Primetili smo da koristite nepodržani pregledač. Veb-sajt TripAdvisor se možda neće prikazivati ispravno.Podržavamo sledeće pregledače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteli u blizini
Komentari (158)
Filtriraj komentare
158 rezultata
Ocena putnika
128
20
4
4
2
Tip putnika
Doba godine
JezikSvi jezici
Još jezika
128
20
4
4
2
Pogledajte šta kažu putnici:
Filtriraj
Ažuriranje liste...
27 od 158 komentara
Komentar je napisan: 8. oktobar 2018. sa mobilne aplikacije

Otseo sam u hotelu jedno vece. U sobi nije bio daljinski 2 puta sam zvao recepciju da se donese daljinski u sobu da sam treći put posle 2 sata sišao sam dole na recepciju da bih lično zamolio da donesu. Imao sam rezervisan i plaćen hotel. Po izlasku napolju naplaćeno mi je sa depozita jer nisu znali da naplate već ostavljenu karticu.
I sta je najgore!!! Menadžment glavni hotela ne priča Srpski sto je sramota. Živi i radi u Srbiji dužan je sa priča Srski jer ja u svojoj zemlji hocu da pričam na Srpskom! Ovo je poniženje za ovako veliko ime u Hotelierstvu a ne postovanje države u kojoj je otvoren!

Datum boravka: oktobar 2018., putovao/la je poslovno
1  Hvala korisniku risdarko
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
BEGBSGM, General Manager objekta Hilton Belgrade, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovoreno 9. oktobar 2018.

Poštovani gospodine Ris,

Ovim putem želim da Vam se zahvalim što ste izdvojili Vaše vreme da napišete komentar o iskustvu koje ste imali za vreme boravka u našem hotelu.Prvenstveno želim da Vam se izvinim na neprijatnosti koju ste imali jer niste zatekli daljinski upravljač u vašoj sobi i žao mi je što ste morali da čekate duže od očekivanog i da silazite do recepcije kako bi Vaš zahtev bio uslišen. Ja, kao generalni menadžer, ovog hotela strogo vodim računa o tome da su želje i zahtevi gostiju na prvom mestu ukoliko su naravno ostvarivi i žao mi je što moje kolege nisu uspele da reše Vaš problem na mnogo brži način.

Što se tiče Vašeg komentara u vezi našeg mendžment tima koji ne govori srpski, u našem hotelu isključivo se priča srpski jezik međutim budući da je engleski jezik zvanični jezik tehnologije i sporazumevanja u ugostiteljstvu to nam je drugi govorni jezik u hotelu. Hilton, kao brend, je renomirana kompanija poreklom iz Amerike koja se trudi da zaposli različite nacionalnosti i kulture širom sveta kako bi se srušio jaz među ljudima, a pogotovo zaposlenima u korporaciji. Naš cilj i želja je da zaposlimo strance da rade kod nas kako bi pokazali, na primer, da je Beograd divan grad za život i rad, a pogotovo za zasnivanje porodice.

Ja želim da vas pozovem da opet odsednete kod nas i tom prilikom ćemo se potruditi da vaša očekivanja budu ostvarena.

Srdačan pozdrav,

Nicolaas Houwert
General Manager

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 6. oktobar 2018. sa mobilne aplikacije

Najbolji hotel u gradu. Za svaku poreporuku! Spoj modernog i lepog.U samom srcu grada , sa prebogatim sandrzajem i animacijom! Velika je stvar sto imaju muzicki program u sklopu hotela.Vraticu se opet ovde.

Datum boravka: oktobar 2018., putovao/la je sa prijateljima
Hvala korisniku nemanja112
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
BEGBSGM, General Manager objekta Hilton Belgrade, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovoreno pre 4 nedelje

Draga Nemanja,

Pozdrav iz hotela Hilton Belgrade! Hvala Vam što ste posetili naš hotel i podelili Vaše utiske sa nama. Naše osoblje se raduje da Vas opet ugosti. Nadamo se da ćete uskoro ponovo biti naš gost.

Srdačan pozdrav,
Nicolaas Houwert
General Manager

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 13. avgust 2018. sa mobilne aplikacije

Hotel je nov. Cene su visoke. Sobe su ciste ali su peskiri nekako ne sasvim cisti. Imaju cudan miris i ne mozete da ocenite da li je peskir cist ili nije. Besplatan Wi-Fi. Krevet-duseci su meki. Usluga prosecna.

Datum boravka: avgust 2018., putovao/la je poslovno
Hvala korisniku Igorbre
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
BEGBSGM, General Manager objekta Hilton Belgrade, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovoreno 21. avgust 2018.

Poštovani,

Drago nam je što ste izdvojili vreme da napišete komentar o Vašem skorašnjem boravku u našem hotelu.
Iskreno nam je žao što su peskiri koji su bili u Vašoj sobi imali “čudan” miris i stoga ćemo se potruditi da istražimo o čemu se radi kako bismo sprečili slične doživljaje ubuduće.
Hteli bismo da Vas uverimo da se iz dana u dan trudimo da usluga u našem hotelu bude na najvišem nivou.
Nadamo se da ćemo biti u prilici da Vas opet ugostimo i priredimo Vam iskustvo kakvo očekujete.

Srdačan pozdrav,

Nicolaas Houwert
General Manager

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 12. jun 2018. sa mobilne aplikacije

Poslovni hotel sa četiri zvezdice u centru grada , na jako prometnoj lokaciji . Poseduje veliki broj konferencijskih sala dobro opremljenih.Ponuda hrane i pića ništa spektakularna , čak u nekim stvarima i loša .
Dobar odnos kvaliteta i cene.

Datum boravka: maj 2018., putovao/la je poslovno
Hvala korisniku sladjan
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
BEGBSGM, General Manager objekta Hilton Belgrade, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovoreno 26. jul 2018.

Poštovani,

Pozdrav iz hotela Hilton Belgrade!
Hvala Vam što ste posetili naš hotel i izdvojili vreme da podelite utiske sa nama.
Drago nam je da cenite našu lokaciju i kapacitete hotela, ali nam je žao što ste uočili neke od propusta.
Vaš komentar cenimo i naš tim će raditi na poboljšanju usluga.
Nadamo se da ćemo Vas ponovo videti i da ćemo uspeti da ispunimo i prevaziđemo Vaša očekivanja.

Srdačan pozdrav,
Nicolaas Houwert

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 16. april 2018.

Stice se utisak da je ovaj hotel zaposlio gomilu diletanata, I da su ovi pozitivni komentari delo njihovih zaposlenih. Ne znam za ostale delove hotela ali sto se tice kuhinje, restorana I bara oni ne zasluzuju ni 2 zvezdice!

  • Datum boravka: april 2018., putovao/la je sa partnerom
    • Cena/kvalitet
    • Čistoća
    • Usluga
4  Hvala korisniku Osecajzalepo
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
BEGBSGM, General Manager objekta Hilton Belgrade, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovoreno 17. april 2018.

Poštovani/a gđo/gdine,

Hvala Vam što ste iskoristili priliku da nam napišete kakav Vam je bio boravak u našem hotelu. Žao nam je što Vam se nije svideo naš restoran i što nam niste napisali više detalja koji su doveli do Vašeg nezadovoljstva.

Ovim putem bih hteo da Vas obavestim da je naš tim uvek spreman da izađe u susret gostu i da ispravi nepriliku. Nadamo se da ćemo imati prilike da vas opet ugostimo i nadomestimo vase prethodno iskustvo.

Srdačan pozdrav,

Nicolaas Houwert
Generalni menadžer

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Prikaži još komentara