Poboljšajte poslovanje

Sve što vam treba da biste poboljšali poslovanje pomoću Tripadvisor proizvoda i resursa.

4 saveta za privlačenje velikog broja gostiju u restoran tokom cele godine

4 saveta za privlačenje velikog broja gostiju u restoran tokom cele godine U turističkoj delatnosti privlačenje velikog broja gostiju u restoran tokom cele godine predstavlja izazov. Nudimo vam nekoliko isprobanih marketinških taktika koje možete da primenite da biste imali više gostiju i van sezone.

Svi koji vode restoran znaju da je to sezonski posao. Bez obzira na to da li imate objekat na letnjoj destinaciji pokraj mora ili prometan bar u koji dolaze skijaši posle skijanja, postoje periodi tokom godine kada imate puno gostiju i periodi kada to nije slučaj.

Da biste imali puno gostiju tokom cele godine, morate i da ga promovišete tokom cele godine.

To znači da treba da primenjujete marketinške aktivnosti kako u neaktivnim, tako i u aktivnim periodima. Marketing se često posmatra kao aktivnost nižeg prioriteta, ali ako ga zanemarite, kasnije će vam biti još teže da privučete nove goste. Trud koji ulažete u marketing treba da posmatrate kao kada biciklista pokušava da savlada brdo – morate neprekidno da okrećete pedale, leva-desna noga, da biste stigli do vrha. Možete da idete brže ili sporije ako to želite, ali ako u potpunosti stanete, ponovni početak će biti još teži.

Oglašavanje tokom cele godine takođe vam pomaže da steknete prednost nad konkurencijom i može da znači da će ljubitelji restorana koji još nisu posetili vašu oblast obeležiti restoran za neku buduću posetu. Pravljenjem plana za doslednu promociju tokom cele godine možete da budete sigurni da će restoran uvek biti vidljiv.

Evo nekoliko efikasnih marketinških taktika koje možete da koristite u svakom trenutku:

Reklamirajte restoran

Najbolji način da u svako doba godine povećate potražnju za restoranom je da ga stalno reklamirate. To naročito treba da primenjujete ako se restoran nalazi na nekoj sezonskoj lokaciji, poput grada sa skijalištem ili pored okeana, a želite da potencijalni gosti znaju da ste otvoreni i van sezone i želite da se izdvojite od konkurencije tokom aktivnih perioda u sezoni.

Onlajn oglašavanje predstavlja odličan način jer lako možete da prilagođavate trud koji ulažete, poput povećanja ili smanjenja brzine kada se biciklom penjete uzbrdo. Prilagođavanje uloženog truda u ovom slučaju označava eksperimentisanje sa različitim publikama i kanalima za oglašavanje da biste otkrili šta vam najviše odgovara.

Pronađite partnere u svojoj zajednici

Uspeh restorana u najvećoj meri zavisi od lokacije i zajednice u kojoj posluje. Još jedan način da restoran ima puno gostiju tokom cele godine je da sklapa partnerstva sa članovima zajednice, posebno sa drugim objektima u blizini.

Možete da probate sledeće:

  • Postavite letke u blizini perionice veša, hemijskog čišćenja ili neke druge lokalne prodavnice
  • Zamolite konsijerže lokalnih hotela ili kompleksa apartmana/kuća da preporučuju vaš restoran
  • Kontaktirajte menadžere kancelarija da biste ugovorili opcije za ketering ili dostavu hrane u lokalnim preduzećima
  • Sarađujte sa fakultetima i višim školama u blizini da biste omogućili da studenti obavljaju praksu kod vas ili da biste im ponudili popuste
  • Reklamirajte se kao partner lokalnih dobrotvornih neprofitnih organizacija da bi potencijalni gosti čuli za vas
  • Učestvujte u lokalnim verzijama nedeljnih ponuda za restorane ili nekim drugim državnim kampanjama
  • Ponudite svoj prostor kao zajednički radni prostor tokom dana

Organizujte događaj ili učestvujte u nekoj manifestaciji

Još jedan način da privučete goste u restoran je da organizujete neki događaj ili učestvujte na nekoj manifestaciji, poput degustacija na nekoj drugoj lokaciji. To je sjajna prilika da pronađete kreativni pristup u skladu sa svojom klijentelom: ako ste restoran prilagođen porodicama, možete da uvedete obrok za decu sa nekim popularnim likom ili organizujete radionicu za decu. Međutim, ako ste prevashodno restoran za večernje izlaske, razmislite o degustaciji vina ili posebnom meniju sa fiksnom cenom za parove.

Možete da isprobate i sledeće:

  • Organizujte tematske događaje za proslavu određenih praznika, poput Dana majki ili Nove godine
  • Organizujte obilazak kuhinje restorana ili časove kuvanja ili spremanja kolača
  • Organizujte degustacije vina i piva
  • Eksperimentišite sa obrocima u bašti pored standardne ponude, poput specijalnog branča
  • Organizujte projekcije filmova, nastupe bendova uživo ili pozorišne predstave
  • Organizujte igre, poput kviza iz popularne kulture ili turnira u pokeru

Ako ti događaji budu uspešni, možete da počnete da redovno organizujete događaje, poput poslovnih ručkova, rođendanskih zabava ili proslava venčanja, što može da vam donese dodatne prihode.

...

Kako lične preporuke pomažu ovom restoranu da privuče veći broj gostiju

Kako lične preporuke pomažu ovom restoranu da privuče veći broj gostiju

Santorini by Georgios, koji se nalazi u Majami Biču, na Floridi, zna kako da obraduje goste. Za vlasnike Jorgosa Vogijacisa i menadžerku Klaudiju Angurel, balansiranje troškova pri stvaranju nezaboravnog doživljaja predstavlja sastavni deo posla. Pogledajte kako koriste Tripadvisor da bi promovisali svoj objekat, upravljali reputacijom i uvek imali pun restoran.

Dobro došli u Santorini by Georgios, u Majamiju, na Floridi

Duh grčkih ostrva ispunjava ovaj deo tople i sunčane plaže u Majamiju, na Floridi. Ponuda morske hrane i surfovanja uz tradicionalne grčke ukuse je specijalnost restorana Santorini by Georgios, koji je popularan kako među lokalnim stanovništvom tako i među putnicima.

Prioritet restorana Santorini by Georgios predstavljaju zadovoljni gosti. Santorini je otkrio da gosti povećavaju obim saobraćaja kada se u prvi plan stavi njihov individualni doživljaj.

...

Turn Excellent Reviews Into Restaurant Marketing Magic

Turn Excellent Reviews Into Restaurant Marketing Magic Turn your reviews into marketing for your business with these creative restaurant marketing ideas from real restaurants around the globe.

Make Your Reviews Work Harder

Your hard work and great food have earned you well-deserved positive reviews. Now it’s time to make those words of praise work for you by using them in your restaurant’s marketing materials.

Featuring Tripadvisor reviews lends your marketing a sense of credibility. It’s a concept psychologists call “social proof,” which essentially means that humans look to see what others do before making a decision.

The fact that positive reviews from Tripadvisor drive business to your restaurant is a testament to the power of social proof. But the impact of these reviews need not be limited to browsers on Tripadvisor. We’ve put together some creative ways you can incorporate your reviews into your online and offline restaurant marketing to better persuade potential diners that your restaurant is the one they should choose.

Real-Life Restaurant Marketing Ideas

Use your restaurant concept to your advantage. This is where you can get quirky, creative, and truly you because you own the space. Think about using your built-in signage, sidewalk real estate, or your door and window spaces as places you can draw in passerby. Plus, it’s easy and free to request Tripadvisor-branded materials for your restaurant here.

Post Your Reviews Around Your Restaurant

Grab attention with a selection of your reviews as a flyer on your window next to your menu — simply let the reviews tell the story. Or, pull some of your favorite quotes from recent reviews and turn it into a piece of wall art on your patio or in your waiting area like this London pub.

Joke About Your Reviews

Have a bad review? Use your sense of humor to your advantage and aim for a few laughs — this approach could even go viral like this Irish cafe advertising the “worst salad one woman on Tripadvisor ever had in her life.”

Encourage Online Engagement with Creative Signage

...

Vodič za restorane koji su dobili nagradu Travellers’ Choice

Vodič za restorane koji su dobili nagradu Travellers’ Choice Travelers’ Choice je najviše odlikovanje koje Tripadvisor zajednica može da dodeli restoranu. Evo svega što treba da znate.

O Travelers’ Choice nagradama za restorane

Dobitnici nagrade Tripadvisor Travellers’ Choice biraju se na osnovu miliona vrednih komentara i mišljenja putnika iz celog sveta na Tripadvisoru. Razmatraju se tri kategorije restorana koji ispunjavaju uslove:

  • Otmeni restorani: Luksuzni objekti za specijalne prilike
  • Restorani za svakodnevni odlazak: Sjajni obroci za svaku priliku po pristupačnim cenama
  • Ležerni restorani brze hrane: Brzi, kvalitetni obroci po sjajnim cenama, ali bez uslužnog osoblja i usluge za stolom

Tripadvisor određuje dobitnike nagrade Travelers’ Choice tako što gleda komentare o restoranima širom sveta, prikupljene u periodu od 12 meseci. Ti dobitnici nagrada stalno pružaju putnicima izuzetan kulinarski doživljaj i kvalitet, bez obzira na kategoriju ili cenu.

Možete da vidite celu listu ovogodišnjih dobitnika ovde.

Travelers’ Choice u odnosu na Sertifikat za odličan kvalitet

Tripadvisor ima dva glavna programa za odavanje priznanja: Travelers’ Choice i Sertifikat za odličan kvalitet. Obe nagrade se dodeljuju restoranima koji pružaju kvalitetne doživljaje posetiocima.

Travelers’ Choice nagrade identifikuju i rangiraju najbolje restorane u određenim kategorijama, na primer, otmeni restorani i restorani za svakodnevni odlazak, a program Sertifikat za odličan kvalitet je priznanje za sve objekte koji su dostigli određen nivo odličnog kvaliteta na osnovu komentara posetilaca restorana na Tripadvisoru.

Možete da saznate više o nagradi Sertifikat za odličan kvalitet ovde.

Promovišite nagrade

Dobitnici nagrade Travellers’ Choice se prepoznaju po znački „dobitnik nagrade“ na profilu restorana i mogu da zahtevaju plaketu za prikazivanje u restoranu. Da biste pronašli savete o tome kako da promovišete Tripadvisor nagradu, kliknite ovde.

...

Zašto je ovaj restoran iz Jorkšira osvojio nagradu Travellers' Choice za 2017.

Zašto je ovaj restoran iz Jorkšira osvojio nagradu Travellers' Choice za 2017. The Black Swan at Oldstead je postao prvi britanski restoran na vru svetske liste Tripadvisor Travellers’ Choice restorana. Šta je potrebno za upravljanje restoranom koji je dobitnik nagrade Travellers' Choice?

Dobro došli u Black Swan at Oldstead

The Black Swan at Oldstead se nalazi u maloj kolibi sa kamenim zidovima na stazi sa drvoredom u Jorkširu. Kombinovanjem tradicionalnih jela jorkširske kuhinje na kreativan i originalan način ovaj restoran sa Mišlenovim zvezdicama svoju uslugu bazira na tradicionalnom gostoprimstvu. Sve goste tretiraju kao deo porodice.

„Mi smo porodični objekat i smatramo da gosti uživaju u našem ljubaznom i gostoljubivom pristupu“ kaže Benks. „Naš cilj je da služimo najbolja i najzanimljivija jela, ali uz opuštenu i prijatnu atmosferu za svakoga“.

Strast prema lokalnim sastojcima

Black Swan akcenat stavlja na hranu. „Fokusiramo se na to da ponudimo sjajnu hranu koja se pravi od lokalnih sastojaka“, kaže Benks. „Sami uzgajamo na sopstvenoj farmi većinu proizvoda koje koristimo u restoranu i to utiče na ponudu našeg kombinovanog menija koji se stalno razvija“.

Međutim, sjajni sastojci su samo osnova. „Kreativni proces koji zatim nastupa pri dodavanju novog jela je zajednički poduhvat. Ideje mogu da dođu od bilo koga i radimo zajedno kao tim da bismo te ideje pretvorili u najbolje moguće jelo“.

Ugostiteljstvo se bazira na osoblju

Međutim, doživljaj koji Black Swan nudi obuhvata mnogo više od hrane. Gostoprimstvo je najvažnije. Kada je reč o pružanju kvalitetne usluge tokom cele godine, Benks je jasan. „Imamo fantastičan tim, ali doslednost se bazira na svakodnevnoj posvećenosti svakog člana osoblja. Poslovi u ugostiteljstvu se često doživljavaju kao usputna stanica, ali svi koji rade u restoranu Black Swan su profesionalci i posvećeni karijeri u ugostiteljstvu i to se primećuje“.

Za Benksa to znači da je svaki član osoblja takođe i član porodice. „Imati porodični posao je sjajno“, kaže on. „Imate podršku drugih članova porodice i to smanjuje svakodnevni pritisak kada je reč o odgovornosti.“

Sjajna iskustva dovode do sjajnih komentara

Da bi osvojili Travellers’ Choice nagradu, najviše priznanje koje Tripadvisor dodeljuje, restorani moraju da imaju konstantno odlične komentare i ocene od pravih ljubitelja restorana tokom cele godine. Za Benksa pravljenje sjajnog doživljaja pokreće ciklus uspeha koji dovodi do više kvalitetnijih komentara, što pomaže u predstavljanju restorana javnosti. Benks kaže: „Gosti su najvažniji aspekt poslovanja bilo kog objekta i najbolja promocija koju možete da dobijete“.

...

Česta pitanja o Sertifikatu za odličan kvalitet

Česta pitanja o Sertifikatu za odličan kvalitet Saznajte više o Sertifikatu za odličan kvalitet pomoću ovih čestih pitanja o smeštajnim objektima (hotelima, objektima koji nude noćenje s doručkom/pansionima i ostalim vrstama smeštaja), restoranima i vlasnicima doživljaja. Imamo odvojenu stranicu o Sertifikatu za odličan kvalitet za objekte iz kategorije privatnog smeštaja – pročitajte više ovde. Šta je to Sertifikat za odličan kvalitet? Od 2011. godine Sertifikat za odličan kvalitet odaje priznanje ugostiteljskim objektima koji dosledno pružaju izvanrednu uslugu širom sveta. Ovo priznanje dobije otprilike 10% ukupnog broja objekata na Tripadvisoru koji su tokom prethodne godine stekli odlične komentare. Ne postoji proces prijave za Sertifikat za odličan kvalitet, već se priznanje stiče vremenom. Ko ispunjava uslove za Sertifikat za odličan kvalitet? Smeštajni objekti (hoteli, noćenja s doručkom/pansioni i specijalizovani tipovi smeštaja), restorani, atrakcije i privatni smeštaj širom sveta ispunjavaju uslove za dobijanje Sertifikata za odličan kvalitet. Kako se određuje ko će dobiti Sertifikat za odličan kvalitet?...

Isticanje ocene i najnovijih komentara sa Tripadvisora na vašem sajtu

Isticanje ocene i najnovijih komentara sa Tripadvisora na vašem sajtu

Istraživanja su pokazala da putnici žele da vide utiske drugih putnika pre nego što donesu odluku o rezervaciji. To je jedan od razloga zašto objekti širom sveta poboljšavaju veb-sajtove besplatnim Tripadvisor vidžetima.

Šta je to Tripadvisor vidžet?

Vidžet je mali isečak koda koji dostavlja Tripadvisor i koji može da se instalira na svaku veb-stranicu zasnovanu na HTML-u. Vidžeti mogu da omoguće prikazivanje Tripadvisor sadržaja koji se automatski ažurira, poput nedavnih komentara ili ukupne ocene na veb-sajtu.Drugi vidžeti podstiču putnike da pišu komentare ili prikazuju vezu do vašeg profila na Tripadvisoru.

Postoje dve kategorije vidžeta koji su besplatno dostupni preko Tripadvisora: vidžeti za objekte i vidžeti za destinacije. Da biste saznali koji sadržaj je besplatan za vas, posetite Centar za vidžete.

Vidžeti za objekte

  • Nagrade i pohvale: Da li je vaš objekat dobio odlične komentare ili Tripadvisor priznanje? Ovi vidžeti vam pomažu da podelite novosti sa svima
  • Prikažite komentare: Prikažite ocenu, isečke iz nedavnih komentara i još toga
  • Prikupite komentare: Povećajte broj komentara pomoću direktne veze preko koje putnici mogu da napišu komentar na Tripadvisoru ili ih podstaknite da to učine bez napuštanja sajta

Vidžeti za destinacije

  • Dugme za društvene medije: Dodajte ovo dugme pored Facebook i Twitter ikona kako bi posetioci jednim klikom mogli da pročitaju komentare
  • Čitanje komentara: Omogućite posetiocima da jednim klikom pristupe komentarima i fotografijama za destinaciju i još mnogo čemu

Kako da preuzmem vidžet?

Posetite www.tripadvisor.rs/widgets i unesite naziv objekta ili destinacije. Samo nekoliko klikova vas deli od personalizovanih vidžeta! 

Rešavanje problema

Ako vidžet ne funkcioniše, pogledajte ove korake za rešavanje problema da biste dobili pomoć:

  • Uverite se da ste nalepili kôd u izvorni kôd stranice, a ne na verziju za prikaz.
  • Uverite se da stranica na koju postavljate kôd sadrži važeći HTML kôd.
  • Proverite celokupan kôd da biste se uverili da su oznake (<p>, <a> itd.) zatvorene.
  • Uverite se da nema prekida redova u oznaci skripte.
  • Uverite se da značka sadrži oznaku <div> iza koje sledi oznaka <script>.
  • Uverite se da oznaka skripte sadrži parametar „&lang=“, pošto može da se ošteti i pretvori u znak za manje.

Ako vam je potrebna dodatna pomoć, posetite Centar za pomoć. Da biste preuzeli personalizovane vidžete za vaš objekat, posetite www.tripadvisor.rs/widgets.

Poslednje ažuriranje: 14. decembar 2017.

Kako da poručite štampani primerak Sertifikata za odličan kvalitet

Kako da poručite štampani primerak Sertifikata za odličan kvalitet

Čestitamo vam na dobijanju Sertifikata za odličan kvalitet! Isticanje štampanog primerka sertifikata u objektu je sjajan način da pokažete svoje dostignuće.

Kada treba da zahtevate štampani primerak sertifikata

  • Dobitnik ste Sertifikata za odličan kvalitet za 2016. i još uvek niste zatražili štampani primerak sertifikata. 
  • Dobili ste Sertifikat za odličan kvalitet prethodne godine i treba vam novi primerak.
  • Želite primerak sertifikata na nekom drugom jeziku.

Kako da zahtevate štampani primerak sertifikata

  1. Prijavite se u Kontrolni centar
  2. Postavite pokazivač miša na meni Marketinške alatke u vrhu stranice, pa izaberite Nagrade u padajućem meniju.
  3. Kliknite na Nabavite značku pored vidžeta zaSertifikat za odličan kvalitet .
  4. Kliknite na vezu Prikaži sertifikat u dnu stranice. 
  5. Popunite obrazac Zahtev za slanje Sertifikata za odličan kvalitet i kliknite na dugme Pošalji zahtev

Pratite gorenavedena uputstva i dobićete Sertifikat za odličan kvalitet poštom u roku od 8 nedelja. Dok ste u Kontrolnom centru, možete da preuzmete i vidžet za Sertifikat za odličan kvalitet kako biste ga dodali na veb-sajt. To će vam omogućiti da promovišete priznanje onlajn dok čekate štampani primerak.

Poslednje ažuriranje: 6. avgust 2014.

Upravljajte onlajn reputacijom pomoću Tripadvisor centra za komentare

Upravljajte onlajn reputacijom pomoću Tripadvisor centra za komentareGosti vas traže onlajn. Da li znate na koji način se priča o vašem brendu? Tripadvisor centar za komentare može da vam pomogne da to otkrijete.

Privucite nove goste

Pošto 91% gostiju kaže da je pri izboru restorana važno čitati komentare o njima,* važno je da obratite pažnju na ono što gosti pričaju o vama onlajn. Ne samo za doživljaje prethodnih gostiju, već i za buduće goste koji možda traže restoran poput vašeg.

Uz Tripadvisor centar za komentare to je jednostavno. Kada povežete naloge za Google, Facebook i druge usluge, moći ćete da vidite kako i kada gosti pričaju o vama onlajn i to sve na jednom mestu. Tu možete da ostvarite interakciju sa gostima tako što ćete odgovarati na komentare i još mnogo toga, a to sve možete da radite sa interaktivne kontrolne table. Što veću interakciju budete imali sa gostima, veća je verovatnoća da ćete privući veći broj njih i izgraditi jaku reputaciju.

Proširite gostoprimstvo i na onlajn svet

Kada gosti posete restoran, njih ne interesuje samo hrana. Interesuje ih sam doživljaj, kako se sve u restoranu uklapa u celokupni utisak. Kada imate interakciju sa gostima onlajn, proširujete to gostoprimstvo.

Uz Tripadvisor centar za komentare možete da budete sigurni da vaše onlajn prisustvo reflektuje vaše gostoprimstvo.

Pružajte gostima bolji doživljaj

Uz Tripadvisor centar za komentare videćete pregled svojih ocena sa više platformi. Pored toga, detaljnije istražite trendove komentara, pa možete da utvrdite šta je dobro, a koje oblasti možete da unapredite. .

Koliko to košta?

Tripadvisor centar za komentare je proizvod zasnovan na pretplati. Nudimo fleksibilne planove u skladu sa vašim potrebama na mesečnom ili godišnjem nivou. Da biste saznali više o cenama i paketima, kliknite ovde.

Imate još pitanja? Saznajte više ovde.

*Izvor: Tripadvisor istraživanje Moć komentara iz 2019.Poslednje ažuriranje: 16. decembar 2019.

Pin It on Pinterest