Primetili smo da koristite nepodržani pregledač. Veb-sajt Tripadvisor se možda neće prikazivati ispravno.Podržavamo sledeće pregledače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Expedia.com
Hotels.com
eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Prikaži svih 10 povoljnih ponuda
Cene pružaju naši partneri i one predstavljaju cene sobe po noćenju, uključujući sve poreze i naknade kojih su naši partneri svesni. Više detalja potražite od partnera.
Kako plaćanja koja primamo utiču na redosled prikazivanja cena. Tipovi soba mogu da se razlikuju.
Kako plaćanja koja primamo utiču na redosled prikazivanja cena. Tipovi soba mogu da se razlikuju.
Hoteli u blizini
Komentari (41)
Filtriraj komentare
41 rezultat
Ocena putnika
9
6
6
10
10
Tip putnika
Doba godine
JezikSvi jezici
Ocena putnika
9
6
6
10
10
Pogledajte šta kažu putnici:
Izabrani filteri
Filtriraj
Ažuriranje liste...
611 od 41 komentara
Komentar je napisan: 13. novembar 2020. sa mobilne aplikacije

Prvo moram da naglasim da je nošenje maski obavezno u zajedničkim prostorijama hotela, u kojima se nalaze i sredstva za dezinfekciju ruku. Generalno se puno pažnje poklanja održavanju higijene u celom hotelskom kompleksu, naročito u delu gde su bazeni i saune. Svo osoblje nosi maske, a u restoranu osoblje koje postavlja švedski sto i rukavice.
Da krenem od početka. Na ulazu u hotel nas je dočekao nasmejani konsijerž (vratar, bagažist, portir), na recepciji dve ljubazne recepcionerke, što je bilo dovoljno da posumnjam u validnost komentara koje sam na TripAdvisoru pročitala o osoblju ovog hotela. Takođe moram da demantujem komentare o sporoj usluzi i visokim cenama u kafeu, jer smo piće i kafu dobili nakon 2-3 minuta od porudžbine, tj. taman nakon onoliko vremena koliko je bilo potrebno da se umuti nes kafa. Što se cena tiče, mislim da se ne razlikuju od onih po beogradskim kafićima (pomenuta nes kafa je 150 dinara).
Soba je dovoljno prostrana čak i kada se fotelja razvuče u dodatni kevet. Možete tražiti krevetac za bebu, naravno bez doplate, samo to morate reći pri rezervaciji. U sobi su nas sačekali bademantili i bila sam baš prijatno iznenađena što su vodili računa o veličini pa je naš dvogodišnjak dobio bademantil po meri. Inače, peškire za bazen menjate jednom dnevno na recepciji kod Sveta sauna, a bademantili se menjaju svaki treći dan. Kupatilo je prostrano, čisto, jedina mana je što vas neće sačekati "vanity kit" (imamo li mi uopšte reč za to?!) pa ponesite neke blaznice, vatice, štapiće za uši i sl.
Što se bazena tiče, ja sam oduševljena! Voda je topla, između 32-34 C (gledala sam kada su merili, tako da priče o hladnoj vodi nisu realne). Kao i svuda, mlaznice, brza reka itd rade naizmenično, pa birajte kada vam i šta odgovara. Na nivou B1 i B2 ima toliko ležaljki da verujem da i kada je hotel pun, nema problema da se nađe mesto. Toplo je, čisto, uredno. Deo "Dečiji svet" je staklom odvojen od velikog bazena i sastoji se od dva mala bazena, dubine oko 40-45cm od kojih je i jednom tobogan i "pećina" (u pećini nisu radile mlaznice). "Svet sauna" je prava oaza mira i tišine. Sve je novo, čisto i uredno. Za svaku pohvalu.

Datum boravka: novembar 2020.
Tip putovanja: Putovao/la je sa porodicom
2  Hvala korisniku ena76bg
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Gabriela Sajko, Pružanje usluga gostima/služba recepcije objekta Hotel Fruške Terme, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 24. novembar 2020.

Poštovana gospođo Ena,

Zahvaljujemo se na pohvalama i oceni. Dodatne higijenske setove možete dobiti na upit Radujemo se Vašem narednom
dolasku.

Menadžment hotela Fruške terme

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 31. oktobar 2020.

Bila sam dve noci sa suprugom i decom. Razočarana sam hotelom. Gomila smrdibuba koje cistacice ne čiste. I pored preskupog smeštaja,potrebno je doplatiti 1000din za saunu, srpska posla.Cena ne odgovara kvalitetu. Hotel ne zaslužuje drugu šansu.

Datum boravka: oktobar 2020.
Tip putovanja: Putovao/la je sa porodicom
Hvala korisniku Bubamarac1511
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Gabriela Sajko, Pružanje usluga gostima/služba recepcije objekta Hotel Fruške Terme, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 24. novembar 2020.

Poštovana, zaista nam je žao zbog Vašeg iskustva. S obzirom da se nalazimo u Nacionalnom parku okruženi smo lepotom zelenila, čistim vazduhom, ali isto tako i insektima kojima je ovo prirodno stanište. Osoblje se maskimalno trudi kako bi ćistoća i higijena naših soba i hotela bila na najvišem nivou. Od oktobra meseca imamo promociju paketa koji uključuju gratis boravak u sauna svetu tako da je gostima na raspolaganju kompletan sadržaj.

Menadžmet hotela Fruške terme

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 26. oktobar 2020.

Dobro osmišljeno, odlična lokacija ali preskupi ste da biste se nalazili u prirodnom rezervatu bez komarnika na prozorima! Danas najezda smrdibuba sutra možda najezda stršljenova ili zmija, pa molim vas da li neko razmišlja među vama? I drugo, ne postoji u Srbiji ni jedan hotel/hotelčić i sa najmanjim bazenom da nema papuče, makar one najjeftinije za goste a vi ste TERME, molim vas ponovo pitam razmišlja li neko među vama??

Datum boravka: oktobar 2020.
    • Cena/kvalitet
    • Lokacija
    • Usluga
1  Hvala korisniku Dobronamerna
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Gabriela Sajko, Guest Services / Front Office objekta Hotel Fruške Terme, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 25. novembar 2020.

Poštovana,

S obzirom da se nalazimo u Nacionalnom parku okruženi smo lepotom zelenila, čistim vazduhom, ali isto tako i insektima kojima je ovo prirodno stanište. Prilikom rezervacije gosti su informisani o samom sadržaju objekta isto tako i o inventaru sobe. Ukoliko gosti zaborave papuče, mogu iste kupiti u našem gift shopu.

S poštovanjem,
Hotel Fruške terme

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 21. oktobar 2020.

Dugo smo većali gde za godišnjicu braka, ali izbor je pao na Fruške terme. Šta reći osim da je izbor bio pun pogodak. Nikada nismo bili na Fruškoj gori te samim tim je naše iznenađenje bilo veće, obzirom da smo oduševljeni prirodom, prelepim šumama za rekreacionu šetnju. U neposrednoj blizini je Vrdnička kula sa koje se pruža fantastičan pogled na ravnicu. Od kompleksa Vrdnička kula i Fruške terme, stazom kroz šumu, se nailazi na prelep i raznovrstan adrenalin park, koji ovom prilikom nije radio, ali i bez obzira na to, stazom koja je urađena poput drvenog stepeništa, polagano vas vodi do same kule. Uz put, na par mesta se može sesti na klupe odmoriti i uživati u okruženju. Ono što me posebno oduševilo, je izrazito visoko drveće u šumi.
Hotel Futoške terme ima 4 zvezdice i sa pravom ih zaslužuje. Bio sam i u hotelu sa 5 zvezdica a koji nikako s svojom ponudom ne mogu prići ovom hotelu. Sobe su fantasticne, prostrane, udobne. Ogromni bračni krevet je za svaku pohvalu. Izuzetno čisto, pomoćno osoblje održava svaki dan. Kupatila su takođe izuzetno komotna, čista i veoma prijatna. Doručak u hotelu je na bazi izuzetno bogatog švedskog stola, dok se za večeru služi nekoliko vrlo kvalitetnih jela u predjelo, salate, čorbe i dezert. Porcije nisu velike, ali su veoma ukusne i odmerene. Osoblje hotela je ljubazno.
Bazeni su na sve strane i veoma su čisti. Voda nije svuda iste temperature, pa tako, obzirom da ja volim topliju, onda preporučujem spoljni bazen sa toplom vodom.
Što se tiče mana, tu imam samo jedno da zamerim.
Obzirom da je broj gostiju veoma mali u periodu kada smo došli (oktobar) i da smo naglasili da dolazimo tu jer želimo da proslavimo baš tu godišnjicu braka, dobili smo sobu sa očajnim pogledom, tj sobu koja gleda u krošnje drveća i pozidu iznad koje se vidi dizalica i čuje povremeno lupanje sa gradilišta. Tolika nemaštovitost osoblja je prosto neshbatljiva. Hotel je prazan, i umesto da nas smeste u jednu od soba sa prelepim pogledom na bazene i dalje na prelepe pejzaže Fruške gore, mi smo jedva čekali da izađemo ujutru iz sobe, da bismo neggde pronašli restoran sa baštom i baš tim lepim pogledom. Zbog ove nemaštovitosti osoblja, dolazi i takav komentar. Nekako je logično da kada ustanete ujutru, sednete na terasu i uživate u vazduhu i pogledu, ili jednostavno ležati na tim predobrim krevetima, otvoriti terasu i uživati u pogledu.

Datum boravka: oktobar 2020.
Tip putovanja: Putovao/la je sa partnerom
Hvala korisniku zambasosa
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Gabriela Sajko, Pružanje usluga gostima/služba recepcije objekta Hotel Fruške Terme, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 24. novembar 2020.


Poštovani, hvala Vam na oceni i komentaru. Zaista nam je drago da se uživali u našem hotelu i da ste baš kod nas proslavili Vašu godišnjicu braka. Izvinite zbog propusta prilikom odabira sobe, drago nam je to nije u toliko velikoj meri uticalo na kvalitet Vašeg boravka.

Menadžment hotela Fruške terme

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 15. oktobar 2020.

Neiskusno osoblje, hrana 2/3, homeopatske doze sladoleda na bazenu, pivo služe kao da je rakija.
Sobe kao studenski dom! Bez komfora. Čak i u hotelima sa manje zvezdica očekuje se ketler, dve šoljice i neka kesica čaja i kafe. Ovde ni ekstra peškir ne možete dobiti. Terasa neupotrebljiva.
Bazeni korektni
Menadžment zaslužuje ne nulu nego minus!

Datum boravka: jul 2020.
Tip putovanja: Putovao/la je sa porodicom
Hvala korisniku Nemalazinemaprevare
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Gabriela Sajko, Guest Services / Front Office objekta Hotel Fruške Terme, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 25. novembar 2020.

Poštovani.

Hvala što ste izdvojili vreme i podelili sa nama Vaše iskustvo. Žao nam je što niste u potpunosti zadovoljni sa pruženom uslugom. Činjenica jeste da imamo mlado osoblje koje voli svoj posao, koji su obrazovani u segmentu pružanja hotelijerske delatnosti a isto tako su prošli dodatnu obuku praktičnu, teorijsku prilikom zaposlenja kako bi zadovoljili potreban nivo pružanja usluge koji odgovara hotelu naše kategorije. Na svim prodajnim mestima, gostima su na raspolaganju istaknuta obaveštenja u vidu ponude sa naznačenim normativima, cenama, alergenima i radnim vremenom.
Peškiri se menjaju na recepciji sauna sveta gde svakodnevno možete dobiti nov, čist peškir za wellness, dok sobarice na dnevnom nivou rade redovna pospremanje te linen koji je predviđen za sobe se tada menja.
Ketler nije predviđen, te uslugu posluženja napitaka možete koristi u nekoliko outleta koji su namenjeni gostima.

S poštovanjem,
Vaše Fruške terme

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Prikaži još komentara