Primetili smo da koristite nepodržani pregledač. Veb-sajt Tripadvisor se možda neće prikazivati ispravno.Podržavamo sledeće pregledače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Nekvalitetno, vrlo lose”
Komentar o hotelu Na Dolcu

Na Dolcu
Rangiran na 266. mestu od 956 Restorani u Zagrebu
Raspon cena: 7 US$ - 35 US$
Detalji o restoranu
Komentar je napisan: 3. decembar 2019. sa mobilne aplikacije

Nikad gore mijesano meso. 1/4 kobasice, nikad manji cevap i pljeskavica. Zao mi je da nemam sliku. Sve prepeceno i pretvrdo.Doslovno sramota na tanjuru. Momak dobije teletinu ispod peke, a iz pecnice. Konobaru smo rekli da ne valja, nista nije poduzeo.Da nismo zurili na bus, vratili bi sve. Platili smo uredno,po prvi put u zivotu izostavili napojnicu

Datum posete: decembar 2019.
Hvala korisniku theAntonela
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Napišite komentarKomentari (97)
Ocena putnika
Tip putnika
Doba godine
Jezik
  • Još jezika

37 od 97 komentara

Komentar je napisan: 30. oktobar 2019.

Jelo je bilo jako ukusno i brzo smo dobili servirano. Osoblje je stvarno bilo jako uslusno i svi su bili ljubazni. Momci samo tako!

Datum posete: oktobar 2019.
Hvala korisniku AntonelaMrc
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 6. januar 2019. sa mobilne aplikacije

Odlicna usluga,ljubazno osoblje i izvrsna lolacija.Mesna plata nije losa,porcije ok.Pizza bi mogla biti bolja.Sve u svemu dobro smo se proveli s obzirom na veliku guzvu za vrijeme Adventa!

Datum posete: decembar 2018.
Hvala korisniku Jelena G
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 8. novembar 2018. sa mobilne aplikacije

Izbjegavati u širokom luku!!!
Ako se nešto reklamira kao 110 kuna, ne razumijem kako se onda na računu to isto transformira u 196... uz objašnjenje stručnjaka kockaste glave... vi ste krivi.. bez pardona.
Nema bazičnog ugostiteljstva.
Nikad...ali NIKAD više!!

Datum posete: novembar 2018.
Hvala korisniku Matko V
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
EduardJ53, Owner objekta Na Dolcu, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 12. novembar 2018.

Poštovani Matko V,

Zahvaljujemo se na vašem komentaru. Svaki komentar bio pozitivan ili negativan, nama pomaže da se poboljšamo, buduci da nam je tek prva godina. Prije svega želimo se ispričati na nastaloj situaciji jer kod nas je klijent uvijek u pravu, pa i u ovom slučaju.

Sada da objasnimo. Mi smo tog dana na našoj dnevnoj ponudi nudili roštilj platu za jednu osobu po cijeni od 54 kune. Naime mi u regularnoj ponudi u našem jelovniku imamo roštilj platu za 2 osobe po cijeni za koju se vi bunite, koja je puno veca od one na dnevnoj ponudi. Prilikom vase narudzbe vi niste specificirali da vas interesira dnevna ponuda nwgo ste automatizmom narucili rostilj platu za 2 osobe iako je na dnevnoj ponudi istaknuta cijena i naziv za jednu osobu. Jos jedno isprike, ali vas molimo da sljedeci put ne samo kod nas nego u bilo kojem objektu budete razumljivi prilikom narucivanja, jer mi ne mozemo znati sto svi nasi klijenti zele. Hvala

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 2. januar 2018. sa mobilne aplikacije

Vrlo losa higijena, konobari hvataju vibske čase s vanjske strane stola dodirujuci ihiznutra. Podlošci na stolu masni tim gore je sto su čaše za piće ostavljene na njima naopačke. Opis u jelovniku ne odgovara naručenim jelima.
Trebalo je dugo cekati da budemo posluženi.

Datum posete: januar 2018.
Hvala korisniku Josipa V
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Eduard J, Owner objekta Na Dolcu, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 4. januar 2018.

Postavana Josipa V,

Zahvaljujemo vam na komentaru. Prije svega žao nam je što se to dogodilo, a niste nas obavijestili za vrijeme vašeg boravka u restoranu budući da ste imali vremena preko društvenih mreža ukazati na problem. Izraz uncleaned se koristi kada prostor nije adekvatno ociscen sto sumnjam da je problem kod nas osim ako ste bila nasa gosca za vrijeme adventske ludnice gdje je nemoguce odrzati cistocu kada se odjednom posluzuje 300 osoba a drugih 250 ceka u redu (znaci da nesto vrijedimo ). Savjet za sljedeci put prije nego sto okrenete odmah na lose, vase je pravo kao gosta koji placa uslugu zahtjevati da ta usluga bude kako treba. Javite se slobodno voditelju objekta i izvrsit cemo povrat novca uz predocen racun ili mozete iskoristiti gratis rucak ili veceru kada god zelite.

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.

Putnici koji su gledali informacije o mestu Na Dolcu gledali su i

Zagreb, Centralna Hrvatska
Zagreb, Centralna Hrvatska
 
Zagreb, Centralna Hrvatska
Zagreb, Centralna Hrvatska
 

Na Dolcu – bili ste tamo? Ispričajte nam utiske!

Napišite komentar Dodaj fotografije

Vlasnici: Koja je vaša strana priče?

Da li ste vlasnik ovog objekta ili upravljate njime? Besplatno osigurajte pravo na profil da biste odgovarali na komentare, ažurirali profil i još mnogo toga.

Osigurajte pravo na profil