Primetili smo da koristite nepodržani pregledač. Veb-sajt TripAdvisor se možda neće prikazivati ispravno.Podržavamo sledeće pregledače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteli u blizini
Komentari (654)
Filtriraj komentare
654 rezultata
Ocena putnika
376
231
29
7
11
Tip putnika
Doba godine
JezikSvi jezici
Još jezika
376
231
29
7
11
Pogledajte šta kažu putnici:
Filtriraj
Ažuriranje liste...
27 od 654 komentara
Komentar je napisan: 11. mart 2018. sa mobilne aplikacije

Zaista najbolji hotel. Sve pohvale za enterijer, organizaciju i ljubaznost. Sobe su sjajne, nove, prostrane i ciste. Prilaz hotelu i sama lokacija je hotel je idealna. Narotico bih pohvalila restoran u hotelu gde sam jela jedan od najlepsih bifteka u zivotu. Sala za svadbu je velika i jako lepa. Sve u svemu svaka preporuka

Datum boravka: mart 2018., putovao/la je poslovno
Hvala korisniku MilicaM431
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Gorica A, Manager objekta Crowne Plaza Belgrade, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovoreno 14. mart 2018.

Poštovana,

Zahvaljujemo Vam se na izdvojenom vremenu da ostavite komentar I sjajnoj preporuci. Veoma nam je drago da je naše osoblje ispunilo Vaša očekivanja. Oni su uzrok kvalitetne usluge koju težimo da pružimo našim cenjenim gostima.

Bilo bi nam veliko zadovoljstvo da Vas ponovo ugostimo tokom sledeće posete Beogradu.

S poštovanjem,

Gorica Avramović Palašti
Reservation Manager
Crowne Plaza Belgrade

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 12. septembar 2017.

Hotel je generalno ok! Ciste i prostrane sobe, usuga je solidna mada Hrana u restoranu nije kao nekad(daleko losija) nije na nivou na kome je bila. Svi ostali propratni sadrzaji su vise nego zadovoljavajuci

  • Datum boravka: avgust 2017., putovao/la je sa porodicom
    • Lokacija
    • Sobe
    • Usluga
Hvala korisniku biljananebiljan
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Odgovor uprave:Odgovoreno 16. septembar 2017.

Postovana,

Hvala Vam na vremenu koje ste odvojili da napisete komentar o Vasem boravku u hotelu Crowne Plaza Beograd.
Veoma nam je drago da Vam se dopadaju nase sobe, kao I usluga.
Ljubazno bi Vas zamolili da prilikom sledeceg dolaska porazgovarate sa nasim menadzerima u restoranu u cilju ispunjavanja Vasih ocekivanja.

Nadamo se da cemo imati priliku ponovo da Vas ugostimo u nasem hotelu.

Srdacan pozdrav

Gorica Avramovic Palasti
Crowne Plaza Belgrade Team

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 12. januar 2017.

Izuzetno ljubazno osoblje, veoma udobne sobe (odsela sam u apartmanu), velo opuštajuće i veoma čisto i uredno. Bazen i masaža prijatni,(masaža se plaća posebno), hrana veoma visokog kvaliteta. Švedski sto za doručak veoma asocira na najbolje evropske hotele.

  • Datum boravka: jun 2016., putovao/la je poslovno
    • Cena/kvalitet
    • Sobe
    • Usluga
1  Hvala korisniku anastazija2017
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
CPBelgrade, Manager objekta Crowne Plaza Belgrade, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovoreno 17. januar 2017.

Postovana Anastazija,

Hvala Vam na izdvojenom vremenu da ostavite komentar o Vasem boravku u Crowne Plaza Beograd.
Pravo je zadovoljstvo citati o vasim utiscima. Vrlo smo ponosni na pohvale koje ste uputili nasem osoblju kao i na pozitivne komentare o apartmanu, nasem Spa centru kao i izboru hrane za dorucak.

Nadamo se da cemo uskoro imati zadovoljstvo da Vas ponovo ugostimo.

S postovanjem,
Neda Cvetkovic
Reservation Manager

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 7. decembar 2016.

Nekoliko puta sam boravio u ovom hotelu po 2-3 dana. Uslaga potpuno standardizovana, uvek sve funkcioniše bez problema. Osoblje ljubazno, nenametljivo, predusretljivo.
Spa centar dobar, radi od rano ujutro do kasno uveče.
Malo ima problem sa parkingom. Jednostavno parking nije dovoljno velik. Srećom dosta ima parkinga u neposrednoj blizini.
Doručak - izvanredan!

  • Datum boravka: oktobar 2016., putovao/la je poslovno
    • Lokacija
    • Sobe
    • Usluga
Hvala korisniku Milan0206968
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
CPBelgrade, Manager objekta Crowne Plaza Belgrade, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovoreno 9. decembar 2016.

Postovani,
Zahvaljujem Vam se na izdvojenom vremenu da ostavite komentar. Veoma nam je drago da je nase osoblje, Spa centar kao i hrana ispunilo Vasa ocekivanja. Bilo bi nam veliko zadovoljstvo da Vas ponovo ugostimo tokom sledece posete Beogradu.

S postovanjem,
Neda Cvetkovic
Reservation Manager

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 22. novembar 2016. sa mobilne aplikacije

Pre 10 dana bila sam u poseti Beogradu i odsela sam u hotelu Crowne Plaza i mogu vam reci da sam zgranuta.. Osoblje neljubazno, neprofesionalno i veoma sporo. Na room service za koji su mi rekli da ce biti otprilike za 15 minuta, dobila sam ga nakon pola sata, kada sam pitala zaposlenog o cemu se radi, zasto sam toliko cekala, samo mi se nasmejao u facu, okrenuo se i otisao.. Staf u dining-u ne zelim da komentarisem.. Kada bih pisala o svim nedostacima u ovom hotelu, napisala bih roman. Sce u svemu, krajnje razocaravajuce i ne bih preporucila nikom da odseda u ovom hotelu!

Datum boravka: novembar 2016., putovao/la je poslovno
Hvala korisniku Olja67
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
CPBelgrade, Manager objekta Crowne Plaza Belgrade, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovoreno 25. novembar 2016.

Postovani,
Pre svega dozvolite da se zahvalim na izdvojenom vremenu da ostavite komentar.
Svi komentari koji dolaze od nasih gostiju su nam vazni kako bi podigli kvalitet nase usluge.
Iskreno se izvinjavamo za neprijatno iskustvo koje ste imali tokom boravka, a koji nije u skladu sa nivoom usluge koje pruzamo nasim cenjenim gostima.
Vas komentar je prosledjen nasem menadzment timu.
Nadamo se da cemo imati priliko da Vas ugostimo u skorijoj buducnosti.
Molim Vas da nas direktno kontaktirate prilikom Vase sledece posete kako bismo Vas boravak ucinili sto prijatnijim.

S postovanjem,
Neda Cvetkovic
Reservation Manager

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Prikaži još komentara