Odličan hotel. Drugi put smo ovde. Prvi put smo bili 12 dana, sada ostajemo 16. Jedini hotel, u koji smo došli dva puta. Veliki izbor hrane, i u vreme covid19-a. Higijena na visokom nivou. Osoblje predivno. Naročito bih pohvalila momke iz Rose Bar-a, Ibrahim Sobhy i Ahmed Ali,DIVNI STE. Ulepšali ste nam letovanje.Takođe,devojka koja radi u Rose Bar-u, Hagar je predivna!
Evo i našeg utiska hotela. Krenućemo od recepcije koja nije mnogo ljubazna, umesto jednokrevetne sobe dobili smo dvokrevetnu. Umesto vecere koja je bila placena po dolasku u hotel dobili smo sa velikim zakašnjenjem i našom intervencijom mali zalogaj salame koja nije naš deo ishrane. Šte se izbora hrane tiče, svakim danom je bio isti jelovnik bez previše menjanja. Morskih plodova nije bilo kao u Hilton Resortu u Memši. Higijena sobe je bila solodna ali bez previše pedanterije. Internet je UŽASAN, u sobi ga nismo imali a na plaži ako se pomolimo ponekad uhvatimo wifi. Ko želi da ima stabilan internet zbog posla preporučijemo ROMING ili ISKLJUČIVO Vodafone mrežu. ORANGE mrežu NIKAKO ! Plaža je jedina za primer - 5 zvezdica. Hotel ima veliku plažu u zalivu, jako čistu i plažu na otvorenom moru koja je pravi izbor za ljude koji snorkinguju - koralni greben je veliki i fantastičan. Agencija 1A travel - nisu nam izasli na moru ni u jednoj situaciji u susret. Zakazan i plaćen izlet su otkazali a da nas o tome nisu obavestili pa smo čekali sat vremena u prazno. Predstavnik agencije SLAVKO nije bio profesionalan u svom poslu. Nije nas obacmbestio ni kada treba da krenemo za Srbiju. U slučaju da budete pokradeni ili ostanete bez novca nemojte očekivati da Vam izadje u susret.…
Hotel jeste starija gradnja,ali je fino ocuvan i dosta toga je renovirano i sredjeno. Zbog Covid 19,pri samom ulasku se vrsi dezinfekcija vasih stvari i meri se temperatura pri svakom ulasku u bilo kom zatvorenom prostoru,a svaki zaposleni mora da nosi masku.U glavnom restoranu,sluze vas konobari i kuvari,i to po principu-vi im pokazete sta zelite i oni vam to stave na tanjir. Hotel je podeljen u vise manjih zgrada.U zavisnosti sta su vasi prioriteti,odgovarace vam odredjena pozicija zgrade. Hotel ima tri bazena:za klince,olimpijski bazen i kombinacija i za decu i za odrasle. Ono sto je najbolje je sto hotel ima ogromnu lagunu za plivanje,ali ima izlaz i na otvoreno more. Izbor hrane je vise nego dovoljan. Konobari u svim restoranima su odlicni i izuzetno vredni,i stvarno su zasluzili javnu pohvalu: -Mohamed Hussen(Winter garden) -Ahmed Lotfy(glavni restoran) - Saimir(glavni restoran) -Mohamed Ahmed(Soda bar) -Ibrahim(Bella Vista) -Ali Mohamed(bar). Animatorski tim je odlican, obzirom da su i njima smanjene aktivnosti zbog korone.Posebno bih istakla instruktoricu joge, Nermin, koje je fantasticna!Tu su jos animatori Ahmed Zaza, Andrew, bodibilder koji vam je licni istruktor u teretani na otvorenom M.Agha. Uglavnom ceo tim je odlican, i svi stalno brinu da li je sve u redu. Skoro sve aktivnosti su dostupne u hotelu, na bazenima i na plazi. Moj savet je da obavezno probate ronjenje. Mozete besplatno da probate u olimpijskom bazenu kod najboljeg instruktora Mikael.…
Opuštena i vesela atmosfera u celom kompleksu. Predivna usluga, osoblje nasmejano, ljubazno, uvek na usluzi gostima. Hrana raznovrsna, ukusna. Čistoća na zavidnom nivou. Sve pohvale za animacioni tim koji je fantastičan. Po ceo dan i uveče organizuju nekakve programe za svaki uzrast na plaži, na bazenima, u barovima, amfiteatru... Veliki pozdrav za našu Anđelku, kao člana tog tima, koja je divna i koja se stvarno trudila da nam maksimalno ugodii pruži sve potrebne informacije vezane za hotel, Hurgadu, ceo Egipat, za razliku od osobe, vodiča 1a Travel, koja je bila navodno nama na usluzi 24 sata, koju smo videli dva puta pri dolasku i odlasku. Bili smo smešteni u "objekat 1000" i naše mišljenje da su sobe zrele za renoviranje. Takođe je potrebno rešiti problem komaraca (neka mrežica...), da bi vrata na terasi mogli držati otvorena. Wi-fi je loš ali na odmoru smo!…
Moj peti dolazak u Hurgadu, prvi put u ovom hotelu I prvi put u hotelu sa 5* Ovo pisem iskljucivo za ljude kojima je prag tolerancije jako mali I neke stvari ne mogu da istolerisu ili ocekuju od 5* mnogo vise. U celini sve je ok jer ne zelite da vam niko pokvari odmor za tih 10-15 dana, pa neke stvari I "stavite pod tepih". Plaza na otvorenom moru-katastrofaaaaa.Dok udjete prolazite kroz ne znam kako bih to nazvala mozda mrtvi korali ili nesto drugo (ima slika-pa vi protumacite sta je to), OBAVEZNO voditi racuna kako hodate jer mozete nogu da iskrenete.Postoje stepenice ali ulazite skoro cetvoronoske da se ne bi okliznuli ili pali. U septembru je bio toliki vetar I talasi da je voda nosila I niste bas mogli da se kupate opusteno.U Hurgadi skoro uvek pirka vetar,ali tada je bio bas jak I veliki talasi.Vodeni svet nista posebno u drugim hotelima se vidi mnogo raznovrsnijih ribica I korala nego ovde.Mozda zbog velikih talasa I vetra........ Sto se tice lagune,u njoj mozete opusteno da se kupate (osim ako slucajnoo ne stanete na neki kamen I ne posecete nogu-najvise ih ima kod ulaska u restoran koji deli lagunu od otvorenog mora "Bella Vista" ako vam ne smeta voda koja se zamuti od peska I podigne, pa nemate osecaj da se kupate u moru vec u nekom jezeru.Dubina je do nekih 2.5 m zavisi od plime I oseke.Za decu je odlicno.Suncobrani na plazi zreli za promenu (postoji slika) Sto se tice smestaja sobe su ok ali zrele za adaptaciju. Znamo da je u Hurgadi sezona skoro cele godine ali definitivno treba sobe renovirati. Za bazene,restorane,hranu,animatore nema se sta reci. Ljudi obavljaju svoj posao na visokom nivou I trude se da vam ugode na sve moguce nacine. Veliki pozdrav za Andjelku stvarno je divna I trudila se da nam ugodi maksimalno !!!!!!!! U sobama je veliki problem sa komarcima,jer ako zatvorite terasu klima lupa celu noc ali vas tad ne jedu komarci :) . Doci ce oni odmah cim se pozalite I poprskati ali jacina tog spreja je tolika da ni vi ne mozete ostati u sobi.Nema ih te noci ali sledece eto ih ... pa necemo ih zvati valjda svaki drugi dan. Ne znam sto je problem staviti baldahin ili mrezu na krevetu ako vec ne moze na teerasi ???? Ipak je to hotel sa 5* a komaraca ima u Hurgadi da budemo iskreni. Nikada u zivotu nisam imala sef u sobi koji se nalazi zajedno sa friziderom,pa kad hocete da otvorite sef prvo morate frizider!!!!!!! Sto se tice restorana nema se sta reci za izbor hrane I voca , ali pice cekate I po 15-20 minuta, jer vam ne dozvoljavaju da se sami posluzite. Posle par dana ipak smo se sluzili sami (dodjete do sanka I uzmete pice..) Po ceo dan je neki program a I uvece tako da mozete naci razonodu kakvu zelite. Hotel je ogroman (primer od recepcije do plaze oko 1.2km).Ao idete u ovaj hotel dobro pogledajte mapu I gde se sta nalazi jer ce vam sigurno trebati 2-3 dana da sve ukacite. Sve u svemu ako se izuzumu ove zamerke,moze se reci da je hotel fantastican sa svim svojim sadrzajima,da vam treba vremena da se snadjete, ali isto tako da sa ovim zamerkama ne ispunjava kriterijume za 5*. Ljudi u hotelu ce vam izaci u susret za sve vase primedbe I truditi se da vam poboljsaju boravak koliko je u njihovoj moci. Komarce I more ne mogu promeniti, a mi zato I idemo u Hurgadu toliko dugo bas zbog toplog mora I kupanja. Mozda je ovo bio promasaj za nas. Mozda smo mi ocekivali vise....... Sve ostalo I moze da se "proguta", svuda postoje neke sitne zamerke koje covek moze a I ne mora da primecuje, ali more zbog koga najvise I dolazimo je nase najvece razorocenje. Mi imamo I bazene I hranu I restorane I zanimacije kod kuce, ali nemamo more.…
Da li ste vlasnik ovog objekta ili upravljate njime? Besplatno osigurajte pravo na profil da biste odgovarali na komentare, ažurirali profil i još mnogo toga.
Osigurajte pravo na profil