Istraživanja i trendovi u vezi sa restoranima

Budite u toku sa novostima o restoranima, savetima za upravljanje objektom i pričama o uspehu od restorana poput vašeg.

4 saveta za privlačenje velikog broja gostiju u restoran tokom cele godine

4 saveta za privlačenje velikog broja gostiju u restoran tokom cele godine U turističkoj delatnosti privlačenje velikog broja gostiju u restoran tokom cele godine predstavlja izazov. Nudimo vam nekoliko isprobanih marketinških taktika koje možete da primenite da biste imali više gostiju i van sezone.

Svi koji vode restoran znaju da je to sezonski posao. Bez obzira na to da li imate objekat na letnjoj destinaciji pokraj mora ili prometan bar u koji dolaze skijaši posle skijanja, postoje periodi tokom godine kada imate puno gostiju i periodi kada to nije slučaj.

Da biste imali puno gostiju tokom cele godine, morate i da ga promovišete tokom cele godine.

To znači da treba da primenjujete marketinške aktivnosti kako u neaktivnim, tako i u aktivnim periodima. Marketing se često posmatra kao aktivnost nižeg prioriteta, ali ako ga zanemarite, kasnije će vam biti još teže da privučete nove goste. Trud koji ulažete u marketing treba da posmatrate kao kada biciklista pokušava da savlada brdo – morate neprekidno da okrećete pedale, leva-desna noga, da biste stigli do vrha. Možete da idete brže ili sporije ako to želite, ali ako u potpunosti stanete, ponovni početak će biti još teži.

Oglašavanje tokom cele godine takođe vam pomaže da steknete prednost nad konkurencijom i može da znači da će ljubitelji restorana koji još nisu posetili vašu oblast obeležiti restoran za neku buduću posetu. Pravljenjem plana za doslednu promociju tokom cele godine možete da budete sigurni da će restoran uvek biti vidljiv.

Evo nekoliko efikasnih marketinških taktika koje možete da koristite u svakom trenutku:

Reklamirajte restoran

Najbolji način da u svako doba godine povećate potražnju za restoranom je da ga stalno reklamirate. To naročito treba da primenjujete ako se restoran nalazi na nekoj sezonskoj lokaciji, poput grada sa skijalištem ili pored okeana, a želite da potencijalni gosti znaju da ste otvoreni i van sezone i želite da se izdvojite od konkurencije tokom aktivnih perioda u sezoni.

Onlajn oglašavanje predstavlja odličan način jer lako možete da prilagođavate trud koji ulažete, poput povećanja ili smanjenja brzine kada se biciklom penjete uzbrdo. Prilagođavanje uloženog truda u ovom slučaju označava eksperimentisanje sa različitim publikama i kanalima za oglašavanje da biste otkrili šta vam najviše odgovara.

Pronađite partnere u svojoj zajednici

Uspeh restorana u najvećoj meri zavisi od lokacije i zajednice u kojoj posluje. Još jedan način da restoran ima puno gostiju tokom cele godine je da sklapa partnerstva sa članovima zajednice, posebno sa drugim objektima u blizini.

Možete da probate sledeće:

  • Postavite letke u blizini perionice veša, hemijskog čišćenja ili neke druge lokalne prodavnice
  • Zamolite konsijerže lokalnih hotela ili kompleksa apartmana/kuća da preporučuju vaš restoran
  • Kontaktirajte menadžere kancelarija da biste ugovorili opcije za ketering ili dostavu hrane u lokalnim preduzećima
  • Sarađujte sa fakultetima i višim školama u blizini da biste omogućili da studenti obavljaju praksu kod vas ili da biste im ponudili popuste
  • Reklamirajte se kao partner lokalnih dobrotvornih neprofitnih organizacija da bi potencijalni gosti čuli za vas
  • Učestvujte u lokalnim verzijama nedeljnih ponuda za restorane ili nekim drugim državnim kampanjama
  • Ponudite svoj prostor kao zajednički radni prostor tokom dana

Organizujte događaj ili učestvujte u nekoj manifestaciji

Još jedan način da privučete goste u restoran je da organizujete neki događaj ili učestvujte na nekoj manifestaciji, poput degustacija na nekoj drugoj lokaciji. To je sjajna prilika da pronađete kreativni pristup u skladu sa svojom klijentelom: ako ste restoran prilagođen porodicama, možete da uvedete obrok za decu sa nekim popularnim likom ili organizujete radionicu za decu. Međutim, ako ste prevashodno restoran za večernje izlaske, razmislite o degustaciji vina ili posebnom meniju sa fiksnom cenom za parove.

Možete da isprobate i sledeće:

  • Organizujte tematske događaje za proslavu određenih praznika, poput Dana majki ili Nove godine
  • Organizujte obilazak kuhinje restorana ili časove kuvanja ili spremanja kolača
  • Organizujte degustacije vina i piva
  • Eksperimentišite sa obrocima u bašti pored standardne ponude, poput specijalnog branča
  • Organizujte projekcije filmova, nastupe bendova uživo ili pozorišne predstave
  • Organizujte igre, poput kviza iz popularne kulture ili turnira u pokeru

Ako ti događaji budu uspešni, možete da počnete da redovno organizujete događaje, poput poslovnih ručkova, rođendanskih zabava ili proslava venčanja, što može da vam donese dodatne prihode.

...

How to Harness Digital Word of Mouth [Podcast]

How to Harness Digital Word of Mouth [Podcast]

How to Harness Digital Word of Mouth [Podcast] Word of mouth has gone digital with social influence and local restaurant reviews. The Power of Reviews as Digital Word of MouthWord of mouth remains one of the most powerful marketing channels in any restaurant...

Why This London Restaurant is Top-Rated on Tripadvisor

Why This London Restaurant is Top-Rated on Tripadvisor Amrutha Lounge, a vegan restaurant with a pay-as-you-go model, beat out longstanding Michelin-starred favorites to take London's top spot on Tripadvisor.

Amrutha Lounge Claims Top Spot on Tripadvisor

Amrutha Lounge, a vegan restaurant with a pay-as-you-go model in Earlsfield, opened just last February. But it has quickly risen to the top of London's restaurants with flavorful food, unique dishes, and a friendly staff.

"We've had a lot more bookings since then," Arvin Suntaramoophy, one of the co-owners, told the London Evening Standard. "This week we're nearly booked up."

Poslednje ažuriranje: 10. januar 2018.

5 Ways to Embrace “New” Hospitality

5 Ways to Embrace “New” Hospitality

5 Ways to Build Your Restaurant BrandBuilding your brand means extending your hospitality online. Here's our take on how hospitality is changing — and how it impacts your restaurant.Hospitality (n.): the friendly and generous reception and entertainment of guests,...

How This Café Trains the Best Staff

How This Café Trains the Best StaffTaking the time to train your employees and empower them can help your business in more ways than one. Here’s how Mississippi's Starfish Café trains the best staff.

Training the best staff — and creating a restaurant culture that empowers them to be the best — isn’t just good for your restaurant. It’s good for your bottom line. The average turnover for American restaurants in 2018 was as high as 75%. That’s real money you’re losing, too — according to a recent study from Cornell’s School of Hotel Administration, losing and replacing an hourly employee can set you back $5,864. With a 75% restaurant turnover rate, that means losing up to $428,072 annually!

Welcome to Starfish Café, Mississippi

Take a trip to the state of Mississippi and you may stumble upon Starfish Café — one of the not-so-hidden gastronomic gems of the south. But what makes this little eleven table café so amazing is not just the great food. It’s also a job training program that prepares people coming from tough situations with life and kitchen skills for a bright future in hospitality.

Owner Diana Fillhart started her experience in the restaurant industry at age fourteen and never left. When she opened Starfish Café, passing on her hard-earned knowledge to her students became a way to pursue her passion.

The Starfish Method

One of the most important things, she says, is developing an understanding of all areas of restaurant operations. Says Fillhart, “We cross train intentionally so that everybody has a respect and an understanding for both [front and back of house].” This teaches staff how the whole restaurant works together regardless of what task they're working on that day.

After that, Fillhart uses reviews to emphasize observing and proactive hospitality skills. Says Fillhart, “It’s a training opportunity for our staff to talk about looking at issues from the customer’s vantage point and seeing what we can do to respond to what the customer wrote. It helps us teach them that a roving eye will always save you and other good practices about being aware and responsive.”

Reviews are a great way to get customer feedback, which can be used to train and motivate your staff. There are many ways to encourage guests to leave a review, but one of the most effective is simply training your staff to ask them at the end of their meal. Teaching them to do this is also a great way to encourage them to engage and connect with their guests.

If you ask Fillhart, the key to her program is hands-on experience. “We use: See it. Do it. Teach it,” says Fillhart. “If they see how you want it done, and then they begin to do it, the next thing you want to do is give them the opportunity to teach it. Because if they can teach it, they know it, they own it, it’s theirs.”

If you are working on training the best staff, Fillhart recommends emphasizing for them to: “Always be proactive with a customer, because they just want to know that you see them and they’re valuable.” For owners, she recommends having processes in place for staff to be successful: “[That way], you know they will be able to be successful — so that you can be successful.”

Poslednje ažuriranje: 16. avgust 2019.

Kako lične preporuke pomažu ovom restoranu da privuče veći broj gostiju

Kako lične preporuke pomažu ovom restoranu da privuče veći broj gostiju

Santorini by Georgios, koji se nalazi u Majami Biču, na Floridi, zna kako da obraduje goste. Za vlasnike Jorgosa Vogijacisa i menadžerku Klaudiju Angurel, balansiranje troškova pri stvaranju nezaboravnog doživljaja predstavlja sastavni deo posla. Pogledajte kako koriste Tripadvisor da bi promovisali svoj objekat, upravljali reputacijom i uvek imali pun restoran.

Dobro došli u Santorini by Georgios, u Majamiju, na Floridi

Duh grčkih ostrva ispunjava ovaj deo tople i sunčane plaže u Majamiju, na Floridi. Ponuda morske hrane i surfovanja uz tradicionalne grčke ukuse je specijalnost restorana Santorini by Georgios, koji je popularan kako među lokalnim stanovništvom tako i među putnicima.

Prioritet restorana Santorini by Georgios predstavljaju zadovoljni gosti. Santorini je otkrio da gosti povećavaju obim saobraćaja kada se u prvi plan stavi njihov individualni doživljaj.

...

Kako je ovaj restoran napravio jedan od najboljih hamburgera u Francuskoj

Kako je ovaj restoran napravio jedan od najboljih hamburgera u Francuskoj King Marcel nudi gurmanske hamburgere sa svežim, lokalnim sastojcima i razvio se iz male prodavnice u Lionu u lanac koji se sprema da poremeti scenu brze hrane u Francuskoj.

Dobro došli u restoran King Marcel u Francuskoj

Malo je kulinarskih izazova koje Francuzi ne mogu da usavrše. Hamburger nije izuzetak. To je upravo ono što je Kristof San Migel, generalni direktor grupe King Marcel, nameravao da uradi. King Marcel je započeo kao hamburgerdžinica u Lijonu 2013, a sada se nalazi na više lokacija sa preko 70 zaposlenih širom zemlje.

Međutim, veličina nije negativno uticala na kvalitet. Lokacija restorana King Marcel u ulici Rue de Montmartre u Parizu je dobila više od 850 komentara sa prosečnom ocenom 4,5 od 5,0 i Sertifikat za odličan kvalitet u 2017. Tripadvisor je takođe naveo King Marcel kao 4. najbolji hamburger u Francuskoj u 2018.

Izazov: Povećanje broja stalnih gostiju

Uz tako impresivan rast, važno je i održavanje ujednačeno visokog kvaliteta. San Migel kaže:„Naš cilj je jednostavan, ali ambiciozan: da se uverimo da je kvalitet usluge isti, a proizvod savršen od prvog do zadnjeg gosta, svakog dana, 7 dana u nedelji, 365 dana u godini.“

To nije lak zadatak. Da bi se uverili da je njihov proizvod uvek u skladu sa standardima, zaposleni u restoranu King Marcel pažljivo prate onlajn reputaciju. To je naročito važno zato što su hamburgeri postali popularniji u Francuskoj.

„Naš cilj je da ostanemo omiljen i [popularan] brend za sve naše goste“, kaže San Migel. „Zato moramo stalno da se iznova pronalazimo da bi nastavili da se vraćaju.“

Kako koriste Tripadvisor

Tu Tripadvisor igra ključnu ulogu. Da bi ostao dosledan i povećao broj stalnih gostiju, restoran King Marcel koristi komentare da bi pratio utiske gostiju, pravio izmene i nudio onlajn dodirnu tačku za ugostiteljsku delatnost.

Naš cilj je da ostanemo omiljen i [popularan] brend za sve naše goste. Zato moramo stalno da se iznova pronalazimo da bi nastavili da se vraćaju....

Kako ovaj španski vinski bar privlači i putnike i lokalno stanovništvo

Kako ovaj španski vinski bar privlači i putnike i lokalno stanovništvo Ovaj dobitnik Sertifikata za odličan kvalitet je jedan od najboljih vinskih barova u Madridu. Evo kako oni privlače i lokalno stanovništvo i turiste u svoj restoran.

Dobro došli u restoran Moratín Vinoteca Bistrot u Španiji

koji su 2012. osnovali braća Markos i Alehandro Gil. Moratín Vinoteca Bistrot je divno i romantično mesto koje je savršeno za večernji izlazak u Madridu u četvrti Bario de Las Letras. Iako su poznati po ukusnoj sezonskoj i domaćoj kuhinji, njihov glavni adut je izbor vina. Suvlasnik Markos Gil kaže „Trudimo se da ponudimo veliki izbor prema regionima i različitim vrstama grožđa. Cilj nam je da svaku posetu prilagodimo osobi, da prepoznamo šta gosti vole i tako izaberemo pravo vino.“

Sa više od 900 komentara na Tripadvisoru i prosečnom ocenom u kružićima koja iznosi 4,5 od 5, restoran Moratin Vinoteca Bistrot je dobio prvi Sertifikat za odličan kvalitet 2016. Postao je toliko popularan da nije lako doći do slobodnog stola, ali vredi.

Izazov: Održavanje popularnosti

U užurbanom gradu kao što je Madrid nije lako izdvojiti se od konkurencije, čak i za restoran koji je posećen i popularan. Kao iskusan vlasnik restorana, Markos zna da popularnost ne znači uvek da je restoran i profitabilan. Potrebno je „formirati globalnu viziju o realnoj situaciji i potrebama klijenata, kao i o poslovanju“, kaže Markos. Najvažnije je da znate odakle dolaze vaši gosti, kako geografski tako i u pogledu marketinškog kanala, da biste nastavili da privlačite nove goste.

„Naša klijentela je podeljena između redovnih lokalnih gostiju i putnika iz drugih oblasti Španije i inostranstva“, kaže Markos. Markos i njegov tim koriste Tripadvisor da bi nastavili sa poboljšanjem poslovanja i privlačenjem što većeg broja novih gostiju, pošto Tripadvisor nije samo za putnike: 32% celokupnog Tripadvisor saobraćaja u vezi sa restoranima u Španiji potiče od lokalnog stanovništva.

Kako koriste Tripadvisor

Skoro 75% posetilaca dolazi zahvaljujući platformama kao što je Tripadvisor.

Njihov tim ostaje u potpunosti fokusiran na zadovoljstvo gostiju, pa su komentari i dalje ključan deo njihovih poslovanja. Komentari im omogućavaju da nastave sa izmenama koje restoran čine još boljim. „To nam pomaže da nastavimo sa radom“, kaže Markos. „Delimo komentare sa zaposlenima da bismo istakli svoje prednosti, ali i dodatno se poboljšali.“

„Skoro 75% naših posetilaca dolazi zahvaljujući platformama kao što je Tripadvisor“, kaže Markos. „Pronalaze nas i biraju zbog komentara i veruju nam kada vide da smo dobili Sertifikat za odličan kvalitet.“

...

Dobijajte najnovije savete za upravljanje restoranom – direktno u prijemno sanduče

Pridružite se našoj listi e-adresa da biste dobili još saveta
reCAPTCHA

Pin It on Pinterest