Од тренутка када смо ушли, овај хотел се осећао сјајно! У основи је везан за Схератон, где се налази базен. Локација је добра, лако можете прошетати до многих знаменитости БА-а одавде, укључујући реку и Пуерто Мадеро са свим својим баровима и ресторанима. Станица је близу. Собе су биле простране и комфорне, наше су имале сјајан поглед на торањ са сатом и луку иза. Бифе за доручак је био веома добар са много избора за све укусе. Имамо такси од аеродрома до хотела, мислим да је око 25 долара. Дефинитивно бисмо опет остали овде.
Током година боравили смо у већем броју Схератон (сада Марриотт Бонвеи) такозваних својстава „Луксузна колекција“ и открили смо да овај опис изгледа као покушај компаније да иронише. Ова својства су обично датирана, смањена и потребно им је обнављање. Парк Товер није изузетак. Резервисали смо собу готово годину дана унапред користећи наше бодове лојалности и затражили касни одлазак (вечерњи), за који смо знали да ће имати додатну накнаду. Било је могуће затражити само касни одлазак. Није било могућности да се то унапред резервира. Обезбедили смо тражено предвиђено време доласка при нашој резервацији (око 21х увече) које хотел очигледно користи за планирање обрта / капацитета собе. Када смо стигли у хотел да се пријавимо, саветовали смо касни одлазак који смо тражили и речено нам је да ће бити наплаћено 75 УСД на које смо пристали. Само минут касније помоћник за пријаву је рекао "ох, хотел је пун, не можемо понудити касни одлазак". Озбиљно, шта се променило у размаку од једног минута? Уследила је дуготрајна фрустрирајућа дискусија у којој смо покушали да утврдимо зашто не можемо да будемо смештени ни у Кулама парку, ни у сусједном Схератону. Није било напора да се испроба решење, па смо затражили дежурног руководиоца. Позив је упућен и примјетили смо даму која је сједила преко предворја удаљена два метра и подигла телефон! Пришла је и објаснила да је хотел пун, а најбоље што су нам могли понудити био је одлазак у 14:00 у складу са програмом лојалности или дневном собом у суседном хотелу Схератон, за додатних 125 УСД! Она нам је рекла да је хотел заправо пребукиран и послала је 10 особа са резервацијама у алтернативни смештај, јер за њих није било расположивих соба. Затим је прилично саркастично рекла да ће то поштовати ако имамо потврђен касни одлазак (за који је јасно да не може унапред резервисати). Питали смо зашто процијењена времена пријављивања за резервације не могу бити искориштена да видимо има ли потенцијално доступних соба, слегнула је раменима. На крају смо одустали. Уморни и фрустрирани коначно смо се пријавили у 9: 45 са одјавом од 14:00 и бесплатним доручком. Менаџер корисничких услуга дао нам је своју картицу и уверио нас да ће покушати да нешто средимо следећег дана и да ће нам оставити поруку. Никад се нисмо чули. Порука коју смо одузели је да је ово масовни туристички хотел који очигледно има политику овербоокинг-а и не покушава покушати да удовољи захтевима купаца (чак ни власницима Марриотт картице за лојалност). Није услуга „Колекције луксуза“. Још једна ствар која се мора напоменути је да постоје само два индивидуална радна стола и да је неприлагођена количина папира и времена укључена у пријаву. Упркос томе што имамо све наше детаље и ми као власници картице лојалности, требало нам је још 10 минута да испунимо процес. Било је скоро сталних редова на пријему људи који су се покушавали пријавити. Што се тиче самог хотела, како је споменуто, уморна је и датирана и заиста је потребна реновирање. Ако користите бодове за резервацију, у реду је, у супротном потражите негдје другдје. Собе су простране и имају леп поглед, али намештај је уредан (погледајте фотографије). Предворје на нашем поду мирише на земљано, а тепих је био у јако лошем стању. Због касног доласка вечерали смо у лоби бару. Храна је била врло лепа, а услуга брза и љубазна. Пића су била добра, иако нису направљена према традиционалним рецептима. Храна и пиће били су добра вредност за новац. Како смо морали да одемо у 14 сати, питали смо да ли можемо да користимо базенску површину у суседном Схератону док не кренемо и речено нам је да је то у реду и само морамо да дамо свој број собе. Простору базена приступа се главним степеништем у Схератону уз сусједну шетницу. Чинило се да је цијели дан изузетно заузет и био је изазов пронаћи простор. У свлачионицама се налазе тушеви и ормарићи који су били бонус за коришћење пре дугог лета. Доручак је одржан у главном ресторану и понудио је добар избор, али завршио је - претплатио се на ред људи који су на вратима чекали за столом. Понестало им је чинија и три пута су морали да траже да их напуне. Речено нам је да се перилица покварила! Сигурно имају довољно резервних здјела да удове дјелић својих 181 соба? Ово је уморна некретнина са просечном корисничком услугом која се заиста не осећа као власништво Марриотт-а. Изглед и осећај стандардног туристичког хотела који се не маркира је за обједињене резервације, а усредсређен је на висок промет попуњености, а не на услуге и стандарде клијената.…
Остали смо три ноћи након крстарења Антарктиком, укључујући Нову годину. Имали смо угаони апартман на високом спрату. Све је било беспрекорно, соба добро уређена, купатило постављено, услуга у соби правовремена. Уживали смо гледајући ватромет са прозора изнад парка без потребе да излазимо на улице. Свакако бих остао при следећој посети.
Остали сте у Парк Товеру две ноћи. Разумно добра локација у БА. Хотел се налази на старој страни, али особље је веома пријатно и корисно, посебно тим из цонциерге-а. Соба је била лепа и пространа, али не и по савременим стандардима. Уопштено, удобан боравак, али доле је био врло ограничен дневни боравак у клубу који је само један током 2 сата дневно и није претерано простран и да у соби није било садржаја за чај или кафу, што сам сматрао необичним у поређењу са многим другим хотелима које имам остао у.
Пре неколико месеци резервисали смо три собе за ноћење. Једна од соба била је за два кревета. Моја 83 ваша стара тетка и нећака која има инвалидитет. Кад су отишли у додељену собу, она је већ била заузета. Наш водич је покушао да је отклони и уверен је да ће проблем бити решен. Хотел је тада доделио собу са само једним креветом. . Тада смо били уверени да ће то бити исправљено. . Након што се ништа није догодило, тада смо обавијештени да нема расположивих соба, а роллаваи је био рјешење. Дакле, крајњи резултат, ови момци су много обећали и ништа нису испунили. . Крајњи резултат 83-годишња тетка у роллаваиу. . Пирјао је преко ноћи и тражио да ујутро дође код менаџера. . Менаџер није био доступан, па је представљен представнику службе за кориснике, који је такође саветовао након периода у којем је била дужност Менаџер. Слушала ме, питала ме шта желим да ради и није имала времеплов. Рекао сам да ни она нема добро воден хотел. Могла бих наставити, али то нам је заиста покварило боравак Знам да ствари понекад пођу по злу, али имали су три могућности да исправе проблем и нису успели у свакој препреци. .…
Da li ste vlasnik ovog objekta ili upravljate njime? Besplatno osigurajte pravo na profil da biste odgovarali na komentare, ažurirali profil i još mnogo toga.
Osigurajte pravo na profil