Primetili smo da koristite nepodržani pregledač. Veb-sajt TripAdvisor se možda neće prikazivati ispravno.Podržavamo sledeće pregledače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Bel-Air

Važna poruka u nastavku. Pročitajte više
Putnik (696)
Soba i apartman (560)
Restorani (152)
Sertifikat za odličan kvalitet

Informacije

Br. #2 od 369 u kategoriji hoteli – Los Anđeles
Lokacija
Čistoća
Usluga
Cena/kvalitet
Sertifikat za odličan kvalitet
Pogodnosti u objektu
Bazen
Restoran
Usluga u sobama
Fitnes centar sa teretanom/Fitnes sala
Bar/salonski kafe
Besplatan brzi internet (WiFi)
Spa centar
Banket sala
Bazen sa toplom vodom
Dozvoljeni kućni ljubimci
Hemijsko čišćenje
Hidromasažna kada
Hotel za nepušače
Osoblje govori više jezika
Otvoreni bazen
Poslovni centar sa pristupom internetu
Prevoz do aerodroma
Prilaz za invalidska kolica
Prostorije za konferencije
Prostorije za sastanke
Usluga čuvanja dece
Usluga konsijerža
Usluga pranja veša
Prikaži još
Karakteristike sobe
Klimatizacija
Mini-bar
Apartmani
Porodične sobe
Sobe za nepušače
Korisne informacije
KLASA HOTELA
STIL HOTELA
Romantični
Klasični
Veze do hotela
Posetite veb-sajt hotela
Specijalna cena:15% popusta na cenu sobe
Povoljne ponude hotela
802komentara
14pitanja i odgovora
0saveta za sobu
Poruka od TripAdvisora: TripAdvisor je obavešten o nedavnim izveštajima u medijima ili događajima u vezi sa ovim objektom koji nisu navedeni u komentarima koji se nalaze na ovom profilu. U skladu sa tim preporučujemo da obavite dodatnu pretragu informacija u vezi sa ovim objektom kada budete planirali putovanje.
Ocena putnika
  • 642
  • 108
  • 23
  • 14
  • 15
Doba godine
Tip putnika
Jezik
  • Još jezika
Izabrani filteri
  • Filtriraj
  • srpski
Kada sam pre 2 godine odsela ovde, hotel samo što je krenuo sa radom i usluga u hotelu je bila izuzetna, ali stvari su se promenile. Sve u svemu, odmaralište je divno i sobe su sjajne, osim što su ,,Bang i Olufsen" televizor i daljinski upravljač pravo smeće. Kada sam prvi put
Pročitajte više
Odgovor koji vam šalje Denise F, General Manager – Hotel Bel-Air
Odgovor je poslat: 31. jul 2014.
Dear CDUB212121, Thank you for the detailed review of your recent stay. After reading your candid feedback, I am left feeling quite upset to learn of your recent experience at Hotel Bel-Air. But I also greatly appreciate you taking the time to share your comments with me, as it is only in this way that we are able to improve upon our shortcomings. First, I must apologize on behalf of our entire team. What you encountered is exactly the opposite of what your experience should have been. There is absolutely no excuse for the fact that the staff seemed unorganized, and I am very sorry for this. We take great pride in providing Five Star service in all areas of our operation and it is most concerning that you did not find this to be the case. This is completely unacceptable and not reflective of the high standards that we work so hard to achieve at Hotel Bel-Air. Regarding your comment on our TVs being subpar, please know that all of the rooms have 40” Bang and Olufsen High Definition TVs. I was surprised to hear this commentary, as these are top of the line TVs and we haven't received negative feedback on them before. If you decide to stay with us again (which we very much hope you will) please have the front desk agent walk you through the functionality of the TV and I assure you will be pleased. Please know that I have been addressing all of these shortcomings with our team, and working with them to ensure that we prevent them from occurring in the future. Our collective goal is always to provide our guests with service excellence from the moment they step out of their car to the moment they depart. We were not able to do this for you, and again, it is most disappointing. It my sincere hope that you will return so we can provide you with the exceptional experience that our guests have come to expect from us. I would ask that should you would consider returning to Hotel Bel-Air, please contact me directly so I may personally oversee your reservation. Warm Regards, Denise Flanders General Manager
Pročitajte više
Ovi komentari su mašinski prevedeni sa engleskog. Prikaži mašinske prevode?
Хотел Бел Аир пружа искуство за свако ваше осјетило које могу само описати као изненада откривајући најбоље од нечега - ДаВинци, ново сочно воће, изгубљени рад Брахмса, најфиније свиле. Постоје слојеви за сваки простор и искуство, тако да сам једноставно морао да прегледам и
Pročitajte više
Иако се овај хотел налази у резиденцијалној зони, није тешко наћи са сат-навигацијом и вечери нема правог разлога за одлазак. Има ресторан, леп бар и наравно мали базен. Потребан вам је аутомобил да бисте се упознали током дана. И то је само слуга који је скуп. Свеукупно диван
Pročitajte više
Проверио сам у понедељак 28. јануара. Јечам је заспао због буке у соби за крикет. Око 3:30 сам позвао рецепцију да их обавестим о буци коју су послали да провере проблем. На жалост, све што су ми могли понудити су чепићи за уши. Искрено, било ми је као да сам спавала у џунгли,
Pročitajte više
Неколицина - чини да врло мало - некретнина нуди нешто што превазилази једноставно 'хотелско искуство', а хотел Бел - Аир је један такав. Од старих вртова са водопадом и лабудовима до укусног предворја у предворју за сједење до релативно новог дијела хотела, "ово је брдо", ово
Pročitajte više
Prethodno
OPSEG CENE
743 US$ - 1.499 US$ (Na osnovu prosečnih cena za standardnu sobu)
POZNAT I POD NAZIVOM
hotel bel air
LOKACIJA
Sjedinjene DržaveKalifornijaLos AnđelesWestside
BROJ SOBA
103
Da li je ovo vaš profil na TripAdvisoru?

Da li ste vlasnik ovog objekta ili upravljate njime? Besplatno osigurajte pravo na profil da biste odgovarali na komentare, ažurirali profil i još mnogo toga.

Osigurajte pravo na profil