Primetili smo da koristite nepodržani pregledač. Veb-sajt Tripadvisor se možda neće prikazivati ispravno.Podržavamo sledeće pregledače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Kako plaćanja koja primamo utiču na redosled prikazivanja cena. Tipovi soba mogu da se razlikuju.
Hoteli u blizini
Komentari (66)
Filtriraj komentare
66 rezultata
Ocena putnika
35
10
5
4
12
Tip putnika
Doba godine
JezikSvi jezici
Još jezika
Ocena putnika
35
10
5
4
12
Pogledajte šta kažu putnici:
Izabrani filteri
Filtriraj
Ažuriranje liste...
1318 od 66 komentara
Komentar je napisan: 20. novembar 2019.

Hotel je presavrsen, sobe, spa cnetar, restoran i osoblje, sve bez i najmanje zamerke. Sobe su prostrane sa prelepim pogledom, tople (sami odredjujete temperaturu), kupatila prelepa. Spa centar super, dva velika bazena, sa masazerima, djakuzi, aqua park za decu divan. Restoran i hrana 10 zvezdica od mene (ponuda za dorucak i veceru je bila toliko velika, da ne postoji nesto sto nije bilo za jelo ... pored "obicnih" jela, tipa, suhomesnatih proizvoda, kajmajka, sireva, salata, voca, kolaca, rostilja, saca, testenina, punjenih mesa i sl, za veceru je bila i orada, brancin, losos, dimljena pastrmka, hobotnica, gambori). Jedino je u kaficu na terasi malo sporija usluga (zbog prevelikih guzvi), ali to je nebitno, i ne ulazi u sastav hotelskih usluga koje dobijate kada ste gost u hotelskim sobama, i samim tim ne treba da se komentarise u sklopu sa smestajem u hotelu. Od mene 10 zvezdica za sve. Dolazimo ponovo, sigurno!

Datum boravka: oktobar 2019.
    • Sobe
    • Čistoća
    • Usluga
Hvala korisniku Ivana022
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
AHOTELI, Guest Relations Manager objekta Grand Hotel Tornik, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 21. novembar 2019.

Poštovana Ivana,

Najljubaznije se zahvaljujemo na detaljnoj recenziji i visokoj oceni.

Zadovoljstvo je pročitati ovakve utiske i drago nam je da smo opravdali Vaša očekivanja.

Posebno nas raduju sve učestalije pohvale naše gastronomske ponude, jer se trudimo da ona bude na najvišem nivou.

Za nas je svaki segment usluge jako važan, te se zaista trudimo da unapredimo uslugu na terasi hotela, tokom velikih gužvi. Ipak, moramo da se složimo da nam je žao što pojedinačni utsici gostiju koji nisu na boravku u hotelu utiču na sveukupnu ocenu hotela.

Ostaje da se trudimo da opravdamo Vaše poverenje.

Biće nam zadovoljstvo da Vas ponovo ugostimo.


Srdačan pozdrav,


Grand Hotel Tornik, Menadžer za odnos sa gosrima

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 9. novembar 2019.

Prošle godine sam hvalila hotel, sada ga kudim. Tolika gužva je u hotelu, na bazenima kao da smo na vašaru. Ni 1 zvezdicu ne bi dobio za ovakav haos. Samo da vam pokvari odmor. Nije fer prema gostima da doživljavaju ovakvu gužvu a došli smo na odmor.Juče je sve bilo ok, ali danas vrlo loše.

Datum boravka: novembar 2019.
Tip putovanja: Putovao/la je sa porodicom
1  Hvala korisniku Bojana Đ
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
AHOTELI, Guest Relations Manager objekta Grand Hotel Tornik, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 12. novembar 2019.

Poštovana Bojana,

Hvala na izdvojenom vremenu i oceni hotela. Jako nam je žao što ovaj put nismo ispunuli Vaša očekivanja. Molimo Vas da nas detaljnije informišete o boravku na office@hoteltornik.rs, kako bismo utvrdili propuste do kojih je došlo.
Nadamo se da ćemo uspeti da povratimo Vaše poverenje.

Srdačan pozdrav,

Grand Hotel Tornik, Menadžer za odnos sa gostima

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 2. novembar 2019.

Boravili smo u hotelu Tornik Sky produženi vikend. Soba je prostrana, odlično opremljena, moderna. Kupatilo je prostrano i besprekorno čisto. Hrana je bila veoma ukusna, veliki izbor jela. Spa centar je odličan, poseduje prostorand bazene, tri vrste sauna, parno kupatilo, relaks zonu, prostor za masažu, dečiji akva park. Sve osoblje u hotelu je ljubazno i spremno da pomogne. Svi prostori u hotelu i oko hotela su veoma čisti. Hotel najtoplije preporučujem.

Datum boravka: oktobar 2019.
Tip putovanja: Putovao/la je sa partnerom
Hvala korisniku 1snezana
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
AHOTELI, Guest Relations Manager objekta Grand Hotel Tornik, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 4. novembar 2019.

Poštovana Snežana,

Najljubaznije se zahvaljujemo na detaljnoj recenziji i visokoj oceni.
Zadovoljstvo je pročitati ovakve utiske i drago nam je da smo opravdali Vaša očekivanja.

Biće nam zadovoljstvo da Vas ponovo ugostimo.

Srdačan pozdrav,

Grand Hotel Tornik, Menadžer za odnos sa gostima

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 1. novembar 2019.

Konobari u restoranu su neusluzni i cinicni, jedan obican espreso ne mogu da donesu kako treba.
-cekali smo ih 15 min da porucimo, drugi konobar je doneo kafu
-kafa je cudna i ako je kafa koju sluze Julius Meinl
- soljama koje su za mleko 2dl, pola mleko pola kafa,
-NE ZNAM KAKVA JE TO KAFA I STA SU MUCKALI, kada smo se zalili oni su se cinicno smejali u sanku
-nikada vise necu posetiti taj hotel i ako je dobro sredjen, usluga NULA
-mozete da zamislite sta bi bilo da je neki rucak u pitanju

Datum boravka: novembar 2019.
    • Usluga
Hvala korisniku Damjan86
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
AHOTELI, Guest Relations Manager objekta Grand Hotel Tornik, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 4. novembar 2019.

Poštovani Damjan86,

Najiskrenije se izvinjavamo zbog neprijatnosti. Takođe, izuzetno žalimo zbog utiska koji ste stekli o našem hotelu na bazi neadekvatne usluge prilikom jedne narudžbine.

Iskreno se nadamo da ćete nam ukazati poverenje i da će Vaš sveukupan utisak biti mnogo bolji.   


Srdačan pozdrav,

Grand Hotel Tornik, Menadžer za odnos sa gostima

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 26. oktobar 2019.

Hotel izgleda prelepo,ali usluga u sklopu hotela je katstrofa u najmanju ruku.
Sedeli smo u restoranu i cekali da konobar pridje 20min,narucili smo palacinke i cekali jos 50 min tacno da ih dobijemo,a kada smo ih dobili palacinke su bile potpuno hladne.Konobar izuzetno neljubazan.
Hotel sa 5* sebi ne bi smeo da dozvoli ovakav propust.
Definitivno se necu vratiti vise ovde!

Datum boravka: oktobar 2019.
Tip putovanja: Putovao/la je sa porodicom
Hvala korisniku SanjaL116
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
AHOTELI, Guest Relations Manager objekta Grand Hotel Tornik, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 28. oktobar 2019.

Poštovana,

Izuzetno žalimo zbog utiska koji ste stekli o našem hotelu na bazi neadekvatne usluge prilikom jedne narudžbine u restoranu.

U potpunosti se slažemo sa Vama i uveravamo Vas da su nam standardi profesionalne i brze usluge, kao i zadovoljstvo gosta prioriteti.

Pojedinačni slučaj je sankcionisan, a želja nam je da nam ukažete poverenje ponovnim dolaskom i uverite se da su ljubaznost, brza usluga i vrhunski specijaliteti zapravo sinonimi našeg brenda.

Srdačno,

Grand Hotel Tornik, Menadžer za odnos sa gostima

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Prikaži još komentara