Primetili smo da koristite nepodržani pregledač. Veb-sajt Tripadvisor se možda neće prikazivati ispravno.Podržavamo sledeće pregledače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Bel-Air

Sačuvaj
Prosledi
701 Stone Canyon Rd., Los Anđeles, CA 90077-2909
9 osoba pregleda ovaj hotel
Rezervišite po najnižoj ceni sa ovih sajtova
Official Website1.096 US$
Booking.com1.096 US$
Hotels.com1.096 US$
Priceline1.096 US$
Hurb1.118 US$
Agoda.com1.096 US$
Prikaži svih 16 povoljnih ponuda
Cene pružaju naši partneri i one predstavljaju cene sobe po noćenju, uključujući sve poreze i naknade kojih su naši partneri svesni. Više detalja potražite od partnera.
Kako plaćanja koja primamo utiču na redosled prikazivanja cena. Tipovi soba mogu da se razlikuju.
Putnik (729)
Soba i apartman (555)
Restorani (159)
Šta je Travellers' Choice?
Tripadvisor dodeljuje nagradu Travellers' Choice smeštajnim objektima, atrakcijama i restoranima koji konstantno dobijaju odlične komentare od gostiju i koji su rangirani među 10% najboljih objekata na Tripadvisoru.
Kako plaćanja koja primamo utiču na redosled prikazivanja cena. Tipovi soba mogu da se razlikuju.

Informacije

Br. #6 od 401 u kategoriji hoteli – Los Anđeles
Lokacija
Čistoća
Usluga
Cena/kvalitet
Travellers' Choice
Potpun prikaz
Pogodnosti u objektu
Usluga parkiranja
Besplatan brzi internet (WiFi)
Bazen
Fitnes centar sa teretanom/Fitnes sala
Bar/salon
Čuvanje dece
Dozvoljeni kućni ljubimci
Prevoz do aerodroma
Wi-Fi
Hidromasažna kada
Peškiri za bazen/plažu
Otvoreni bazen
Bazen sa toplom vodom
Sauna
Restoran
Doručak u sobi
Bar pored bazena
Poslovni centar sa pristupom internetu
Konferencijske sale
Banket sala
Prostorije za sastanke
Spa
Masaža za parove
Kozmetički tretmani lica
Masaža
Salon
Smeštaj sa uslugom konsijerža
Dragstor
Novine
Hotel za nepušače
Bankomat u okviru objekta
Usluga batlera
Recepcijа koja radi 24 sata
Hemijsko čišćenje
Usluga pranja veša
Usluga peglanja veša
Prikaži još
Karakteristike sobe
Klimatizacija
Održavanje
Privatni balkon
Usluga u sobama
Sef
Mini-bar
TV sa ravnim ekranom
Tipovi soba
Sobe za nepušače
Apartmani
Porodične sobe
Prikaži još detalja o sobi
Korisne informacije
KLASA HOTELA
STIL HOTELA
Romantični
Klasični
Jezici koji se govore
engleski, francuski, španski, holandski i još 2
832komentara16pitanja i odgovora0saveta za sobu
Ocena putnika
  • 668
  • 109
  • 25
  • 15
  • 15
Doba godine
Tip putnika
Jezik
  • Više
Izabrani filteri
  • Filtriraj
  • srpski
CDUB212121 je napisao/la komentar: jul 2014.
Dallas82 priloga214 poena za pomoć
Kada sam pre 2 godine odsela ovde, hotel samo što je krenuo sa radom i usluga u hotelu je bila izuzetna, ali stvari su se promenile. Sve u svemu, odmaralište je divno i sobe su sjajne, osim što su ,,Bang i Olufsen" televizor i daljinski upravljač pravo smeće. Kada sam prvi put tamo odsela zaista mi se nije dopala nova dekoracija glavnih prostorija, ali sad mi je simpatičnija, mada u glavnoj sobi kao da ste u apoteci. Nama se zaista dopao doručak, ali mini bar treba da bude besplatan i njihove jeftine table čokolade koje dobijate kada se namešta posteljina nikako ne lomite. Većina osoblja je bila vrlo ljubazna, ali ispod je lista međuljudskih odnosa koje rukovodstvo treba da unapredi kako bi i dalje imali status hotela sa 5 zvezdica: 1. Izašli smo iz auta i portir nas je pitao za imena i imao je radio primopredajnik kod sebe, međutim kad smo stigli do recepcije oni nisu imali pojma ko smo mi zapravo. Dalje, niko nije potvrdio da smo u ovom hotelu već ranije odseli. 2. Ponovo, televizor, daljinski upravljač i filmovi koje gledate kad poželite su ispod standarda i treba da se zamene ŠP (što pre). 3. Naš sobar nas je obavestio, nakon što nas je odveo do sobe, da sad mora da ode i po naše stvari jer je on bio jedini koji je tada radio. Samo 1 sobar, stvarno? 4. Kada smo ušli u sobu, sobarica je tada ušla po prvi put i pitala ako može da namesti krevet, to je zaista loš tajming. 5. Ponovo, nameštanje posteljine treba da bude mnogo više od vau iznendajenja ili da uopšte i ne bude nikakvo. 6. Najveći lapsus osoblja je bio kada smo aktivirali opciju ,,Ne uznemiravaj", a sa recepcije su nas ipak pozvali. Potvrdili su da smo aktivirili ne uznemiravaj opciju, ali su smatrali da je ipak bilo potrebno da nas pozovu kako bi nas pitali da li mogu da donesu punjač za nas ipad jer je bio gotov da se isprazni. Mi nismo želeli da nas uznemiravaju, a naročito ne za to. 7. Na bazenu je znak na kome piše da treba da se pozove osoblje po potrebi. Ne treba uopšte da postoji takav znak, a osoblje zaduženo za bazen treba da vam donese menije. Ne želim da budem sitničava, ali prema cenama i reputaciji koje ovo mesto ima, trebalo bi i može da bude dosta bolje.
Pročitajte više
Korisno
Prosledi
Odgovor koji vam šalje Denise F, General Manager – Hotel Bel-Air
Odgovor je poslat: 31. jul 2014.
Dear CDUB212121, Thank you for the detailed review of your recent stay. After reading your candid feedback, I am left feeling quite upset to learn of your recent experience at Hotel Bel-Air. But I also greatly appreciate you taking the time to share your comments with me, as it is only in this way that we are able to improve upon our shortcomings. First, I must apologize on behalf of our entire team. What you encountered is exactly the opposite of what your experience should have been. There is absolutely no excuse for the fact that the staff seemed unorganized, and I am very sorry for this. We take great pride in providing Five Star service in all areas of our operation and it is most concerning that you did not find this to be the case. This is completely unacceptable and not reflective of the high standards that we work so hard to achieve at Hotel Bel-Air. Regarding your comment on our TVs being subpar, please know that all of the rooms have 40” Bang and Olufsen High Definition TVs. I was surprised to hear this commentary, as these are top of the line TVs and we haven't received negative feedback on them before. If you decide to stay with us again (which we very much hope you will) please have the front desk agent walk you through the functionality of the TV and I assure you will be pleased. Please know that I have been addressing all of these shortcomings with our team, and working with them to ensure that we prevent them from occurring in the future. Our collective goal is always to provide our guests with service excellence from the moment they step out of their car to the moment they depart. We were not able to do this for you, and again, it is most disappointing. It my sincere hope that you will return so we can provide you with the exceptional experience that our guests have come to expect from us. I would ask that should you would consider returning to Hotel Bel-Air, please contact me directly so I may personally oversee your reservation. Warm Regards, Denise Flanders General Manager
Pročitajte više
Ovi komentari su mašinski prevedeni sa engleskog. Prikaži mašinske prevode?
raminb446 je napisao/la komentar: feb 2020.
Los Anđeles, Kalifornija38 priloga51 poena za pomoć
Веома леп хотел са одличним амбијентом. Видите много познатих личности како се пријављују и одлазе. У близини брда Беверли са пуно продавница и шетње. Цена је прихватљива за локацију. Површина базена је одлична.
Pročitajte više
Datum boravka: septembar 2019.
Cena/kvalitet
Čistoća
Usluga
Tip putovanja: Putovao/la je poslovno
Google
1 poen za pomoć
Korisno
Prosledi
SfTraveler3 je napisao/la komentar: jan 2020.
San Francisko, Kalifornija74 priloga77 poena za pomoć
Хотел Бел - Аир уклоњен је из средишта Беверли Хиллса и Лос Ангелеса (погодност или недостатак у зависности од онога што тражите) у прелепом и скровитом кањону смештеном међу бујним, зрелим вртовима. Неки старији хотели полако падају у рушевине и добивају тај стари, загасити осећај. Али собе су овде беспрекорно ажуриране и укључују топле дрвене плафоне и укусне, мермерне подове. Мислим да ниједна соба нема сјајан поглед, али вероватно све гледају на неки аспект раскошних вртова. Собе су такође мирне што је мени важно. Ако вам је мобилност тешка, обавезно затражите собу у близини предворја јер се хотел мало простире. Ресторан оставља много жељеног ИМО-а у смислу вредности по укусу хране. Иако очигледно води Волфганг Пуцк, ви бисте били у много бољим рукама крећући се према Беверли Хиллсу на вечеру или ручак. Осим тога, ово је мени најдражи луксузни хотел у ЛА-у, где сам одсео и дефинитивно ћу остати овде поново кад се вратим!
Pročitajte više
Datum boravka: januar 2020.
Cena/kvalitet
Sobe
Usluga
Savet o sobi: All rooms are outstanding!
Prikaži još saveta o sobama
Google
2 poena za pomoć
Korisno
Prosledi
Katherine T je napisao/la komentar: dec 2019.
Los Anđeles, Kalifornija1 prilog1 poen za pomoć
Лепо место. Уживам у опуштеном окружењу. Храна је добра. Особље је било изузетно и посебно се захваљујем нашем банском тендеру Куи Гоиу који је био стручан и радо ме упознао. Бар је врло угодан уз живу музику готово сваке вечери, одличне коктеле краља бармена. Надоградили су нашу собу (тако леп гест!) И обрадовали нас на чудесан начин, с посластицама у соби. Од изношења цвећа са прстеном у њима у савршеном времену. Пуштање парова омиљених песама. Хвала вам . . . . . . ! ! ! ! !
Pročitajte više
Datum boravka: novembar 2019.
Cena/kvalitet
Lokacija
Usluga
Google
1 poen za pomoć
Korisno
Prosledi
MarCatToby je napisao/la komentar: dec 2019.
Porthcawl, Ujedinjeno Kraljevstvo103 priloga65 poena za pomoć
Имао сам срећу да останем овде са пословним колегама и први пут сам био у ЛА-у и први пут у Бел-Аир-у и уз све сјајне ствари које су моје колеге морале да кажем да се томе заиста радујем. Поздрави испред, рецепција, бар и све особље са којим сам имао интеракцију били су фантастични - чак и кад сам се изгубио! Све тамо, само једну ноћ, пробао сам Рестаутант, бар и трпезарију у соби (доручак због раног лета), и сви су били изванредни. Соба је била једна од највећих стандардних соба у којима сам икада боравио и путујем 70% времена за посао, била је изузетно добро уређена и након дугог лета у раду радовала сам се одласку у кревет око 23 сата, и ево, нажалост, преглед постаје негативан. Био сам у соби 165 и могу само претпоставити да постоји улаз или ормар за особље којем треба приступити током ноћи, пошто су се врата затварала (вероватно на шаркама) најмање 3 до 4 пута на сат, сваки сат од око 2 сата ујутро. . . . . . мој лет ујутро био је унутрашњи САД, а потом у Јужну Америку - и зато је сан био важан! ! ! Поготово јер је посао у веома уском распореду састанака. Укупно, хотел и особље су оно што бисте очекивали од хотела из Дорцхестер групе. . . . . . само избегавај 165.
Pročitajte više
Datum boravka: decembar 2019.Tip putovanja: Putovao/la je poslovno
Google
2 poena za pomoć
Korisno
Prosledi
Prethodno
OPSEG CENE
803 US$ - 1.190 US$ (Na osnovu prosečnih cena za standardnu sobu)
POZNAT I POD NAZIVOM
hotel bel air
LOKACIJA
Sjedinjene DržaveKalifornijaLos AnđelesWestside / Bel Air
BROJ SOBA
103
Da li je ovo vaš profil na Tripadvisoru?

Da li ste vlasnik ovog objekta ili upravljate njime? Besplatno osigurajte pravo na profil da biste odgovarali na komentare, ažurirali profil i još mnogo toga.

Osigurajte pravo na profil
Česta pitanja o hotelu Hotel Bel-Air
Koje popularne atrakcije se nalaze u blizini hotela Hotel Bel-Air?
Neke od atrakcija u blizini su: The Getty Center (2,8 km), 60out Escape Rooms - West Los Angeles (4,4 km) i Annenberg Space for Photography (4,3 km).
Koje su neke od pogodnosti objekta u hotelu Hotel Bel-Air?
Neke od popularnijih pogodnosti u ponudi su besplatan wi-fi, bazen i restoran.
Koje pogodnosti soba su dostupne u hotelu Hotel Bel-Air?
Neke od najpopularnijih pogodnosti soba su mini-bar, klimatizacija i tv sa ravnim ekranom.
Koje su opcije za hranu i piće dostupne u hotelu Hotel Bel-Air?
Gostima su tokom boravka na raspolaganju restoran, bar/salonski kafe i bar pored bazena.
Da li je u hotelu Hotel Bel-Air dostupan parking?
Da, uslužno parkiranje je na raspolaganju gostima.
Koji restorani se nalaze u blizini hotela Hotel Bel-Air?
Restorani na pogodnoj lokaciji uključuju n/naka, Diddy Riese Cookies i Forma.
Da li u hotelu Hotel Bel-Air može da se vežba?
Da, gostima su na raspolaganju bazen, fitnes centar i sauna tokom boravka.
Da li Hotel Bel-Air ima uslužni minibus do aerodroma?
Da, Hotel Bel-Air nudi gostima uslužni minibus do aerodroma. Preporučujemo da pozovete unapred da biste potvrdili detalje.
Da li Hotel Bel-Air nudi uslugu čišćenja?
Da, gostima su na raspolaganju hemijsko čišćenje i usluga pranja veša.
Da li Hotel Bel-Air dozvoljava kućne ljubimce?
Da, kućni ljubimci su obično dozvoljeni, ali najbolje je da pozovete unapred i potvrdite.
Da li Hotel Bel-Air nudi poslovne usluge?
Da, jednostavno mogu da se koriste poslovni centar, prostorije za sastanke i banket sala.