Primetili smo da koristite nepodržani pregledač. Veb-sajt TripAdvisor se možda neće prikazivati ispravno.Podržavamo sledeće pregledače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Bel-Air

Posetite veb-sajt hotela
Putnik (689)
Soba i apartman (551)
Restorani (150)
Sertifikat za odličan kvalitet

Informacije

Lokacija
Čistoća
Usluga
Cena/kvalitet
Sertifikat za odličan kvalitet
Pogodnosti u objektu
Bazen
Restoran
Usluga u sobama
Fitnes centar sa teretanom/Fitnes sala
Bar/salonski kafe
Besplatan brzi internet (WiFi)
Spa centar
Banket sala
Bazen sa toplom vodom
Dozvoljeni kućni ljubimci
Hemijsko čišćenje
Hidromasažna kada
Hotel za nepušače
Osoblje govori više jezika
Otvoreni bazen
Poslovni centar sa pristupom internetu
Prevoz do aerodroma
Prilaz za invalidska kolica
Prostorije za konferencije
Prostorije za sastanke
Usluga čuvanja dece
Usluga konsijerža
Usluga pranja veša
Prikaži još
Karakteristike sobe
Apartmani
Klimatizacija
Mini-bar
Porodične sobe
Sobe za nepušače
Korisne informacije
STIL HOTELA
Romantični
Klasični
KLASA HOTELA
Veze do hotela
Posetite veb-sajt hotela
Povoljne ponude hotela
795komentara
1.469fotografija
14pitanja i odgovora
0saveta za sobu
Ocena putnika
  • 637
  • 107
  • 23
  • 14
  • 14
Doba godine
Tip putnika
Jezik
  • Još jezika
  • Filtriraj
  • srpski
Kada sam pre 2 godine odsela ovde, hotel samo što je krenuo sa radom i usluga u hotelu je bila izuzetna, ali stvari su se promenile. Sve u svemu, odmaralište je divno i sobe su sjajne, osim što su ,,Bang i Olufsen" televizor i daljinski upravljač pravo smeće. Kada sam prvi put
Pročitajte više
Odgovor koji vam šalje Denise F, General Manager – Hotel Bel-Air
Odgovor je poslat: 31. jul 2014.
Dear CDUB212121, Thank you for the detailed review of your recent stay. After reading your candid feedback, I am left feeling quite upset to learn of your recent experience at Hotel Bel-Air. But I also greatly appreciate you taking the time to share your comments with me, as it is only in this way that we are able to improve upon our shortcomings. First, I must apologize on behalf of our entire team. What you encountered is exactly the opposite of what your experience should have been. There is absolutely no excuse for the fact that the staff seemed unorganized, and I am very sorry for this. We take great pride in providing Five Star service in all areas of our operation and it is most concerning that you did not find this to be the case. This is completely unacceptable and not reflective of the high standards that we work so hard to achieve at Hotel Bel-Air. Regarding your comment on our TVs being subpar, please know that all of the rooms have 40” Bang and Olufsen High Definition TVs. I was surprised to hear this commentary, as these are top of the line TVs and we haven't received negative feedback on them before. If you decide to stay with us again (which we very much hope you will) please have the front desk agent walk you through the functionality of the TV and I assure you will be pleased. Please know that I have been addressing all of these shortcomings with our team, and working with them to ensure that we prevent them from occurring in the future. Our collective goal is always to provide our guests with service excellence from the moment they step out of their car to the moment they depart. We were not able to do this for you, and again, it is most disappointing. It my sincere hope that you will return so we can provide you with the exceptional experience that our guests have come to expect from us. I would ask that should you would consider returning to Hotel Bel-Air, please contact me directly so I may personally oversee your reservation. Warm Regards, Denise Flanders General Manager
Pročitajte više
Ovi komentari su mašinski prevedeni sa engleskog. Prikaži mašinske prevode?
Проверио сам у понедељак 28. јануара. Јечам је заспао због буке у соби за крикет. Око 3:30 сам позвао рецепцију да их обавестим о буци коју су послали да провере проблем. На жалост, све што су ми могли понудити су чепићи за уши. Искрено, било ми је као да сам спавала у џунгли,
Pročitajte više
Неколицина - чини да врло мало - некретнина нуди нешто што превазилази једноставно 'хотелско искуство', а хотел Бел - Аир је један такав. Од старих вртова са водопадом и лабудовима до укусног предворја у предворју за сједење до релативно новог дијела хотела, "ово је брдо", ово
Pročitajte više
Наш најновији боравак у Бел Аир био је за рођендан моје жене, која се догодила 4. јула. Као и обично, имали смо фантастично време, а Давн, наш омиљени конгрес, добро је организовао ствари за посебну прославу моје жене. Вратићемо се још једном сазнајући да је Бел Аир најбољи
Pročitajte više
Ово је најлепши укупан боравак у било којем хотелу широм света. Остали смо тамо пре око месец дана. Лепа је, спокојна, опуштена и веома удобна. Од рецепције, до ресторана, одржавања, до спа, особље је било савршено и смјестено. Собе су биле лепе са много погодности. Радујемо се
Pročitajte više
Prethodno
Kategorije albuma
Sve fotografijePutnikSoba i apartmanRestorani Bazen i plažaPoslovni centar i namenske prostorije
Profesionalna fotografija napravljena ekskluzivno za TripAdvisorHotel Bel-Air
The Swan Lake Suite at the Hotel Bel-Air
Profesionalna fotografija napravljena ekskluzivno za TripAdvisorHotel Bel-Air
The Swan Lake Suite at the Hotel Bel-Air
Profesionalna fotografija napravljena ekskluzivno za TripAdvisorHotel Bel-Air
The Caynon Suite at the Hotel Bel-Air
Profesionalna fotografija napravljena ekskluzivno za TripAdvisorHotel Bel-Air
The Caynon Suite at the Hotel Bel-Air
PrethodnoSledeće
123456111
bnas noche quiero saber si esta cerca a una stacion del metro
Estimado Olgasophi, El hotel no está cerca de una estación de metro. Objetivo del curso miembros de nuestro equipo le puede ayudar con servicio de taxi y / o se prepara un servicio de coche. Esperamos darle la bienvenida pronto. Saludos cordiales, Denise Flandes, Gerente General
0 glasova
Prikaži sve odgovore
When was the last time your rooms were renovated?
Hotel Bel-Air reopened in October of 2011 following a comprehensive two year renovation that included the debut of new guestrooms and suites. I hope this answers your question, and we look forward to welcoming you to Hotel Bel-Air soon. Regards, Denise Flanders, General Manager
0 glasova
Prikaži sve odgovore
Dear Babycakes, Thank you for your question. We welcome families and children of all ages at Hotel Bel-Air. We are very child friendly, and provide complimentary welcome amenities for young guests. Babies and children are welcome in all of our dining outlets and high chairs are available as needed. Children's menus are also offered. Young guests are welcome at the pool, but children 16 and under must be accompanied by an adult. We do not have a kids club, but we do provide babysitting services with certified and accredited babysitters, and the cost is $30 per hour (four-hour minimum and $35 transportation fee). If there is anything I can further assist with, please do let me know. Until then,we hope to welcome you and your family to Hotel Bel-Air in the near future. Best regards, Edward Mady, Regional Director West Coast USA and General Manager
0 glasova
Prikaži sve odgovore
I am not going to say it is child unfriendly, as it is a very easy going relaxing hotel, but during my various visits have never seen young children staying at the hotel, maybe teenagers, who have been using the pool. Also seen the same groups in the restaurants. During the day have seen many non residents bring young children and babies for lunch meet ups with friends.
1 glas
Prikaži sve odgovore
PrethodnoSledeće
123
PrethodnoSledeće
11
OPSEG CENE
788 US$ - 1.509 US$ (Na osnovu prosečnih cena za standardnu sobu)
POZNAT I POD NAZIVOM
hotel bel air
LOKACIJA
Sjedinjene DržaveKalifornijaLos AnđelesWestside
BROJ SOBA
103
Da li je ovo vaš profil na TripAdvisoru?
Da li ste vlasnik ovog objekta ili upravljate njime? Besplatno osigurajte pravo na profil da biste odgovarali na komentare, ažurirali profil i još mnogo toga. Osigurajte pravo na profil