Primetili smo da koristite nepodržani pregledač. Veb-sajt Tripadvisor se možda neće prikazivati ispravno.Podržavamo sledeće pregledače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Kako plaćanja koja primamo utiču na redosled prikazivanja cena. Tipovi soba mogu da se razlikuju.
Hoteli u blizini
Komentari (9.598)
Filtriraj komentare
9.598 rezultata
Ocena putnika
6.744
1.583
636
365
270
Tip putnika
Doba godine
JezikSvi jezici
Još jezika
Ocena putnika
6.744
1.583
636
365
270
Pogledajte šta kažu putnici:
Izabrani filteri
Filtriraj
Ažuriranje liste...
16 od 9.598 komentara
Ovaj komentar je preveden sa jezika engleski. Prikaži original
Komentar je napisan: 31. jul 2014.

Odseli smo u hotelu „Grand Palladium Palace“ u periodu između 20. i 26. jula 2014. godine. Prijavili smo se na recepciji – tu je radila Lus. Iako je bila vrlo ljubazna, zbunila nas je. Njena uputstva za proces prijavljivanja bila su vrlo zbunjujuća, kao i uputstva za dolazak do naše sobe. Lus je bila neverovatno spora i delovala je neefikasno dok nas je prijavljivala.

HRANA – OCENA NULA

Čim smo našli sobu, koja je zgodno smeštena blizu bazena i foajea, odlučili smo, nakon dugog leta iz Sjedinjenih Američkih Država, da večeramo u restoranu „Steakhouse“. Lus nam je rekla da u sve restorane dolazimo najkasnije do 6 sati po podne da bi nas stavili na listu i našli nam mesto za sedenje – rezervacije nisu potrebne. Stigli smo tačno u 6 i stavili svoja imena na listu. Nisu nam našli mesta ni do 8.30. Kad smo pitali konobaricu u restoranu, rekla je da još nije prozivala imena sa liste i nije mogla da proceni kad će to činiti. Oko 9 sati smo odlučili da jednostavno odemo i jedemo za švedskim stolom, pošto nam je uprava restorana rekla da će samo oni sa rezervacijama biti odmah smešteni za stolove, a da se još uvek ne zna kada bismo mi bili smešteni.

Kad smo došli do švedskog stola, izbor je bio UŽASAN. Tipične američke hrane SKORO DA NIJE NI BILO. Na kraju sam uzeo pomfrit i picu, ali sam odlučio da ih ne pojedem kad sam video jednog kuvara kako je ispustio nekoliko krompirića na prljav pult, a onda ih stavio u posudu da ih pojede sledeći u redu. Kad sam rekao kuvaru da to nije baš higijenski, rekao mi je da je pult čist i da je sve u redu. U to je bilo teško poverovati pošto je GOMILA dece trpala ruke u posude sa hranom na mnogim mestima gde je postavljen švedski sto. Prve noći u odmaralištu sam otišao u krevet gladan jer sam odbio da jedem sa švedskog stola. Odmah narednog jutra sam otišao da se žalim na recepciji.

Radnik zadužen za „odnose sa javnošću“ mi je objasnio da jedini gosti kojima je dozvoljeno da prave rezervacije su članovi kluba „Palladium“, a da je veoma verovatno da gost bez rezervacije neće biti smešten za sto. Napomenuo sam da je ovo tek drugi dan mog odmora i da lako mogu da kontaktiram svog putničkog agenta i da mogu ODMAH da promenim hotel ukoliko ne dobijem priliku da lepo jedem u restoranima koje su tako fino reklamirali kad sam uplatio aranžman od skoro 2.000 dolara da bih odseo u hotelu „Palladium Palace“. Tek tada su mi načinili rezervacije koje važe u toku celog boravka. Ne bi trebalo da morate da pretite odlaskom da biste dobili priliku da pošteno uživate u SVAKOJ pogodnosti koju su vam reklamirali prilikom kupovine.

NIJE SVE UKLJUČENO – OCENA 1

Još nešto: ovo NIJE hotel u kom je sve uračunato u cenu. Ukoliko hoćete da uživate u jastogu ili u određenim vinima u restoranu, reći će vam da morate da platite dodatnih 35 dolara za jastoga i 17 dolara ili više za odabrana vina. Takođe, za 6 dana sam potrošio otprilike 75 dolara samo na napojnice. Ovo nije običaj u objektima u kojim je sve uračunato u cenu. Morate svima da dajete napojnicu – od portira do poslužitelja kod švedskog stola. U ovom letovalištu NIJE SVE UKLJUČENO u cenu.

JEZIČKA BARIJERA – OCENA 0

Srećom, mogu da komuniciram u izvesnoj meri na španskom. Ukoliko ne govorite španski, namučićete se da dobijete IKAKVU uslugu u toku celog boravka. Od celog osoblja ima možda svega petoro onih koji mogu da komuniciraju na engleskom.

GOSTOLJUBIVOST – OCENA 3

PONESITE SOPSTVENE PEŠKIRE! Dobijanje svežih peškira je VEOMA teško u ovom objektu. Barem 2 dana nismo uspeli da dobijemo čiste peškire za lice, a kad smo ih dobili, dobili smo samo jedan. Zvali smo ih nekoliko puta; čak smo i obavestili Frančesku, devojku zaduženu za održavanje, ali ni to nije pomoglo. Poslednje noći smo nakon tuširanja koristili peškire za ruke.

KLIMA UREĐAJ – OCENA 2

Dominikanska Republika ima veoma toplu tropsku klimu. To podrazumeva veliku vlažnost i vrućinu. Međutim, koliko god nisku temperaturu da smo izabrali na klima uređaju, soba se NIKAD ne bi rashladila. Podesili bismo klimu na 19 stepeni Celzijusa i uključili bismo ventilator na plafonu, ali bismo se svejedno budili ujutru natopljeni znojem. Elektrika je u ovom hotelu takođe neispravna, te se televizor dva puta jednostavno gasio i nije mogao da se upali više od sat vremena.

UKUPNO – OCENA 3

Ukupno iskustvo boravka u ovom odmaralištu je iskustvo od 3 zvezdice. Tu ocenu dajem samo zato što, na kraju krajeva, treba da što bolje iskoristite odmor. Preporučio bih rezervaciju u SASVIM drugom odmaralištu, pošto je boravak u hotelu „Grand Palladium“ učinio da poželim da se nikad ne vratim u Dominikansku Republiku. Postoje mnogo bolje destinacije koje vredi posetiti; koje nude gostoljubivost i imaju iskustvo u turizmu; koje umeju da načine odmor takvim na ne želite da se vratite kući (npr. mesto Ocho Rios na Jamajci). Čvrsto verujem sajtu Trip Advisor i ne mogu da vam naglasim koliko je bitno da slušate svaki negativan komentar o ovom objektu. NE BACAJTE SVOJ NOVAC NA OVO MESTO! PROČITAJTE KOMANTARE O HOTELIMA „BAVARO“ I „PUNTA CANA“ ako vam trebaju dodatni komentari! Svi ti objekti su povezani na istoj lokaciji!

5  Hvala korisniku Dillardkim2004
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.Originalni jezik komentara je engleski na www.tripadvisor.com. Prikaži original
ltajes, Resident Manager objekta Grand Palladium Palace Resort Spa & Casino, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 6. avgust 2014.
Google prevodilac

Dear Guest,

Thank you for selecting Grand Palladium Palace Resort, Spa & Casino.
We regret that we did not performing as our usual level of standard of services during you stay. Our objective is not only to fulfill, but also surpass our guests’ expectations; therefore we put our greatest interest into your opinion. We understand that there is always room for improvement and our guests’ experiences play the key role in this continuous process, which leads us to achieve service excellence. Rest assured that your remarks will be addressed to the corresponding, therefore action plans will be placed in motion aiming to improve our overall services.

We hope to have the opportunity to hosting you again in the future and thus be able to offer a pleasant and uneventful stay.

Sincerely,

L. Takes

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Ovi komentari su mašinski prevedeni sa engleskog. Prikaži mašinske prevode?
Komentar je napisan: 21. januar 2020.

Datum boravka: januar 2020.
Tip putovanja: Putovao/la je sa porodicom
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
SachencaN, Guest Relations Manager objekta Grand Palladium Palace Resort Spa & Casino, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 22. januar 2020.
Google prevodilac

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 21. januar 2020.

Datum boravka: januar 2020.
Tip putovanja: Putovao/la je sa porodicom
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
SachencaN, Guest Relations Manager objekta Grand Palladium Palace Resort Spa & Casino, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 22. januar 2020.
Google prevodilac

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 21. januar 2020.

Datum boravka: januar 2020.
Tip putovanja: Putovao/la je sa prijateljima
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
SachencaN, Guest Relations Manager objekta Grand Palladium Palace Resort Spa & Casino, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 22. januar 2020.
Google prevodilac

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 21. januar 2020.

Datum boravka: januar 2020.
Tip putovanja: Putovao/la je sa porodicom
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
GelsonZC, Director de Relaciones con Clientes objekta Grand Palladium Palace Resort Spa & Casino, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 21. januar 2020.
Google prevodilac

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Prikaži još komentara