Primetili smo da koristite nepodržani pregledač. Veb-sajt Tripadvisor se možda neće prikazivati ispravno.Podržavamo sledeće pregledače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Kako plaćanja koja primamo utiču na redosled prikazivanja cena. Tipovi soba mogu da se razlikuju.
Hoteli u blizini
Komentari (8.184)
Filtriraj komentare
8.186 rezultata
Ocena putnika
6.371
1.339
304
99
73
Tip putnika
Doba godine
JezikSvi jezici
Još jezika
Ocena putnika
6.371
1.339
304
99
73
Pogledajte šta kažu putnici:
Izabrani filteri
Filtriraj
Ažuriranje liste...
16 od 8.186 komentara
Komentar je napisan: pre 4 nedelje

Sjajan hotel sa vrhunskim sadržajima, jedan od ukupno 3 spojena kompleksa koje možete slobodno koristiti. Svo osoblje izuzetno ljubazno i uslužno, zaista na vrhunskom nivou. Iznad naših očekivanja! Topla preporuka

Datum boravka: oktobar 2020.
Tip putovanja: Putovao/la je sa porodicom
Hvala korisniku Dovlagsi
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Mamlouk Palace, General Manager objekta SENTIDO Mamlouk Palace Resort, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovoreno pre 4 nedelje

Dragi Dovlagsi,

Hvala vam što ste izabrali palaču SENTIDO Mamlouk za svoj nedavni odmor i što ste podijelili svoje pozitivno iskustvo na mreži.

Sretni smo što smo pročitali da ste imali ugodan boravak s nama i bili bismo sretni da vas ponovo poželimo vratiti u svoj drugi dom.

Srdačni pozdravi,
Odjel za iskustvo i kvalitet gostiju

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 13. septembar 2020.

Putovala sam sa porodicom na letovanje u Egipat u avgustu .S obzirom na situaciju koja nas je ove godine zadesila vezano za COVID 19,srećni smo što smo uopšte mogli da otputujemo bilo gde .U Egiptu letujemo več 6 godina unazad i svake godine volimo da promenimo hotel .Dugo smo maštali i čitali pozitivne komentare o hotelu SENTIDO MAMLOUK i ove godine je on došao na red.Ali smo se nažalost razočarali ,jer smo očekivali mnogo bolju uslugu i mnogo bogatiju ponudu.Stvarno ne znam da li je sve to posledica pandemije koja je zadesila ceo svet ,ali neke stvari mi i dalje nisu jasne ,koje ne bi trebale da imaju ikakve veze sa ovim virusom.Hotel jeste stariji ,ali solidno izgleda,sobe jesu starije i nameštaj nije sjajan ,ali nije to toliko ni važno.Mnogo mi je važnija higijena u sobama i činjenica da zavesa koju smo imali u sobi nije oprana nekoliko sezona.To je bilo toliko prljavo i flekavo ,draperije takođe,prljave i prašnjave .Da sam vodila starijeg sina na more koji ima astmu mislim da bi dobio napad gušenja u sobi ,pošto je alergičan na grinje i prašinu.Ćerka je imala u sobi pomoćni ležaj ,koji je bio poprilično ishaban ,sa jako lošim i prljavim dušekom.Pritisak vode na tušu u kupatilu je bio katastrofa i nekada nisi ni mogao da se istuširaš ,a voda je znala da bude ili ledena ili vrela ,tako da smo mogli da se ispečemo nekoliko puta.Sobe su ćišćene svaki dan ,dobijali smo peškire u sobama i flašice vode ,ali je frižider jako loše hladio ,tj.nije ni radio ,pa su nam posle par dana zamenili .Jedno veče nam se klima pokvarila ,bilo je 23h ,zvali smo recepciju i stvarno su došli posle 15 minuta i popravili je.Što se tiče menadžera hotela bio je i više nego ljubazan i stvarno je učinio sve što smo od njega tražili tih dana .On je za svaku pohvalu.Ono što nikako nismo mogli da shvatimo je kako je moguće da u hotelu sa 5* koji ima ovakav rejting ne menjaju peškire za plažu svaki dan ,tj.peškire možeš zameniti ako nahvataš ujutru sobara i daš mu prljave , a on ti da čiste.U svim hotelima u kojima smo ranije bili ,čak i u onima sa 4* dobijali smo kartice za peškire ,kada taj dan ostavimo posle plaže peškire ,dobijemo kartice koje ujutru damo kad idemo na plažu i uzmemo čiste.Mnogo jednostavnije od ovoga što smo ovde imali .Što se tiče restorana ,postoji jedan glavni restoran u kome je izbor hrane bio poprilično jadan,svaki dan isto ili slično ,ali ništa posebno....svako je mogao naći ponešto da pojede i niko nije ostao gladan,to je činjenica ,ali za ovakav hotel to je vrlo jadno.Najviše nas je iznervirala nekultura njihovih domaćih gostiju ,koji upadaju preko reda ,guraju se ,ignorišući vas da čekate i da ste vi na redu za hranu.A još više nas je iznerviralo to što zaposleni u restoranu to tolerišu i uslužuju ih bez da im bilo šta kažu .Nekoliko dana je bila tolika gužva u restoranu ,da smo sat vremena čekali da nađemo mesto ,dobijemo hranu i obavimo doručak .Kažu da hotel ne radi punim kapacitetom ...šta bi bilo da je pun...gazili bi jedni preko drugih verovatno.To su jako veliki hoteli i gosti iz susednog GARDEN-a takođe dolaze i hrane se u MAMLOUK-u i tu se prave velike gužve ,a ove godine zbog pandemije i ne rade svi restorani.Restoran na plaži koji pripada GARDEN-u je bio očajan .U njemu se hrane gosti i jednog i drugog hotela .Mi nikada za vreme ručka nismo išli u glavne restorane gde god da smo bili ,u kom god hotelu da smo bili ,mi smo jeli na plaži u tom restoranu.Ali za razliku od restorana koji su uvek imali u ponudi i ponešto od voća ,povrća ,nekog slatkiša ...ovaj restoran je nudio svaki dan istu brzu hranu.Giros,pica,pljeskavica (jedan dan pileća ,drugi dan goveđa),neke špagete ,pomfrit .Ni jedna voćka,ništa od povrća ,pa to je nama bilo nezamislivo...takav hotel ,toliko gostiju ,takve ocene ...razočarenje teško..mnogi kažu možda je zbog te pandemije tako ove godine...a ja se pitam kakve veze pandemija ima sa izborom hrane u restoranu i koje je opravdanje što nema ništa od voća da se čovek osveži ,neka dinja ,jabuka ...bilo šta .Svuda gde smo pre bili restorani na plaži su bili super ,mnogo bolji nego ovaj.Postoji i restoran pored jednog od bazena u kome u vreme ručka nude burgere,pice ,pileće ražnjiće ,pomfrit ...takođe nema voća i povrća ...ali restoran je mali ,uvek je pun ,ako slučajno nađeš mesto ,čekaš da konobar dođe da poručiš ,pa ako je velika gužva (a uvek je bila gužva) čekaš pola sata hranu i piće .Mučenje.Ležaljke na plaži poprilično stare i neudobne.Plaža je velika i nije toliko loša .iako se more povlači svaki dan ,ali ima dubine da se otpliva.Nije baš ona lepa boja mora o kojoj svi maštamo ,jer je dole pesak i zamuti se ,pa nekad plićak izgleda kao naša reka Dunav.Ali nije bilo meduza ,kao što su ljudi ranije pisali da nekad znaju da se pojave.Animacije uveče su bile solidne ,ako izuzmemo sat vremena dečijeg programa koji je svako veče bio isti ,dosadno strašno.Svako veče iste pesmice ,ista igra ,isti scenario .To su mogli malo da osmisle nešto da deci bude mnogo zanimljivije ,a da se i roditelji ne smore slušajući svako veče iste pesmice.Posle za odrasle je program bio ok ,svako veče nešto drugo,tako da si mogao malo ubiti vreme dok ne odeš na spavanje.Želim da pohvalim wi fi u hotelu ,u svakom delu ima interneta ,čak i na plaži .Poslednji dan smo platili i produžili sobe do 19h i to nam je puno značilo ,jer smo imali večernji let ,a mogli smo do 17h da budemo na plaži.Još jednom hvala menadžeru koji je bio sjajan i za svaki dogovor i ovim putem ga pozdravljamo.Sve u svemu nije nam bilo loše,odmorili smo se i bili smo srećni što smo bilo gde otišli ,ali hotel svakako nije ispunio naša očekivanja ,niti nas je oduševio kao što smo mislili da hoće,tako da nemamo želju da se ikada u njega vratimo.

Datum boravka: avgust 2020.
    • Noćenje
    • Sobe
    • Usluga
2  Hvala korisniku gogica021
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Odgovor uprave:Odgovor je poslat: 15. septembar 2020.

Draga gogica021,

Hvala vam što ste odvojili vrijeme i podijelili svoje povratne informacije. Iako bih volio da imate bolje iskustvo, upravo na ovakvim povratnim informacijama učimo i koristimo ih za poboljšanje. Trudimo se pružiti izuzetno iskustvo gosta i u ovom je slučaju očito da nismo uspjeli. Ako nam pružite priliku da vratimo vaše povjerenje, uvjeravam vas da ćemo se potruditi pružiti vam izvrsno hotelsko iskustvo koje je toliko mnogo gostiju toliko zavoljelo.

S poštovanjem,
Odjel za iskustvo i kvalitet gostiju

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 12. septembar 2020. sa mobilne aplikacije

Putovao sam sa porodicom od 26.08.2020 do 06.09.2020 prvo je bio dogovor sa agencijom wayout da idemo u Sunrise Garden ali 5 dana pre puta agencija nas zamoli da promenimo hotel za Sentido Mamlouk na sta smo pristali bez razmišljanja.Prvo iznenađenje je bilo po sletanju na aerodrom u Hurgadu kofer jedan uništen totalno. Po dolasku u hotel koji važi za 14 hotel od 240 u Hurgadi sama recepcija izgleda jadno. Smešteni smo bili u bloku 28 stan 28305 navodno hotel nije bio popunjen a mi smešteni u potkrovlje(drugi sprat).Na prvi utisak soba je izgledala umorno i totalno istrošena klopa koja nas je dočekala u sobi nije bilo dovoljno ni za jednu osobu a ne za nas troje. Sledeći utisak,u sobi fali jedan peškir za plažu a kad smo čuli da po hotelu moramo da jurimo sobara da bi zamenili peškir za plažu KATASTROFA. U frižideru nas je dočekala jedna fanta,sprite i koka kola koja više nikad nije dopunjena u isti,voda jeste a frižider nemože ništa da ohladi jer hladi jako loše.Kad smo počeli raspakivanje u plakaru na zidu nema ni jedna polica ni jedna jedina već dva velika plakara samo sa ofingerima i 4 plitke fioke a nas troje. Neke stvari smo ostavili i u koferima.Toalet papir zadnja klasa KATASTROFA.Posle dolaska sa plaže pritisak vode KATASTROFA ćerka mi se opekla jer nikako da krene topla voda a kad krene da se izgoriš. Pritisak toliko slab da tuš nekada nije mogao da radi. Po sletanju na aerodrom dobili smo papir od agencije da imamo sutra sastanak u 10:30 odveo nas u konferencijsku salu a u sali verujte mi 15 stepeni sledili smo se sve što nam je predložio za izlete morali smo se odlučiti odmah i platiti gde nas je naravno odrao posto je sve kod lokalnih agencija sve maltene upola jeftinije. Bazeni navodno rade do 18h a sviraju za kraj u 17:45 verujte kad je najlepše.Hrana u hotelu jako jadna jako mali izbor hrane a tek ponašanje osoba koje dele hranu iza stakla KATASTROFAAAA.Hotel je pun domaćih turista koji su nekulturni da nema dalje preskaču preko reda dok se čeka hrana i kuvari koji dele hranu uvek su tu bili za domaće turiste a mi Evropljani kao da nepostojimo jednostavno nas nepoznaju konobari nameštaju stolove za svoje turiste nas šikaniraju moju suprugu su maltene oterali od stola da bi seli neki njihovi domaći turisti.Za vreme ručka u glavnom restoranu nesnosna gužva Restoran na plaži za vreme ručka tri obroka pljeskavica,pomfrit,pica i kebap.NEMA NIŠTA SLATKO NIŠTA OD VOĆA IPOVRĆA DA NEPOVERUJEŠ.U barovima takođe dočekati nekad piće prođe te volja.Plaža ko plaža ništa specijalno nedovoljan broj ležaljki a ležaljke KATASTROFA,zadnja klasa ležaljki, voda mutna.SVE U SVEMU JAKO SAM RAZOČARAN HOTELOM ALI EVO JOŠ UVEK SEBE TEŠIM DA JE TO POSLEDICA VIRUSA KORONE TAKO LOŠE USLUGE ALI NA NEKIM STVARIMA MORATE PORADITI POD OBAVEZNO PROSTO JE NEVEROVATNO DA TAKAV HOTEL SA TAKVIM REJTINGOM IMA TOLIKO PROPUSTA MISLIM DA SE U OVAJ HOTEL VIŠE NIKAD NEĆU VRATITI I AKO MI JE OVO BIO ŠESTI PUT U HURGADI. Ali moram pohvaliti šefa na recepciji i konobare iz meksičkog restorana

Datum boravka: avgust 2020.
Tip putovanja: Putovao/la je sa porodicom
1  Hvala korisniku nikolateslasrb
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Odgovor uprave:Odgovor je poslat: 13. septembar 2020.

Dragi nikolateslasrb,

Hvala vam što ste izabrali SENTIDO Mamlouk Palace za nedavni odmor i što ste podijelili svoje iskustvo na mreži. Jako nam je žao čuti da su neki aspekti vašeg odmora koji nisu ispunili vaša očekivanja.

Ovo ne odražava naš standard usluge pružanja najboljih osobnih usluga i usluga našim gostima. Imajte na umu da smo ovo priopćili našem rukovodećem timu da se odmah obrati.

Iskreno se nadamo da ćemo vam imati priliku dobrodošlicu natrag, pa vam možemo pružiti izuzetno iskustvo koje su naši gosti od nas očekivali.

Srdačni pozdravi,
Odjel za iskustvo i kvalitet gostiju

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 1. septembar 2020.

Hotel je odličan. Sve je savršeno, sobe, restorani, plaža, usluga... Pohvalio bih Animation Team, oni čine odmor u ovom hotelu posebnim iskustvom. Randy, Abdo i Tommy su bili pogotovo sjajni i najveći su razlog što bismo ponovo odabrali ovaj hotel.

Datum boravka: avgust 2020.
Tip putovanja: Putovao/la je sa partnerom
1  Hvala korisniku nemanjak263
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Odgovor uprave:Odgovor je poslat: 1. septembar 2020.

Draga nemanjak263,

Želimo vam zahvaliti na povratnim informacijama o našem odmaralištu. Jako smo sretni što ste uživali u boravku s nama i bit će nam čast ponovno vas dočekati u palači SENTIDO Mamlouk.

Lijepi Pozdrav
Odjel za iskustvo i kvalitetu gostiju

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 31. avgust 2020.

Sjajan hotel. Puno sazdrzaja i za decu i za odrasle. Animatori i zaposleni su druzeljubivi,spremni da pomognu oko svega. Plaza je prelepa, pescana, lezaljke udobne. U blizini ima korala i raznobojnih riba za ljubitelje ronjenja. Sobe su velike. Vodi se racuna o higijeni. Menjaju se svakodnevno peskiri i u sobi i za plazu. Ukoliko niste u prilici da jedete u hotelu zbog izleta, mozete uzeti lunch paket. Ima puno bazena, za odrasle i decu, dva bara u istim i nekoliko na plazi. Akva park. Restorani su sjajni. Raznovrsna hrana za svaciji ukus, kao i slatkisi. Kokteli su odlicni. Svakodnevne animacije za decu i odrasle, poput plesova, ucenje arapskog jezika, vezbanje u vodi, joga... Uvece u hotelu imate svakodnevnu zabavu. Karaoke, internacionalni i egipatski plesovi. Svaciji rodjendan se obelezava u hotelu. Svi zaposleni se jako brinu o zabavi svih gostiju. Ako izaberete ocaj hotel, necete pogresiti. Sce pohvale.

Datum boravka: avgust 2020.
Tip putovanja: Putovao/la je sa partnerom
2  Hvala korisniku Krza2
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Odgovor uprave:Odgovor je poslat: 1. septembar 2020.

Draga Krza2,

Želimo vam zahvaliti na povratnim informacijama o našem odmaralištu. Jako smo sretni što ste uživali u boravku s nama i bit će nam čast ponovno vas dočekati u palači SENTIDO Mamlouk.

Lijepi Pozdrav
Odjel za iskustvo i kvalitetu gostiju

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Prikaži još komentara