Primetili smo da koristite nepodržani pregledač. Veb-sajt Tripadvisor se možda neće prikazivati ispravno.Podržavamo sledeće pregledače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Kako plaćanja koja primamo utiču na redosled prikazivanja cena. Tipovi soba mogu da se razlikuju.
Hoteli u blizini
Komentari (29)
Filtriraj komentare
31 rezultat
Ocena putnika
3
6
6
8
8
Tip putnika
Doba godine
JezikSvi jezici
Ocena putnika
3
6
6
8
8
Pogledajte šta kažu putnici:
Izabrani filteri
Filtriraj
Ažuriranje liste...
1116 od 31 komentara
Komentar je napisan: 15. avgust 2020.

Da sam formirala mišljenje po prethodnim komentarima, a ne po ličnom iskustvu, nikada ne bih pružila priliku ovom super mestu. Kako sam boravila u inostranim hotelima sličnog sadržaja mogu da svoje viđenje uporedim sa njima i usluga ovog hotela je na visojom nivou. Hotel je divan, nov, sobe odlicne, sam hotel sa mnogo sadržaja, ljubaznog, strpljivog i edukovanog osoblja, hrana je ukusna i raznovrsna. Sve je za vreme našeg boravka bilo lako i brzo. Imali smo boravak sa doručkom, a probali smo i opciju ručka i večere za razumnu doplatu. Voda za piće je uvek dostupna u aparatima za vodu na bazenima. Otvoreni i zatvoreni bazeni besprekorno čisti sa mnogo masažera i različitih bazena za svačiji ukus. Maksimalno smo uživali u svim vodenim aktivnostima, usluzi i odnosu prema nama kao gostima.
Već maštam o zimskom boravku na ovom divnom mestu!

Datum boravka: avgust 2020.
Tip putovanja: Putovao/la je sa porodicom
Hvala korisniku Tamara N
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 3. avgust 2020.

Prvi utisak-hotel nov,čist,osoblje na recepciji preljubazno !
Bazeni su rasporedjeni na 3 nivoa i fenomenalni su sa toplom vodom i to je otprilike sve sto u ovom hotelu valja.
U sobi postoji imitacija mini-bara,jer je frižider prazan,a prodavnice nema kilometrima. Ne postoji ketler za toplu vodu,niti kesice sa kafom ili čajevima,a od room servisa bolje odustanite,ako niste spremni na dugooo čekanje.
Sobe se ne čiste svaki dan,peškiri se ne menjaju,pa onda morate 2 dana da se brišete istim mokrim peškirima .
Restoran za doručak i večeru više liči na menzu nego na restoran u luksuznom hotelu.
Doplata za VIP deo u kome se nalaze saune i VIP bazen se doplaćuje 3000 rsd po danu po osobi i za goste hotela koji već placaju preskupu cenu za ovaj hotel -16 000 po noćenju.
Pritom je cena ista i sada, kada saune i parno kupatilo ne rade zbog Covida.
U okvira SPA postoji samo jedan mali bar na prvom nivou u koji morate sami da idete po piće,jer konobari ne postoje.
I mnogo još što šta ne funkcioniše u ovom hotelu ,zato sto menadzment u ovom hotelu kao da ne postoji,niti bilo ko odgovara na primedbe gostiju.
Zaključak- Ovo je hotel u koji je ulozeno puno novca i koji u bazenima ima toplu,lekovitu vodu ali užasno vodjen od strane menadzmenta i nazalost zbog 100 i jedne stvari koja ce vas iznervirati na vašem odmoru,neće poželeti da se opet vratite !

Datum boravka: avgust 2020.
Tip putovanja: Putovao/la je sa partnerom
1  Hvala korisniku miabgsrb
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 2. avgust 2020.

Hotel prima ljude na bazen koji nisu gosti hotela za 2.000 po danu.Tako da iako ste gost hotela i platili koliko ste platili ukoliko rano ne ustanete i pre dorucka uzmete lezaljke necete imati mesta.Mi smo stigli u 15h u petak i nismo imali mesta na bazenu. Usluga losa, tacnije nema je, sami silazite po pice do nekog kao bara na bazenu.

Datum boravka: avgust 2020.
Tip putovanja: Putovao/la je sa partnerom
Hvala korisniku 809nikolavd
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 1. avgust 2020. sa mobilne aplikacije

Za hotel koji je počeo sa radom pre manje od godinu dana, uz odličan sadržaj koji može da ponudi, opšti utisak je prilično razočaravajući. U najkraćem - hotel je užasno loše vođen, zbog čega sve ono dobro što može da ponudi pada u senku katastrofalnog menadžmenta. Gosti hotela nemaju pristup kompletnom sadržaju (što je prvi put da srećem u hotelima ove vrste), svaki doručak je apsolutno identičan iako je u pitanju švedski sto, vodovodne instalacije su takve da se naizmenično smenjuju vrela i ledena voda, minibar je, u stvari, prazan minijaturni frižider (na pitanje zašto je minibar prazan, na recepciji su mi odgovorili da je "takva politika hotela", što mogu da shvatim jedino kao "gosti su lopovi, pojedu i popiju, a ne prijave"), čistačice po 5-6 puta tokom dana kucaju na vrata sobe da zamene peškire, bade mantile, sobe se čiste svaki drugi dan...
Nadam se da će vlasnici hotela promeniti upravu, jer bi bilo šteta da jedan lep hotel propadne zbog neprofesionalnog vođenja...

Datum boravka: avgust 2020.
Tip putovanja: Putovao/la je sa partnerom
1  Hvala korisniku AleksandarJ202
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 27. jul 2020. sa mobilne aplikacije

Sjajan hotel sa divnom uslugom, sobe su prostrane i čiste. Spa centar i bazeni su čisti, jako lepo uredjeni, ima dovoljno prostora.
Mi smo dolazili za vreme “Covid” situacije, i nije bila gužva, prostora ima za sve.
Jako čisto i lepo organizovano. Jako dobar doručak!

Datum boravka: jul 2020.
Tip putovanja: Putovao/la je sa prijateljima
Hvala korisniku putovanjekaostrast
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Prikaži još komentara