Poštovani,
Zahvaljujemo se na komentaru i utiscima koje ste podelili nakon svog boravka u hotelu Grand. Iako nam je žao što nismo ispunili Vaša očekivanja, napominjemo da je gostima dostupan kvalitetan izbor jela koja se pripremaju sveža i serviraju u skladu sa najvišim standardima higijene i bezbednosti u aktuelnim uslovima pandemije. Iz istih razloga, sadržaji spa & wellness centra dostupni su isključivo za goste hotela Grand i to uz prethodno zakazivenje termina, dok se između termina za goste vrši potpuna dezinfekcija prostora. Za goste hotela obezbeđen je parking i usluga parkiranja, te ćemo interno ispitati
navode o propustu u Vašem slučaju. Žao nam je što povratne informacije o Vašem boravku nismo dobili na licu mesta, kako bi imali prilike da Vam izađemo u susret sa svim zahtevima, uključujući i komforniju sobu ili apartman imajući u vidu veliki kapacitet i mogućnost da obezbedimo najbolje prema Vašim ličnim afinitetima.
U svakom slučaju, cenimo svaki komentar i iznešenu primedbu jer na taj način gradimo i težimo da obezbedimo isključivo vrhunsku uslugu u svim segmentima hotela. Nadamo se prilici da Vas ponovo ugostimo i pružimo iskustvo koje zavređuje svaki naš gost,
Srdačno,
MK Mountain Resort
Guest Relations