Primetili smo da koristite nepodržani pregledač. Veb-sajt Tripadvisor se možda neće prikazivati ispravno.Podržavamo sledeće pregledače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Kako plaćanja koja primamo utiču na redosled prikazivanja cena. Tipovi soba mogu da se razlikuju.
Hoteli u blizini
Komentari (265)
Filtriraj komentare
265 rezultata
Ocena putnika
138
68
29
11
19
Tip putnika
Doba godine
JezikSvi jezici
Još jezika
Ocena putnika
138
68
29
11
19
Pogledajte šta kažu putnici:
Izabrani filteri
Filtriraj
Ažuriranje liste...
38 od 265 komentara
Komentar je napisan: 27. novembar 2020.


Mesto gde ste iznad oblaka! Uspomene koje slikate očima, dušom...ostaju zauvek.
Ne možete upoređivati sa drugim mestima jer se druga mesta upoređuju sa njim
Kopaonik i Grand neraskidiva veza koja traje..

Hvala!

Datum boravka: novembar 2020.
  • Tip putovanja: Putovao/la je poslovno
    • Cena/kvalitet
    • Lokacija
    • Noćenje
    • Sobe
    • Čistoća
    • Usluga
Komentar je dobijen u partnerstvu sa ovim hotelom
Hvala korisniku aleksandarbek
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Marko Keserovic, Prodaja objekta Grand Hotel & Spa, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 4. decembar 2020.

Dragi Aleksandre, hvala vam na divnom komentaru. Brinemo o detaljima i trudimo se da našim gostima maksimalno ugodimo. Hvala vam što to prepoznajete. Biće nam zadovoljstvo da vas opet ugostimo.
Guest Relations,
Grand Hotel & Spa

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 24. novembar 2020.

Ljubazno osoblje, udobna, komforna i cista soba s divnim pogledom, ukusna hrana i potpun ugodjaj u SPA centru, za mene je bilo vise nego dovoljno. Visok standard higijene imajuci u vidu epidemiolosku situaciju u zemlji, takodje je doprineo opustenom boravku. Radujem se ponovnom dolasku

Savet za sobu: Birajte pogled prema bazenu
Datum boravka: novembar 2020.
  • Tip putovanja: Putovao/la je poslovno
    • Noćenje
    • Sobe
    • Usluga
Hvala korisniku Milena P
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Marko Keserovic, Prodaja objekta Grand Hotel & Spa, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 26. novembar 2020.

Draga Milena, hvala vam na divnom komentaru. Brinemo o detaljima i trudimo se da našim gostima maksimalno ugodimo. Hvala vam što to prepoznajete. Biće nam zadovoljstvo da vas opet ugostimo.
Guest Relations,
Grand Hotel & Spa

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 21. novembar 2020.

Kvalitet hrane i pica mora drasticno da se poboljsa kao i usluga konobara. Mesto u SPA centru mora biti zagarantovano za goste hotela kao i parking a ne da se oko tih stvari borimo i stresiramo.
Zvucna izolacija u sobama ne postoji te je kvalitetno nocenje nemoguca misija, sto od susednih soba sto od ludila iz hodnika.

Datum boravka: novembar 2020.
  • Tip putovanja: Putovao/la je sa porodicom
    • Cena/kvalitet
    • Lokacija
    • Noćenje
    • Sobe
    • Čistoća
    • Usluga
Komentar je dobijen u partnerstvu sa ovim hotelom
Hvala korisniku dstan0jevic
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Marko Keserovic, Sales objekta Grand Hotel & Spa, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 21. decembar 2020.

Poštovani,

Zahvaljujemo se na komentaru i utiscima koje ste podelili nakon svog boravka u hotelu Grand. Iako nam je žao što nismo ispunili Vaša očekivanja, napominjemo da je gostima dostupan kvalitetan izbor jela koja se pripremaju sveža i serviraju u skladu sa najvišim standardima higijene i bezbednosti u aktuelnim uslovima pandemije. Iz istih razloga, sadržaji spa & wellness centra dostupni su isključivo za goste hotela Grand i to uz prethodno zakazivenje termina, dok se između termina za goste vrši potpuna dezinfekcija prostora. Za goste hotela obezbeđen je parking i usluga parkiranja, te ćemo interno ispitati
navode o propustu u Vašem slučaju. Žao nam je što povratne informacije o Vašem boravku nismo dobili na licu mesta, kako bi imali prilike da Vam izađemo u susret sa svim zahtevima, uključujući i komforniju sobu ili apartman imajući u vidu veliki kapacitet i mogućnost da obezbedimo najbolje prema Vašim ličnim afinitetima.
U svakom slučaju, cenimo svaki komentar i iznešenu primedbu jer na taj način gradimo i težimo da obezbedimo isključivo vrhunsku uslugu u svim segmentima hotela. Nadamo se prilici da Vas ponovo ugostimo i pružimo iskustvo koje zavređuje svaki naš gost,

Srdačno,

MK Mountain Resort
Guest Relations

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 17. novembar 2020. sa mobilne aplikacije

Posetili smo ponovo nakon nekoliko godina nama drag hotel koji pamtim još pre 13 godina kada smo prvi put bili gosti.Od tada je u nekoliko navrata renoviran ali je zadržao šarm i duh koji ga krasi i ljubazno osoblje koje je u svakom trenutku raspoloženo da ispuni svaku želju gosta.Puno sadržaja za sve,za decu pogotovo.Hrana dobra,u skladu sa okolnostima.Soba lepa,krevet udoban.Dolazimo opet sledeće godine.

Datum boravka: novembar 2020.
Tip putovanja: Putovao/la je sa porodicom
Hvala korisniku PavleJelenaJovan
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Marko Keserovic, Prodaja objekta Grand Hotel & Spa, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 18. novembar 2020.

Poštovani,

Hvala vam što ste posle toliko godina ponovo izabrali da vaš odmor provedete u našem hotelu. Drago nam je da smo opravdali vaše poverenje, brinemo o detaljima i trudimo se da našim gostima maksimalno ugodimo. Hvala vam što to prepoznajete. Nadamo se da ćemo se od sada češće viđati. Biće nam zadovoljstvo da vas opet ugostimo.
Guest Relations,
Grand Hotel & Spa

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 5. novembar 2020.

Hotel je kao lavirint, hodnici su hladni, a soba je fenomenalna (udobni kreveti; sobarica je svakog dana namestala krevete, menjala peškire i bade mantile, dodavala toalet papir itd.). Osoblje na recepciji je neopravdano ljubazno, dok su konobari u restoranu i aperitiv baru neopravdano hladni i neljubazni. Cene previsoke. Medjutim, iako nije bilo puno gostiju (period van sezone) oni su otvorili spoljašnji bazen samo zbog 1 gosta, tako da su tim potezom dobili 1000 pluseva.
Doručak može biti katastrofa a može biti i odličan, sve zavisi šta se poruči. Preporučujem uštipke, omlete, džem od šljiva, sireve, kajmak, domaće palačinke. Nikako ne preporučujem američke palačinke sa javorovim sirupom (niti je oblik palačinke, niti ima sirupa).
Hotel je izuzetno čist. Besplatne maske i dezinfekciona sredstva su bukvalno na svakom koraku.

Datum boravka: novembar 2020.
    • Lokacija
    • Noćenje
    • Usluga
Hvala korisniku Jeca1234
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Prikaži još komentara