kontrolni centar
  2. Postavite pokazivač miša na meni Marketinške alatke u vrhu stranice, pa izaberite Nagrade u padajućem meniju.
  3. Kliknite na Nabavite značku pored vidžeta zaSertifikat za odličan kvalitet .
  4. Kliknite na vezu Prikaži sertifikat u dnu stranice. 
  5. Popunite obrazac Zahtev za slanje Sertifikata za odličan kvalitet i kliknite na dugme Pošalji zahtev

Pratite gorenavedena uputstva i dobićete Sertifikat za odličan kvalitet poštom u roku od 8 nedelja. Dok ste u Kontrolnom centru, možete da preuzmete i vidžet za Sertifikat za odličan kvalitet kako biste ga dodali na veb-sajt. To će vam omogućiti da promovišete priznanje onlajn dok čekate štampani primerak.

Poslednje ažuriranje: 6. avgust 2014.

How to Add a TripAdvisor Widget to Your Restaurant Website

How to Add a TripAdvisor Widget to Your Restaurant Website Make sure your diners can find you on TripAdvisor with one of our free restaurant widgets you can add to your website.

TripAdvisor Restaurant Widgets to Choose From

With our free widgets, diners around the world are just one click away from your reviews. Widgets are small, customizable pieces of HTML code that allows you to add dynamic content from TripAdvisor directly onto your website. Easily share your latest reviews or awards and encourage diners to leave reviews. Plus, you can customize each widget to best fit your website.

You can choose from a wide variety of messages based on what you'd like to feature:

  • The Restaurant Widget: This widget is geared specifically for restaurants. The simple yet powerful badge says, “Find us on TripAdvisor." Customize the color, icon, and language with this widget.
  • Review Snippets: Display your most recent review snippets with this widget. You can choose how many reviews you want to show and how large it will be on your website.
  • Review Starter: This widget encourages diners coming to your website to leave a review on TripAdvisor.
  • Social Media Button: If you feature your other social channels like Facebook or Instagram in your footer, you can easily add a TripAdvisor icon as well with this widget. You can choose from a few different styles depending on whether or not you want to showcase your bubble rating or keep it simple.
  • Read Reviews:This widget makes it easy for diners to read your reviews with a click of a button.
  • Your Rating:Showcase your TripAdvisor bubble rating and your number of reviews with this widget.
  • Bravo! Widget:Tell visitors to your website how many diners have rated you as "Excellent" with this widget.
  • Rave Reviews:
  • This widget creates a scrolling showcase of your most recent "Excellent" review. You can customize the size, readability, and your borders.
  • Rated on TripAdvisor:Similar to the Your Rating widget, this widget is slightly larger and reads, "Recommended on TripAdvisor," with a link to your listing.
  • Certificate of Excellence: If you receive a TripAdvisor Certificate of Excellence, show it off by adding your award to your website.

How to add your TripAdvisor Restaurant Widget

It’s easy to add your free widget:

  1. First, log in to the Management Center. If you haven't already claimed your listing, it's free and easy to do so here.
  2. Choose "Website Widgets" under the "Marketing Tools" tab.
  3. Browse through the list of widgets to find the one that works best for you.
  4. Once you've chosen your widget, you can customize it. Each widget has different customizations you can choose from. For the Restaurant Widget, for example, you can customize the color, icon, and language.
  5. Once you've customized your widget, copy and paste the personalized code from the widget page into your website HTML code.
  6. If you'd rather email the code to yourself or to the person who manages your website, click the orange "Email code" button at the bottom of the page.
  7. Once your website is updated, your widget should appear.

Enhancing your website with a TripAdvisor widget takes just a few minutes. Get started now so you can maximize exposure right away.

Poslednje ažuriranje: 13. januar 2015.

Vodič za brzi početak: Automatski Brzi komentari

Vodič za brzi početak: Automatski Brzi komentari Automatski Brzi komentari vam omogućavaju da na najbolji način iskoristite partnerstvo sa dobavljačem usluga povezivanja koji ima sertifikat TripAdvisora i da bez ikakvog napora povećate broj komentara za objekat. Započnite pomoću ovog vodiča.

Brzi komentari su besplatna TripAdvisor alatka koja se lako koristi i omogućava objektima da šalju e-poruke bivšim gostima i zatraže od njih da napišu komentar. Redovni korisnici Brzih komentara u proseku imaju povećanje od 33% u broju TripAdvisor komentara za svoje objekte.1 Skupljanje komentara pomoću automatskih Brzih komentara može da bude još lakše za hotelijere koji sarađuju sa dobavljačem usluga povezivanja sertifikovanim kod TripAdvisora, kao što je mehanizam za internet rezervacije ili sistem za upravljanje objektima.

Kako funkcionišu automatski Brzi komentari? Kada se gosti odjave, dobavljač usluga povezivanja će automatski dostaviti njihove e-adrese TripAdvisoru. Nakon toga će TripAdvisor gostima poslati prilagođenu e-poruku Brzih komentara u roku od 72 sata. Najbolja karakteristika? I automatski i ručni Brzi komentari su besplatni.

Da li ste spremni da podesite kampanju automatskih Brzih komentara? Sve što je potrebno su tri jednostavna koraka:

1. Pristupite Brzim komentarima

Posetite tripadvisor.rs/ReviewExpress, unesite ime objekta i izaberite ga u okviru.Ako još uvek niste prijavljeni na TripAdvisor, u ovom trenutku ćemo od vas zatražiti da se prijavite ili registrujete. Korišćenje Brzih komentara je besplatno, ali morate da se registrujete za objekat na TripAdvisoru da biste započeli. 

2. Omogućite automatske Brze komentare

Na početnoj stranici Brzih komentara kliknite na dugme u okviru „Automatska verzija“. (Ne vidite okvir „Automatska verzija“? Pogledajte odeljak Rešavanje problema u nastavku.) Pregledajte informacije u prozoru, uključujući dobavljače usluga povezivanja i uslove korišćenja. Obavezno označite polja za potvrdu pored svih stavki. Zatim potvrdite adresu „Pošiljalac“ za kampanje e-poruka i pošaljite obrazac. Čestitamo! Dobavljač usluga povezivanja sada može da počne da šalje podatke za e-poruke automatskih Brzih komentara čim se gosti odjave.

3. Konfigurišite podrazumevanu poruku

Brzi komentari vam omogućavaju da podesite podrazumevani šablon e-poruke za svaki od 20 i više jezika na sajtu. Automatski Brzi komentari šalju tu podrazumevanu e-poruku na adrese koje dobiju od dobavljača usluga povezivanja. Ako niste podesili podrazumevanu poruku, šalje se standardni TripAdvisor šablon. Da biste podesili podrazumevanu e-poruku za automatske Brze komentare, posetite karticu „Nova e-poruka“. Podrazumevana poruka će se pojaviti automatski – imaće zvezdicu u nazivu. Koristite veze „Izmeni“ da biste prilagodili šablon na ovoj stranici i sačuvajte ga. Obavezno označite polje za potvrdu sa natpisom „Sačuvaj ovu poruku kao podrazumevanu za [language]“ – to vam garantuje da se ta poruka šalje za automatske Brze komentare. Ako kod vas redovno borave gosti koji govore druge jezike, razmislite o tome da izmenite i podrazumevanu poruku za te jezike. Kada dobavljač usluga povezivanja pošalje e-adrese TripAdvisoru, uz njih dostavlja i željeni jezik gosta, pa se e-poruka automatskih Brzih komentara šalje na tom jeziku.

To je sve – dovršili ste podešavanje!

Slanje e-poruka automatskih Brzih komentara će početi čim dobavljač usluga povezivanja dostavi e-adrese gostiju koji su se odjavili. Možete da izmenite podrazumevane e-poruke i pratite status dobavljača usluga povezivanja na kartici „Podešavanja“. Kao i uvek, možete da merite rezultate svake kampanje Brzih komentara, kako ručnih, tako i automatskih, na kartici Kontrolna tabla. Možete da koristite rezultate sa Kontrolne table i da biste prilagodili podrazumevanu poruku i maksimalno uvećali broj odgovora.

KRATAK SAVET: E-poruke automatskih Brzih komentara mogu da se šalju samo na adrese koje čuvaju vaši dobavljači usluga povezivanja. Da biste kontaktirali ostale goste, ne zaboravite da se vratite u Brze komentare i otpremite njihove adrese ručno.

Rešavanje problema

Ako vaš smeštajni objekat ne može da se registruje za automatske Brze komentare, možda vaš dobavljač usluga povezivanja nije sertifikovan. Kontaktirajte dobavljača da biste se povezali.

Da biste saznali više o Brzim komentarima, kliknite ovde.


  • 1. Podaci sa sajta TripAdvisor, januar 2014.
Poslednje ažuriranje: 24. mart 2014.

Analitika Brzih komentara za 5 minuta ili manje

Analitika Brzih komentara za 5 minuta ili manje

Kada ste poslednji put imali vremena da obavite sve zadatke? Ako ne možete da se setite, kontrolna tabla Brzih komentara je osmišljena za osobe sa gustim rasporedom poput vašeg! Za samo pet minuta možete da proverite ove ključne pokazatelje i vidite kakav je učinak vaših prethodnih kampanja, kao i da steknete uvid za nove kampanje. Ne verujete nam? Posetite www.tripadvisor.rs/ReviewExpress, izaberite svoj objekat iz padajuće liste i merite vreme:

1. minut: Napravite popis

Pregledajte objedinjene statističke podatke o ukupnom broju poslatih kampanja i e-poruka, o ukupnom broju otvorenih poruka i klikova i o ukupnom broju prikupljenih komentara. Podelite broj otvorenih e-poruka sa ukupnim brojem e-poruka da biste izračunali prosečnu stopu otvaranja. Na primer, prosečna stopa otvaranja u ovom primeru je skoro 30%. Zatim uradite isto to za klikove i komentare. Obratite pažnju na to da li vremenom ova stopa raste. Ako se to ne dešava, isprobajte neku od kombinacija naših saveta za Brze komentare da biste pospešili njen rast.

2. i 3. minut: Pregledajte nedavne recenzije

Pogledajte nedavne komentare da biste videli šta u vašem objektu ide po planu, ali i čemu je potrebno da posvetite dodatnu pažnju. Obavezno zabeležite one na koje kasnije treba da napišete Odgovor uprave. Ako nemate nedavnih komentara, kontrolna tabla će vam navesti savete koje možete da isprobate za buduće kampanje.

4. i 5. minut: Proverite statističke podatke o kampanji

Izračunajte stopu otvorenih e-poruka (Br. otvorenih/Br. poslatih), stopu klikova (Br. klikova/Br. poslatih) i stopu neisporučenih e-poruka (Br. neisporučenih/Br. poslatih) za poslednje tri kampanje. Da li su bolje od ukupnog proseka iz 1. koraka? Ako jesu, nastavite tako.

Ako stopa otvorenih e-poruka pada, pokušajte da izmenite temu e-poruka ili da šaljete e-poruke na dane koji su bliži danima kada gosti polaze da bi im poruke bile relevantnije. Ako su klikovi problem, pokušajte da date lični ton e-porukama koje šaljete gostima. Ne zaboravite, opadajuća stopa neisporučenih e-poruka je dobar pokazatelj, jer to znači da se više e-poruka isporučuje. Ako ovo nije slučaj, usredsredite se na to da proverite e-adrese.

To je to! U roku od pet minuta bićete spremni da pošaljete još jednu kampanju Brzih komentara koja je prilagođena na osnovu prethodnih kampanja (samo kliknite na „Nastavi i pošalji“ da biste započeli). Pogledajte kontrolnu tablu Brzih komentara na http://www.tripadvisor.rs/ReviewExpress već danas!


Da li vas zbunjuje broj neisporučenih poruka, broj klikova I broj otvorenih poruka? 

Ako je tako, evo kratkog spiska stavki na koje treba da obratite pažnju:

Vaša celokupna istorija Brzih komentara:

  • Ukupan broj kampanja: Koliko puta ste slali grupe e-poruka gostima pomoću Brzih komentara
  • Ukupno poslatih e-poruka: Ukupan broj adresa na koje ste slali e-poruke
  • Ukupno otvorenih: Broj e-poruka Brzih komentara koje su pregledali korisnici
  • Ukupan broj klikova: Broj ljudi koji su kliknuli na sadržaj svih e-poruka

Za svaku kampanju:

  • Br. poslatih: Broj e-adresa na koje su poslate poruke
  • Br. otvorenih: Broj e-poruka koje su korisnici pregledali u okviru kampanje
  • Br. klikova: Broj ljudi koji su kliknuli na sadržaj e-poruke u okviru pojedinačne kampanje
  • Br. neisporučenih: Broj e-poruka koje nisu isporučene

 

Poslednje ažuriranje: 17. januar 2018.

10 saveta za povećanje broja komentara pomoću Brzih komentara

10 saveta za povećanje broja komentara pomoću Brzih komentara

Preko 80% smeštajnih objekata širom sveta poziva goste da ostavljaju komentare.1 E-poruke sa podsetnicima su sjajan način da povećate broj komentara, ostvarite trajne veze sa gostima i potencijalno poboljšate rangiranje prema popularnosti. Niste aktivirali program za slanje e-poruka? U tome mogu da vam pomognu TripAdvisor Brzi komentari, besplatna alatka za slanje e-poruka sa podsetnicima!

1. Prikupite e-adrese

Proverite da li u evidenciji imate tačne e-adrese pre nego što gosti odu iz objekta.

2. Izgradite očekivanja kod gostiju

Nabavite dozvolu da prosledite njihove podatke TripAdvisoru da biste olakšali prikupljanje komentara i recite im da ćete im poslati e-poruku za Brze komentare da biste dobili utiske.

3. Pažljivo odaberite adresu pošiljaoca

Neka adresa obavezno sadrži ime objekta ili glavnog zaposlenog koje je prepoznatljivo.

4. Koristite kratke i jasne poruke

Kraće e-poruke sa jasnom, konciznom temom su efikasnije.  

5. Dodajte poruci lični pečat

Navedite i svoj potpis i poziciju da bi e-poruka bila ličnija.

6. Uverite se da će poruka stići gde treba

Izbegavajte uzvičnike i velika slova u temi i telu poruke.

7. Izbegavajte slanje vikendom i praznicima

Šaljite poruke početkom radne nedelje kada ljudi ažurnije proveravaju e-poštu.

8. Redovno šaljite e-poruke

Zamolite goste za utiske nekoliko dana posle odjavljivanja dok im je doživljaj još svež.

9. Zahvalite se gostima

Iskoristite ovu priliku da se zahvalite gostima i podstaknete ih da ponovo posete objekat.

10. Isprobajte nešto novo

Eksperimentišite sa adresama sa kojih šaljete poruke, temama, porukama i slikama.

Brzi komentari vam pomažu:

  • da pošaljete e-poruke na čak 1000 adresa bivših gostiju istovremeno
  • da imate podrazumevane poruke na 20 i više jezika
  • da dodajete slike i čuvate šablone da biste ih kasnije koristili
  • da automatski šaljete naknadne poruke (opcionalno)
  • da osigurate bezbednost adresa – koriste se samo za Brze komentare

 


  • 1. TripBarometer istraživanje, onlajn istraživanje TripAdvisora koje je sprovedeno od decembra 2012. do januara 2013. sa 35.042 učesnika iz 26 zemalja (www.tripadvisorTripBarometer.com)
Poslednje ažuriranje: 31. jul 2013.

Osigurajte pravo na profil već danas da biste počeli da istražujete TripAdvisor

Pin It on Pinterest