Primetili smo da koristite nepodržani pregledač. Veb-sajt Tripadvisor se možda neće prikazivati ispravno.Podržavamo sledeće pregledače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Moglo bi to bolje”
Komentar o hotelu Zavicaj Restaurant

Zavicaj Restaurant
Rangiran na 17. mestu od 1.751 Restorani u Beogradu
Sertifikat za odličan kvalitet
Još detalja o restoranima
Detalji o restoranu
Pogodno za: lokalna kuhinja
Opcije za ručavanje: doručak, otvoreno noću, rezervacije
Komentar je napisan: 9. decembar 2019.

Hrana dobra
Ali neverovatno je da su konobari ne ljubazni i ne baš prrdusretljivi. Nemaju osećaj da preporuče nešto samo da otaljaju.

Datum posete: decembar 2019.
Hvala korisniku TweetyJAG
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Pavlovic_Marija, Public Relations Manager objekta Zavicaj Restaurant, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 10. decembar 2019.

Poštovani,

Hvala Vam na komentaru. Sigurni smo da ćemo, prilikom Vaše sledeće posete Zavičaju, u potpunosti ispuniti Vaša očekivanja.

Sve najbolje,
Menadžment tim restorana Zavičaj

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Napišite komentarKomentari (1.752)
Ocena putnika
Tip putnika
Doba godine
Jezik
  • Još jezika

610 od 1.752 komentara

Komentar je napisan: 18. novembar 2019.

Sasvim slučajno smo naišli na ovaj restoran i najugodnije moguće se iznenadili!
Hrana za +5( janjetina i teletina), osoblje jako ljubazno i definitvno preporučujemo svima i opet se vraćamo!

Datum posete: novembar 2019.
    • Cena/kvalitet
    • Usluga
    • Hrana
Hvala korisniku Ana13077
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Management_Zavicaj, Public Relations Manager objekta Zavicaj Restaurant, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 19. novembar 2019.

Poštovanje,

Koristimo priliku da Vam se zahvalimo na poseti i ovako lepom komentaru. Drago nam je da ste uživali u Zavičaju.
Biće nam zadovoljstvo da Vas ponovo ugostimo.

Srdačan pozdrav,
Menadžment tim Zavičaja

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 7. oktobar 2019. sa mobilne aplikacije

Hrana je u zavisnosti šta narucite, nešto bude preukusno a nešto bas loše. Jela sa roštilja i teleća čorba odlicna, ali kupus je bio bas loš. Sto se tiče cijena okej je za porodični ručak. Ambijent je domaćinski i konobari su jako ljubazni, malo navalentni ali ljubazni :)

Datum posete: septembar 2019.
Hvala korisniku JelenaaZ94
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Management_Zavicaj, Public Relations Manager objekta Zavicaj Restaurant, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 3. novembar 2019.

Poštovanje,

Hvala Vam što ste podelili svoje iskustvo sa nama. Žao nam je što nismo u potpunosti ispunili Vaša očekivanja, ali sigurni smo da ćete prilikom sledeće posete Zavičaju znatno promeniti mišljenje, na bolje :)

Srdačan pozdrav,

Menadžment tim Zavičaja

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 27. septembar 2019. sa mobilne aplikacije

Pokusavajuci da nadjemo dobar restoran sa nasom domacom kuhinjom pokusali smo u restoranu Zavicaj. Prvo sto nam je zasmetalo je to sto nas niko nije sacekao ni docekao nego smo stajali 3 minuta cekajuci da nas neko smesti za sto!? Najzad dobijamo sto koji je umazan i pun mrva!? Konobar ne zna reč engleskog i nasem gostu mi moramo da budemo prevodioci sto nam ne pada tako tesko ali kada najzad narucimo posle 15 minuta nam prilazi unezvereni konobar i trazi nam da promenimo porudzbinu zato sto nemaju bas sve iz jelovnika !? Posto jos nismo dobili pice koje smo nrucili pre 20 minuta rešimo da odemo na neko drugo mesto i odlazimo... Zaobidjite ovo mesto

Datum posete: septembar 2019.
1  Hvala korisniku mariotodor
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Management_Zavicaj, Manager objekta Zavicaj Restaurant, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 3. oktobar 2019.

Poštovani,

Žao nam je što ste stekli ovakav utisak, ali hvala Vam što ste ga podelili sa nama.

Često je slučaj, zbog velike posećenosti, da ukoliko gosti ne rezervišu sto, sačekaju da se prvi oslobodi. Kako je velika gužva u restoranu, a Vi ste dobili prvi oslobođen sto, razumljivo je da je potrebno i malo vremena da se sto sredi. Izvinite, ali naši gosti su najčešće strani državljani i naši zaposleni, koje nema potrebe da vređate, govore engleski jezik i češće nego srpski.

Zbog već pomenute velike posećenosti, normalna je i situacija da nečega sa jelovnika nestane i da se malo sačeka da poručeno bude posluženo.

Dakle, savet je da se izvrši rezervacija, da ne žurite i dođete dobro raspoloženi.
Ostalo prepustite nama.

Želimo Vam sve najbolje,

Menadžment tim restorana Zavičaj

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 14. septembar 2019. sa mobilne aplikacije

Od svih restorana u kojima smo ja i supruga bili a prošli smo ih nekoliko u u par dana i svi su kao sa nekim dobrom recenzijama(Tri šešira,Proleće i sl),restoran Zavičaj je nama definitivno #1 u cijelom Beogradu...to je mali restoran a previše ljudi sa željom da pojedu nešto kod njih pa smo i mi drugi put kada smo došli na večeru morali sačekati 5min kao i dosta ljudi koji dođu da dobijemo stol,ali naravno osoblje restorana do zamoli na jako lijep način i stvarno smo primjetili da uvijek bude u vremenskom okviru kako kažu gostima.Uz svu silnu gužvu osoblje se pokazalo najljubaznije moguće te je čak i na naš upit da nam objasni neko jelo drage volje to i napravio.A šta se tiče hrane TOP TOP TOP TOP TOP!!!!! Definitvno se vraćamo opet!!!

Datum posete: septembar 2019.
Hvala korisniku petar1908
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Management_Zavicaj, Manager objekta Zavicaj Restaurant, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 18. septembar 2019.

Poštovani,

Jedno veliko Hvala na ovako lepom komentaru i preporuci za naš restoran!

Drago nam je da je Zavičaj vaš izbor, a još veće zadovoljstvo je znati da smo ispunili vaša očekivanja.

Radujemo se ponovnom susretu i želimo vam sve najbolje!

Srdačno,

Menadžment tim restorana Zavičaj

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.

Putnici koji su gledali informacije o mestu Zavicaj Restaurant gledali su i

 

Zavicaj Restaurant – bili ste tamo? Ispričajte nam utiske!

Napišite komentar Dodaj fotografije

Vlasnici: Koja je vaša strana priče?

Da li ste vlasnik ovog objekta ili upravljate njime? Besplatno osigurajte pravo na profil da biste odgovarali na komentare, ažurirali profil i još mnogo toga.

Osigurajte pravo na profil