Primetili smo da koristite nepodržani pregledač. Veb-sajt TripAdvisor se možda neće prikazivati ispravno.Podržavamo sledeće pregledače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

London Marriott Hotel Regents Park

Posetite veb-sajt hotela
Informacije
Lokacija
Čistoća
Usluga
Cena/kvalitet
Sertifikat za odličan kvalitet
Eko-lideri Eko-partner
Pogodnosti u objektu
Bazen
Restoran
Fitnes centar sa teretanom/Fitnes sala
Poslovni centar sa pristupom internetu
Wi-Fi koji se plaća
Internet koji se plaća
Prostorije za sastanke
Hemijsko čišćenje
Usluga konsijerža
Banket sala
Usluga u sobama
Prilaz za invalidska kolica
Bar/salonski kafe
Javni Wi-Fi
Osoblje govori više jezika
Prostorije za konferencije
Bazen sa toplom vodom
Zatvoreni bazen
Dostupan je doručak
Prikaži još
Karakteristike sobe
Apartmani
Porodične sobe
Sobe za nepušače
Klimatizacija
Korisne informacije
STIL HOTELA
Stambena četvrt
Za porodice
KLASA HOTELA
Veze do hotela
Posetite veb-sajt hotela
Specijalna ponuda:Povoljna ponuda za pakete
Povoljne ponude hotela
Paket aranžmani za hotel
Lokacija
Potpun prikaz
81Pogodno za šetnju
Ocena: 81 od 100
271restoranu krugu od 0,5 km
23atrakcijeu krugu od 0,5 km
Komentari (2.581)
Filtriraj komentare
10 rezultata
Ocena putnika
2
4
1
2
1
Tip putnika
Doba godine
Jeziksrpski
Još jezika
2
4
1
2
1
Pogledajte šta kažu putnici:
FiltrirajСрпски
Ažuriranje liste...
15 od 10 komentara
Ovi komentari su mašinski prevedeni sa engleskog. Prikaži mašinske prevode?
Komentar je napisan: 6. avgust 2018. sa mobilne aplikacije

Ово је леп хотел и на доброј локацији. Собе опремљене лепим стандардом и свака соба има балкон који је лијеп. Ако се ваша соба окреће према граду, можете видети све светло увече. Простори за забаву су такође добри, користили смо базен који је био добар....Само је нагласити да је парк прилично скуп, али претпостављам да је ово Лондон.Više

Datum boravka: mart 2018.
Odgovor koji vam šalje Tony O, General Manager – London Marriott Hotel Regents ParkOdgovor je poslat: 24. avgust 2018.
Google prevodilac

Više

Komentar je napisan: 1. avgust 2018.

Ми смо остали у овом хотелу за једну ноћ и као лојални купци Марриотт који сам био узбуђен да то учиним, али нажалост искуство је било веома лоше. Хотел је ажуриран од последње посећене породице која је боравила тамо и мислила сам да је наша...соба добро дизајнирана и постављена и импресионирана сам. Туш је био једноставан за кориштење, прекидачи свјетла били су лагани, велики ТВ је био одличан и чак смо имали и мали балкон за собу у којој се налазимо - тик, тик, тик. Ох, и они су имали затворени базен који смо могли користити током лондонског врућине - како узбудљиво! Међутим, овај хотел је отишао низбрдо од тада. Целокупан проблем са овим хотелом је услуга и комуникација коју смо добили; било је ужасно. Отишли ​​смо да користимо базен пре вечере да би се игнорисали на рецепцији и на крају нас други гост обавестио да је затворен 2 сата без икаквог објашњења због чега је дат из хотела. Ово је била стварна неугодност јер смо планирали пливање, вечеру, а затим ТВ у кревету. Одлазили смо и отишли ​​и вечерали у хотелу у свом лобију - Царлуцциос. Нажалост, и то је било ужасно искуство, чекали смо скоро сат времена да нам се послужује храна, само за једно неправилно јело које је стигло, а остала јела су била хладна. Послали смо их и пожалили, а они су објаснили да су кратко запослени и да чак и менаџер је радио у кухињи како би помогао! Покушали смо да се жалимо на рецепцији хотела, али нам је саветовао да је ресторан "трећа страна" и да нам нису могли помоћи. Сада, лично имам озбиљан проблем са хотелима који узимају новац од компанија да буду у њиховом лобију, али кажу да немају никакву контролу над њима. Што се мене тиче, ја сам клијент хотела и када је ресторан у њиховој згради, новац се зауставља са њима. То је тако једноставно. На крају је менаџер из Царлуцциоса изашао из кухиње и био је веома апологетичан и дао нам је оброк на кући. Међутим, тада смо одлучили да подигнемо жалбу Феррану, управнику хотела; ми смо му објаснили да је његово особље рекло да је ресторан трећи и да није имао никакве везе са њима. Објаснио сам да нисмо били у могућности да користимо базу и нико није објаснио зашто, и објаснио је да дете није добро у базену. Штета што нисмо то објаснили тада. У овом тренутку рекли смо да би желели да продужимо боравак у још једној ноћи у хотелу, и тражили смо добар курс. Он нам је понудио дисконтовану цијену с перксом, али када сам те ноћи питао за чашом вина, шармирао се и рекао како смо већ добили бесплатан оброк и то је довољно добро мислио. Каква чудна реакција да је он рекао да је ресторан трећа страна - тако да то уствари није имало никакве везе са његовом профиту, и све што се тиче чињења да се осећамо као цењени гости свог хотела. У том тренутку смо одлучили да нисмо желели да дамо овај хотел више од нашег новца и рекли смо да смо разочарани његовом услугом и генералним негативним ставом према нама и да ћемо се сутра сазнати. Апсолутно је био равнодушан према нашој одлуци; и није се померио са свог положаја. После одласка сутрадан питали су ме да ли имам угодан боравак од стране рецепционисте; Рекао сам да уопште нисам уживао у свом боравку и објаснио зашто. Дама се потом вратила на ауто пилота да би ми наплатила пуну плату за собу која изгледа не даје никакву вјеродајност свом одговору. Зауставио сам је и питала да ли постоји нешто што би хотел могао да ми понуди као надокнаду. Отишла је и разговарала са својим менаџером и понудио ми је бољу стопу ако желимо да будемо у будућности поново у хотелу, али сам одбио да ми попусти своју пуну собу. Моје повратне информације према перспективним гостима и хотелу је да је ово опет веома разочаравајуће услуге. Позивате ме да се вратим и потрошим више новца у свој хотел у будућности, али не бисте ми понудили попуст на мојој соби те ноћи с обзиром на моје ужасно искуство у хотелу. Ово ми је бесмислено. Због чега хотел мисли да бих се икада вратио тамо на сличан третман? ! Свеукупно мислим да овај хотел мора заиста побољшати своје нивое услуга и почети прво постављати купца, а не профит.Više

Datum boravka: jul 2018.
Odgovor koji vam šalje Tony O, General Manager – London Marriott Hotel Regents ParkOdgovor je poslat: 3. avgust 2018.
Google prevodilac

Više

Komentar je napisan: 1. avgust 2018. sa mobilne aplikacije

Често чувамо хотел Марриотт или Регенци, овај хотел дефинитивно не задовољава Марриотт стандард. Путујемо са четворо деце, тако да увек постављамо питање за повезивање врата тако да не морамо да се подијелимо. Ја сам то затражио у резервацији и позвао недељу дана унапред. Речено ми...је да то није проблем. Ми смо раније стигли да собе, где нису спремне, без проблема, поново смо питали за собе са прикључним вратима, да нема проблема. Када смо се вратили из града у 17: 00, добили смо само једну собу, јер други није био спреман. Без спајања врата и са четири уморна дјеца у једној просторији. 17: 30 Отишао сам на пријем и питао кад је соба спремна, пет минута ми је речено. Такође сам питао да ли могу уклонити смрдљиве плоче из ходника, вероватно у собним сервисима. 18: 00, још увек није било позива или собе, поново се спустио, фронтдеск ми је рекао да будем стрпљив? ! ? 18: 30 коначно смо добили другу собу. Следећег јутра смрдљиви плоче су још увек у ходнику. Исто трећег дана. Нисам сигуран колико често очистити ходник или просторију, али претпостављам да особи није баш брига. У 07: 00х особа започиње истоваран камион са једне стране хотела, тако да не очекујте дуг одмор за одмор. Веома разочаравајуће искуство, поготово што хотел изгледа веома лепо и локација је такође добра.Više

Datum boravka: avgust 2018.
Odgovor koji vam šalje Tony O, General Manager – London Marriott Hotel Regents ParkOdgovor je poslat: 1. avgust 2018.
Google prevodilac

Više

Komentar je napisan: 29. jul 2018.

Ово је врло лијепа имовина, обично доступна по доброј цени, вероватно због мало изолиране локације. Дао си да мало хода за приступ Тубе или тржишту. Ипак собе су модерне, особље је пријатно и добро. Извршни салон је такође добар. Савршен боравак далеко од куће.Više

Datum boravka: jun 2018.
Odgovor koji vam šalje Tony O, General Manager – London Marriott Hotel Regents ParkOdgovor je poslat: 23. avgust 2018.
Google prevodilac

Više

Komentar je napisan: 28. jul 2018. sa mobilne aplikacije

Нисам могао кривити хотел, лепо је, а особље је тако пријатно и корисно. Ми смо остали за наше ћерке 3. рођендан и рецепцију која је љубазно уређена да украси собу са сретним рођенданским балоном и балоном који је био диван. Ми смо остали у породичној...соби која је била врло удобна и ваздушна веза је била веома цењена у врућем времену. Двапут смо користили базен који је био одличан за нашу ћерку. Нажалост, нисмо имали добро искуство са хотелским рестораном, Царлуццио'с, храна је била врло добра, али услуга је ужасна! Мислим да нас ресторан не би опет остаје, јер није било где друго да једемо у непосредној близини.Više

Datum boravka: jul 2018.
Prikaži još komentara
Brzo saznajte odgovore od osoblja (London Marriott Hotel Regents Park) i bivših gostiju.
Napomena: Pitanje će biti postavljeno kao javno na stranici Pitanja i odgovori.
Pošalji
Smernice za postove
OPSEG CENE
149 US$ - 415 US$ (Na osnovu prosečnih cena za standardnu sobu)
POZNAT I POD NAZIVOM
london marriott hotel parkmarriott london
LOKACIJA
Ujedinjeno KraljevstvoEngleskaLondon
BROJ SOBA
304
Da li je ovo vaš profil na TripAdvisoru?
Da li ste vlasnik ovog objekta ili upravljate njime? Besplatno osigurajte pravo na profil da biste odgovarali na komentare, ažurirali profil i još mnogo toga. Osigurajte pravo na profil