Primetili smo da koristite nepodržani pregledač. Veb-sajt Tripadvisor se možda neće prikazivati ispravno.Podržavamo sledeće pregledače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Neljubaznost i nestrucnost”
Komentar o hotelu Go Sushi

Go Sushi
Rangiran na 273. mestu od 1.785 Restorani u Beogradu
Detalji o restoranu
Komentar je napisan: pre 4 nedelje

Dostava kasni sat vremena bez obavestenja o kasnjenu, stiglo je hladno(edamame, kranchi i spring rolls), bez soja sosa i sosa koji ide uz kranchi rolnicu, nismo dobili ni stapice, i ovo nije prvi put da se to desava, a slozicete se da za novac koliko placamo uslugu, mora biti besprekorna, a pored toga osoblje je krajnje neprofesionalno i neljubazno.

Datum posete: novembar 2020.
Hvala korisniku Makica25
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
VladV514, Owner objekta Go Sushi, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovoreno pre 3 nedelje

Zdravo Makica,

Jel mozete preko moshi-moshi@gosushi.rs da nam kazete iz kog lokala ste porucili?
Izvinite ako smo bili neprofesionalni, vas komentar cemo analizirati sa ekipom i raditi na tome da se popravi situacija sto pre.
Higijena kvalitet ljubaznost su nama prioritet, zato bi mi znacilo da nam kazete gde ste porucili i u koje vreme.

Nadam se da vam nece biti problem da nam posaljete mail.

Pozdrav od ekipe Go Sushi.

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Napišite komentarKomentari (102)
Ocena putnika
Tip putnika
Doba godine
Jezik
  • Još jezika

15 od 102 komentara

Komentar je napisan: 26. avgust 2020.

Dok sam čekao da platim račun (morao sam da dođem do šanka jer se niko dugo nije pojavljivao blizu stola), konobarica/šankerica je "prala" čaše tako što ih je samo na sekund držala pod mlazom vode, bez deterdženta i slagala na sto. Sve to u doba pandemije... Užas! Na sve to dodati katastrofalnu uslugu, neljubazno osoblje i menadžment.

Datum posete: avgust 2020.
    • Cena/kvalitet
    • Usluga
    • Hrana
1  Hvala korisniku aleksandarj173
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 10. avgust 2020.

Dugo sam se premisljala da li da okačim ovu fotografiju ali sada nakon trovanja hranom pre koji dan to ću sigurno uraditi. Prijateljica i ja smo sedele u bašti pre koji mesec u lokalu u Belvilu i prilikom odlaska do wc-a, popricala sam sa zaposlenim i zatekla sam ovo u kuhinji koja je potpuno otvorena pa sam mogla videti. Dok su se radnici smejali krišom sam slikala jer sam bila šokirana. Složili su se da smesu vrate u činiju i sa tim su nastavili raditi jer kako su rekli to je poslednja smesa ili kako god se zvalo to što je u činiji. Bila sam u šoku pa nisam tada shvatala ozbiljnosy ovakvih postupaka, ali sada cu rado podeliti sa svima sa velikim savetom NE JEDITE OVDE. NE SAMO DA NE ZNATE KAKO I NA KOJI NAČIN ČUVAJU HRANU, VEĆ I NE ZNATE DA LI ĆE OVO ZAVRŠITI U VAŠEM TANJIRU.
Bila sam u prijateljskim odnosima sa radnicima i menadžerom ali sada mogu samo da im kažem, sram vas bilo.

Datum posete: maj 2020.
2  Hvala korisniku majapivanovic
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
VladV514, Owner objekta Go Sushi, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 11. avgust 2020.

Zdravo Majo, Hvala sto si ostavila poruku i nisi samo dodelila ocenu bez poruke. Odmah smo reagivali, nas glavni sef je obavesten!

Moram samo da ti kazem da nam nije jasno zasto nisi se javila ranije ako si mislila da nesto nije ispraceno kod nas i da ne drzimo robu kako treba. Drugo voleo bih da te pitam, ako mislis da ne radimo kako treba zasto si ponovo bila kod nas.
Prosao sam inace kroz 35 telefonskih poziva da bi video da li nam se neko jos otrovao i za sada je sve negativno, niko nije imao tu vrstu problema.

Roba kod nas se prati pod HACCP principima i nema odstupanja. Jos uvek smo sertifikovani od najkvalitetne svetske firme i imamo nameru da tako ostane.

Slika mi inace govori da jesi odavno bila kod nas jer je to stari nas lokal ali moram isto da kazem da mi deluje da si usla u kuhinju da bi tako precizno slikala a ne 'krisom na brzinu'

Mozda gresim ali ajde..

U svako slucaju mi nastavljamo da pratimo poslovanje i mislimo da ljudi kod nas rade na vrlo odgovoran nacin.

Zelim ti sve najbolje,

U ime ekipe Go Sushi.

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 22. maj 2020. sa mobilne aplikacije

Jedem u Go sushiju od kada se pre nekoliko godina otvorio. Zadnjih mesec dana sam probao barem 10ak puta da porucim ( ocigledno je moja greska sto sam uporna i lojalna musterija) i svaki put su mi rekli da se ceka preko 2-2.5 sati na dostavu ?!
Pa bolje i da se ne javite na telefon nego da kazete da se ceka 2 i po sata minimum.
Sve u svemu postala im je ocajna organizacija i nista novo i zanimljivo vec dugo vremena nisu ubacili u jelovnik.
Zao mi je sto je tako jer sam jeo sigurno preko 100-150 puta do sada (a o potrosenim parama da ne pricam...), ali na zalost zaista vise nikada nikome necu preporuciti ovo mesto niti cu ikada vise poruciti klopu ovde.
Srdacno vas pozdravlja vasa bivsa najredovnija musterija

Datum posete: maj 2020.
2  Hvala korisniku Fikaca
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
VladV514, Owner objekta Go Sushi, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 23. maj 2020.

Zdravo Fikaca,

Upravu si sto se tiče organizacije, u zadnje vreme nam je vrlo teško da nađemo radnike, od kuvara do vozača više ne znamo ni koje plate treba da ponudimo ne iskusnim ljudima da bi pristali da rade.
Ova cela situacija u zadnja dva meseca nas je dovela u velikim problemima i sve nam deluje rizicno. Otvoreni su nam i konkursi za menadžere i nadamo se da ćemo uskoro imati priliku da zaposlimo kvalitetne osobe koje žele da isprate strategiju naše firme.
Sto se tiče kreative, sve je spremno i novi jelovnik je trebao sada da izađe ali ponovo mislimo da treba da se čeka. Ako pogledaš nas sajt, videćeš novu Kumamoto kolekciju koja je stvarno premium i posebno napravljena sa posebnim sastojcima.

Mnogo mi je zao sto želiš da odustanes, nadam se samo da ćeš imati razumevanje, uskoro ćemo se reorganizovati i mnogo bolje funkcionisati.

Izvini još jednom sto je tako ali veruj mi da je trenutno i da radimo na poboljsanje usluge.

Puno pozdrava,

V.V


Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 23. april 2020.

Zaista izvrsna hrana,medjutim usled vanrednog stanja primetili smo nedovoljnu organizaciju osoblja,isporuke vrse samo u zavisnosti od njene velicine tako su neke musterije prinudjene da cekaju svoje porudzbine duzi vremenski period.Da bi se jos vise unapredili trebalo bi da se potrude da zadovolje ocekivanja svih svojih musterija.

Datum posete: februar 2020.
    • Cena/kvalitet
    • Usluga
    • Hrana
Hvala korisniku stefantrajkovic
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.

Putnici koji su gledali informacije o mestu Go Sushi gledali su i

 

Go Sushi – bili ste tamo? Ispričajte nam utiske!

Napišite komentar Dodaj fotografije

Vlasnici: Koja je vaša strana priče?

Da li ste vlasnik ovog objekta ili upravljate njime? Besplatno osigurajte pravo na profil da biste odgovarali na komentare, ažurirali profil i još mnogo toga.

Osigurajte pravo na profil