Primetili smo da koristite nepodržani pregledač. Veb-sajt Tripadvisor se možda neće prikazivati ispravno.Podržavamo sledeće pregledače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Let i presedanje bez problema”
Komentar o hotelu Alitalia


Komentar je napisan: 13. decembar 2019.

Sve proteklo bez problema, a u Rimu mi cak proverili i status prtljaga i konstatovali da ce stici pre mene. Jedina zamerka je posluzenje koje je stvarno na nivou za pod zub.

Datum putovanja: septembar 2019.
    • Udobnost sedišta
    • Korisnička služba
    • Čistoća
    • Hrana i piće
    • Prostor za noge
    • Zabavni sadržaj za vreme leta
    • Odličan odnos cene i kvaliteta
    • Čekiranje i ukrcavanje
Hvala korisniku Brzidan
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Napišite komentarKomentari (19.844)
Ocena putnika
Tip putnika
Doba godine
Jezik
  • Još jezika

15 od 19.844 komentara

Komentar je napisan: 7. novembar 2017.

Leteo sam poslovno na relaciji Beograd-Rim-Palermo, nisam imao neka ocekivanja, ali je sve prevazislo moja ocekivanja i to u negativnom smislu. Malo i skuceno, prostor za noge nikakav, posluzenje bolje da ne bude nikakvo, osoblje ima pohabane uniforme. Makar su bili tacni i na vreme.

Datum putovanja: maj 2017.
    • Udobnost sedišta
    • Korisnička služba
    • Čistoća
    • Hrana i piće
    • Prostor za noge
    • Zabavni sadržaj za vreme leta
    • Odličan odnos cene i kvaliteta
    • Čekiranje i ukrcavanje
Hvala korisniku Zlatan75Mitic
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 13. jul 2017.

Taj let je bio otkazan 28.06.2017god. iz Miamia za Beograd 29.06 sam dosao na cekiranje koje je zakazano sa poletanjem u 17h da bi mi rekli da u rimu moram da cekam 27h i ostao sam treci dan to jest dobio sam rezervaciju 30.06 u 20 i 20h. dosao sam na cekiranje dva ipo sata pre poletanja da bi mi rekli da je avion odleteo a imali su moj broj telefona i mail i nisu me obavestili o promeni pa sam morao da promenim kompaniju uz pritisak da cu da ih tuzim zbog tri dana kasnjenja i odleteo sam istog dana turkisom toliko o alitaliji.

Datum putovanja: jun 2017.
    • Udobnost sedišta
    • Korisnička služba
    • Čistoća
    • Hrana i piće
    • Prostor za noge
    • Zabavni sadržaj za vreme leta
    • Odličan odnos cene i kvaliteta
    • Čekiranje i ukrcavanje
Hvala korisniku sdjordjevic
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 2. jul 2016.

Koristi smo opciju presedanja u Rimu i imali smo do novog leta samo 1 sat. Let iz Beograda je kasnio ali smo bez problema stigli na let za Katanju na druom terminalu. Sedišta su udobna, sa dovoljno mesta za noge ( više nego na Air France letovima za Brazil ). Sve dobro organizovano.

Datum putovanja: jun 2016.
1  Hvala korisniku zorica0138
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: juče
Google prevodilac

Datum putovanja: avgust 2020.
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.