Primetili smo da koristite nepodržani pregledač. Veb-sajt Tripadvisor se možda neće prikazivati ispravno.Podržavamo sledeće pregledače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Expedia.com
Hotels.com
eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Agoda.com
Prikaži svih 10 povoljnih ponuda
Cene pružaju naši partneri i one predstavljaju cene sobe po noćenju, uključujući sve poreze i naknade kojih su naši partneri svesni. Više detalja potražite od partnera.
Kako plaćanja koja primamo utiču na redosled prikazivanja cena. Tipovi soba mogu da se razlikuju.
Kako plaćanja koja primamo utiču na redosled prikazivanja cena. Tipovi soba mogu da se razlikuju.
Hoteli u blizini
Komentari (271)
Filtriraj komentare
271 rezultat
Ocena putnika
143
68
29
11
20
Tip putnika
Doba godine
JezikSvi jezici
Još jezika
Ocena putnika
143
68
29
11
20
Pogledajte šta kažu putnici:
Izabrani filteri
Filtriraj
Ažuriranje liste...
49 od 271 komentara
Komentar je napisan: 4. januar 2021.

Hotel je na ubedljivo najboljoj poziciji na Kopaoniku. Nudi sadrzaje koje niko drugi nema ni priblizno, savrsen primer vrhunske ponude i vrhunskog menadzmenta.
Usluga je besprekorno kvalitetna i profesionalna u svakom delu, od room servisa, restorana, bara, skijasnice...ponosna sto Srbiaj ima takav primer vrhunske ponude.

Datum boravka: decembar 2020.
    • Cena/kvalitet
    • Noćenje
    • Usluga
Hvala korisniku npriskusniputnik123
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Marko Keserovic, Prodaja objekta Grand Hotel & Spa, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovoreno pre 3 nedelje

Poštovani, izuzetno nam je drago da vam se naš hotel dopada i hvala vam na poverenju koje ste nam ukazali. Biće nam izuzetna čast da vas opet ugostimo.
Guest Relations,
Grand Hotel & Spa

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 28. novembar 2020. sa mobilne aplikacije

Hotel se nalazi na savršenom mestu, sobe su lepe i udobne. Sve je čisto. Osoblje je divno, srdačno i profesionalno pre svega. Bazeni su super, spa pogotovo. Obavezno probajte masazu, fizioterapeut Tatjana (koja je mene masirala) me je odusevila.
Jedino šta mi se nije dopalo u hotelu je espresso kafa. Ali je zato rakija dobra!
Hrana je ukusna, raznovrsna, prelepo servirana. Obavezno probati potaž od praziluka....
Vidi se da se ulaže puno truda oko svega, zato i jeste za preporuku.

Datum boravka: novembar 2020.
Tip putovanja: Putovao/la je sa prijateljima
Hvala korisniku tatjanica77
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Marko Keserovic, Prodaja objekta Grand Hotel & Spa, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 4. decembar 2020.

Poštovana, Hvala vam na pozitivnom komentaru. Mislimo o potrebama naših gostiju i trudimo se da im maksimalno ugodimo, drago nam je da ste uživali. Biće nam zadovoljstvo da vas opet ugostimo.
Guest Relations,
Grand Hotel & Spa

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 27. novembar 2020.


Mesto gde ste iznad oblaka! Uspomene koje slikate očima, dušom...ostaju zauvek.
Ne možete upoređivati sa drugim mestima jer se druga mesta upoređuju sa njim
Kopaonik i Grand neraskidiva veza koja traje..

Hvala!

Datum boravka: novembar 2020.
  • Tip putovanja: Putovao/la je poslovno
    • Cena/kvalitet
    • Lokacija
    • Noćenje
    • Sobe
    • Čistoća
    • Usluga
Komentar je dobijen u partnerstvu sa ovim hotelom
Hvala korisniku aleksandarbek
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Marko Keserovic, Prodaja objekta Grand Hotel & Spa, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 4. decembar 2020.

Dragi Aleksandre, hvala vam na divnom komentaru. Brinemo o detaljima i trudimo se da našim gostima maksimalno ugodimo. Hvala vam što to prepoznajete. Biće nam zadovoljstvo da vas opet ugostimo.
Guest Relations,
Grand Hotel & Spa

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 24. novembar 2020.

Ljubazno osoblje, udobna, komforna i cista soba s divnim pogledom, ukusna hrana i potpun ugodjaj u SPA centru, za mene je bilo vise nego dovoljno. Visok standard higijene imajuci u vidu epidemiolosku situaciju u zemlji, takodje je doprineo opustenom boravku. Radujem se ponovnom dolasku

Savet za sobu: Birajte pogled prema bazenu
Datum boravka: novembar 2020.
  • Tip putovanja: Putovao/la je poslovno
    • Noćenje
    • Sobe
    • Usluga
Hvala korisniku Milena P
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Marko Keserovic, Prodaja objekta Grand Hotel & Spa, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 26. novembar 2020.

Draga Milena, hvala vam na divnom komentaru. Brinemo o detaljima i trudimo se da našim gostima maksimalno ugodimo. Hvala vam što to prepoznajete. Biće nam zadovoljstvo da vas opet ugostimo.
Guest Relations,
Grand Hotel & Spa

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 21. novembar 2020.

Kvalitet hrane i pica mora drasticno da se poboljsa kao i usluga konobara. Mesto u SPA centru mora biti zagarantovano za goste hotela kao i parking a ne da se oko tih stvari borimo i stresiramo.
Zvucna izolacija u sobama ne postoji te je kvalitetno nocenje nemoguca misija, sto od susednih soba sto od ludila iz hodnika.

Datum boravka: novembar 2020.
  • Tip putovanja: Putovao/la je sa porodicom
    • Cena/kvalitet
    • Lokacija
    • Noćenje
    • Sobe
    • Čistoća
    • Usluga
Komentar je dobijen u partnerstvu sa ovim hotelom
Hvala korisniku dstan0jevic
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Marko Keserovic, Sales objekta Grand Hotel & Spa, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 21. decembar 2020.

Poštovani,

Zahvaljujemo se na komentaru i utiscima koje ste podelili nakon svog boravka u hotelu Grand. Iako nam je žao što nismo ispunili Vaša očekivanja, napominjemo da je gostima dostupan kvalitetan izbor jela koja se pripremaju sveža i serviraju u skladu sa najvišim standardima higijene i bezbednosti u aktuelnim uslovima pandemije. Iz istih razloga, sadržaji spa & wellness centra dostupni su isključivo za goste hotela Grand i to uz prethodno zakazivenje termina, dok se između termina za goste vrši potpuna dezinfekcija prostora. Za goste hotela obezbeđen je parking i usluga parkiranja, te ćemo interno ispitati
navode o propustu u Vašem slučaju. Žao nam je što povratne informacije o Vašem boravku nismo dobili na licu mesta, kako bi imali prilike da Vam izađemo u susret sa svim zahtevima, uključujući i komforniju sobu ili apartman imajući u vidu veliki kapacitet i mogućnost da obezbedimo najbolje prema Vašim ličnim afinitetima.
U svakom slučaju, cenimo svaki komentar i iznešenu primedbu jer na taj način gradimo i težimo da obezbedimo isključivo vrhunsku uslugu u svim segmentima hotela. Nadamo se prilici da Vas ponovo ugostimo i pružimo iskustvo koje zavređuje svaki naš gost,

Srdačno,

MK Mountain Resort
Guest Relations

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Prikaži još komentara