Ulazim u restoran sa prijateljom,doček i smeštanje na sto za kojim smo seli prilično amaterski,da se pomogne da se skine jakna ne postoji(osnove ugostiteljstva). Sledeće, naručivanje pića, uzimanje porudžbine samo od jedne osobe, druga kao da ne postoji. Naručene Cezar salate koje stižu u zadovoljavajućem vremenu. Piletina je bila sočna i mix zelene salate svež, cezar dresing podseća na malo gustiju varijantu majoneza bez ikakve harmonije ukusa,bledo. Nakon završene večere, nema preporuke za desert( sto je u interesu restoranske prodaje,da izuzmemo utisak gosta o opštoj konekciji sa konobarom). Posle izvesnog vremena tražimo račun, konobar nas pita kako bismo platili,jasno rečeno karticom, donosi nam račun i govori kako je on to vodio kao keš račun jer je računao da ćemo platiti gotovinom( konobar koji čita buducnost),ne bih ulazio u takve budalaštine. Kad sam pogledao u račun vidim više računa sa zalepljenim konačnim zbirom na jednom od njih(čist amaterizam). Sada nam govori kako može da se plati karticom pošto smo mu rekli da nemamo keš kod nas( opet nerazumljivo). Ubrzo odlazimo posle plaćenog računa i naravno nema nikoga da nam kaže dovidjenja i hvala sto ste nas posetili a kamoli da otvori vrata na izlasku. Ja se bavim inače ugostiteljstvom, ovakvim komentator želim da obavestim one koje vode ovaj lep restoran da nije bitan samo enterijer, već kvalitet servisa i personalizacija sa gostima koji vas posećuju. Nadam se da će vam ovaj komentar pomoći u daljem poslovanju.