Primetili smo da koristite nepodržani pregledač. Veb-sajt Tripadvisor se možda neće prikazivati ispravno.Podržavamo sledeće pregledače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Kako plaćanja koja primamo utiču na redosled prikazivanja cena. Tipovi soba mogu da se razlikuju.
Hoteli u blizini
Komentari (331)
Filtriraj komentare
331 rezultat
Ocena putnika
214
72
24
6
15
Tip putnika
Doba godine
JezikSvi jezici
Još jezika
Ocena putnika
214
72
24
6
15
Pogledajte šta kažu putnici:
Izabrani filteri
Filtriraj
Ažuriranje liste...
1015 od 331 komentara
Komentar je napisan: 6. novembar 2019. sa mobilne aplikacije

Spa centar je odlican ‍♀️ (unutrasanji i spoljni bazen su prelepi), hrana je ukusna osoblje ljubazno, sve je cisto i uredno. Park preko puta je idealan za jutarnju setnju, trcanje i kafu.

Datum boravka: septembar 2019.
Tip putovanja: Putovao/la je sa prijateljima
Hvala korisniku 449sanjak
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
AHOTELI, Guest Relations Manager objekta Hotel Izvor, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 8. novembar 2019.

Poštovana,

Drago nam je da ste uživali u celokupnom boravku.
Hvala što ste podelili utiske.
Ostaje da Vas pozovemo da ponovo budete naš dragi gost.

Srdačan pozdrav,

Hotel Izvor Aranđelovac, Menadžer za odnos sa gostima

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 7. septembar 2019.

Prošle godine se osetio pad u kvalitetu usluge , ali nije bio toliko drastičan kao ove godine. Hotel je pun redovnih gostiju i pored toga se prodaje nekontrolisani broj dnevnih karata za SPA pa se tako stvara ogromna gužva na unutrašnjim i spoljnjem bazenu. Ovo se sve dešava otkako je Akva park zatvoren. Naučna fantastika je tada naći mesto na bazenu ,restoranu pored bazena , kao i dobiti hranu za ručak . Jako loša kontrola ponašanja na samim bazenima u sklopu hotela , dozvoljava se kupanje deci bez kupaćeg , u regularnim pelenama.Ovde je stvar i do kulture samih gostiju ali mora da postoji neko ko će na to da skrene pažnju (kao što je bilo ranije).
Žalbe se ne uzimaju za ozbiljno , tj.nema pravog odgovora već "Znamo , izvinjavamo se , prenećemo menadžmentu..." Ovo nikako nije u redu jer boravak u hotelu košta popriličnu sumu novca , a "feedback" je čista nula ! Dok kada rezervišete i trebate da platite odgovori stižu ekspresno !
Da li je uzrok ovome smanjen broj konobara i to što je malte ne skoro cela postavka konobara koji su radili ranije promenjena nismo sigurni , niti to nas kao goste treba da zanima...ali je evidentan pad usluge.
Hrana za doručak , večeru je dobra , tu na sreću se ništa nije drastično promenilo.
Sve u svemu dvojka...i to na osnovu ranijih godina inače bi bila jedinica..., nekada je bila čista 5-ica , ali ovo je nedopustivo .
Pozdrav.

Datum boravka: avgust 2019.
    • Lokacija
    • Sobe
    • Usluga
2  Hvala korisniku Vlada7575
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
AHOTELI, Guest Relations Manager objekta Hotel Izvor, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 13. septembar 2019.

Poštovani,

Pre svega bismo želeli da Vam se zahvalimo na tome što ste nam ukazali poverenje i više puta bili gost hotela Izvor.
Veoma nam je žao zbog toga što je ovoga puta Vaš utisak o boravku negativan i smatramo da posebnu pažnju treba da obratimo na poboljšanje nivoa usluge, a iz razloga što nam je zadovoljstvo naših gostiju na prvom mestu.
Svesni smo da je tokom letnje sezone zbog velike popunjenosti SPA centra i spoljašnjeg bazena dolazilo do određenih problema u usluzi, jer su se eksterni gosti više koncentrisali na bazene hotela, a ne na aqua park.
Budite uvereni da radimo na strategiji za narednu godinu, kako bi svi gosti imali komfor adekvatan očekivanom u visokokategorisanom hotelu.
Zahvaljujemo se i na pozitivnim komentarima o kvalitetu hrane, drago nam je da ste zadovoljni tim segmentom.
Iskreno se nadamo da ćete nam ipak ponovo ukazati poverenje i ponovo nas posetiti, kao i da će Vaš utisak biti u potpunosti zadovoljavajući.

Srdačan pozdrav,

Hotel Izvor, Menadžer za odnos sa gostima

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 1. septembar 2019. sa mobilne aplikacije

7/8 oktobra smo imali nameru da proslavimo 80 rođendan mojeg tasta u hotelu Izvor. Koji je inače već nekoliko puta sa našom decom bio gost hotela. Međutim politika poslovanja hotela Izvor je ubila svaku želju u nama da tamo odsednemo. Počevši od prepiske mejlom, očekivanja plaćanja unapred,telefonskog razgovora i trostrukog slanja na čekanje uz muziku prilikom ponovnog poziva. Tada sam još i mislio da dođemo i pored svega.Uglavnom sve što gost van standarda(niskih)želi ne može ili se za to očekuju nečuveno visoke naknade. Na primer preuzimanje sobe u podne umesto u dva popodne košta 60-70€ po sobi. Mnogo mi je žao što je to tako jer sam ja rođen u tom kraju. Rado bih moj novac potrošio u rodnom kraju. Bilo kako bilo vidi se da politika poslovanja postiže željene ciljeve. I po ocenama u zadnjih nekoliko meseci koje sam pročitao ovde na Trip Advisor-u a i po mom ličnom iskustvu. Sve se poklapa.Žalosno i tužno.

Datum boravka: septembar 2019.
Tip putovanja: Putovao/la je sa porodicom
Hvala korisniku SimicM7
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
AHOTELI, Guest Relations Manager objekta Hotel Izvor, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 5. septembar 2019.

Poštovani g.Simić,

Dozvolite da se najpre izvinimo zbog neprijatnosti koju ste doživeli. Zaista se dešava da se pozivi gostiju stave na čekanje, jer je u tom trenutku hotel pun, a više linija zauzeto. Potrudićemo se da se ovakve situacije ne ponavljaju.
Što se tiče Vašeg zahteva za raniji check-in, uvidom u prepisku sa našim recepcionerom došli smo do maila gde se Vi interesujete za rani check-in, te dobijate odgovor da se rani check-in u 10h doplaćuje. Ovo je standardna procedura i cena po važećem cenovniku. Svakako, uvek odobravamo pogodnosti za naše stalne goste, te da ste naveli da želite check-in u 12h, koleginica bi ga svakako odobrila kao dragi gest povodom rođendana.
Što se tiče ostalih dodatnih troškova koje ste spomenuli, uvidom u rezervaciju smo videli da ste tražili samo prenoćište bez doručka, što nije politika poslovanja Hotela Izvor, te nije moguće ni u kom slučaju.
U slučaju da možemo da povratimo Vaše poverenje, biće nam čast da Vas ugostimo, a kontaktiraće Vas i naš šef recepcije, kako bismo što efikasnije rešili situaciju. Potrudićemo se da Vas ugostimo u skladu sa najvišim standardima.

Srdačan pozdrav,

Hotel Izvor, Menadžer za odnos sa gostima

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 24. jun 2019.

Hotel sjajan. Hrana sjajna. Apartman dobar, krevet u spavacoj sobi preudoban i ogroman, divna damastna posteljina, dnevni boravak losiji, sofa raspala i ulegla.
Bazeni: zbog njih smo i otisli. Velika zamerka necistoca na spoljnim bazenima, svuda otpatci koje niko ne skuplja, pomalo nespretni i neorganizovani u baru, jedna zaposlena vidno besna i neljubazna. Unutrasnji bazeni Ogromna zamerka sto niko ne cisti vodu pored bazena, klizavo, opasno i ruzno.
Takodje potrebno je strogo zabraniti uriniranje u bazenima, videla sam proste roditelje male dece kako im dozvoljavaju to da rade, jedna zena je na sinovljev poziv da mu se piski, izvela ga iz velikog bazena i odvela u deciji da piski, uzasno. Cena od 180e/noc za dvoje je previsoka za ovakav propust. Naci neki nacin kako da se to zabrani.

Datum boravka: jun 2019.
  • Tip putovanja: Putovao/la je sa porodicom
    • Lokacija
    • Noćenje
    • Usluga
Hvala korisniku BDMDJ
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
AHOTELI, Guest Relations Manager objekta Hotel Izvor, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 27. jun 2019.

Poštovana,

Hvala na vremenu koje ste izdvojili, kako biste napisali utiske o boravku u hotelu Izvor. Zahvaljujemo se na zapažanjima koja nas podstiču da preduzmemo korektivne mere, a u skladu sa standardima kvaliteta ISO 22000 koje posedujemo.

Odmah smo proverili stanje funkcionanosti nameštaja u dnevnom boravku u svim sobama i zamenili nameštaj. Ovo je početak sezone punog rada otvorenog bazena i akva parka, te nam znači to što ste nam ljubazno ukazali na propuste.
Provera higijene otvorenih bazena se vrši nekoliko puta dnevno, a trenutno se sprovodi i interna kontrola, zbog situacije koju ste naveli.

Trudimo se da gostima ukažemo na pravila ponašanja, ali na ponašanje samih gostiju nažalost ne možemo uvek da utičemo.

Iskreno se izvinjavamo zbog neprijatnosti. Drago nam je da ste ipak uživali u našoj usluzi.

Pozivamo Vas da nas opet posetite i uverite se da primedbe naših gostiju shvatamo veoma ozbiljno i redovno radimo na poboljšanju kvaliteta usluge.

Hotel Izvor, Menadžer za odnos sa gostima

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 22. jun 2019. sa mobilne aplikacije

Divan porodican hotel! Opremljen na najvisem nivou. Hrana ukusna, bazeni cisti, osoblje preljubazno i maksimalno se trudi da izadju u susret gostima.
Raj za decu, ima decijih bazena, decija igraonica, kao i parkic ispred hotela koji neograniceno koristite. Za decu sve imaju i sve obezbedjuju od nose, krevetca, adaptera za solju, pelena za kupanje, peskira za bebe..
Jedine mane su: u dvokrevetnoj sobi ima samo 1 stolica na terasi bez stola, jastuci premekani i mana sto se pice uz veceru naplacuje. Ako izuzmemo ove sitnice sve je savrseno. Vidimo se opet uskoro!

Datum boravka: jun 2019.
Tip putovanja: Putovao/la je sa porodicom
2  Hvala korisniku JelenaM1248
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
AHOTELI, Guest Relations Manager objekta Hotel Izvor, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 24. jun 2019.

Poštovana JelenaM1248,

Hvala na vremenu koje ste izdvojili, kako biste napisali utiske o boravku u hotelu Izvor. Drago nam je da su Vam se dopali mnogobrojni sadržaji. Posebno nam je drago da ste uživali u sadržajima za najmlađe, jer tom segmentu usluge poklanjamo dosta pažnje.
Vaše ljubazne pohvale i komentari biće preneti osoblju.
Biće nam zadovoljstvo da Vas uskoro opet ugostimo.

Srdačan pozdrav,

Hotel Izvor, Menadžer za odnos sa gostima

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Prikaži još komentara