Primetili smo da koristite nepodržani pregledač. Veb-sajt Tripadvisor se možda neće prikazivati ispravno.Podržavamo sledeće pregledače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Kako plaćanja koja primamo utiču na redosled prikazivanja cena. Tipovi soba mogu da se razlikuju.
Hoteli u blizini
Komentari (329)
Filtriraj komentare
329 rezultata
Ocena putnika
139
99
45
25
21
Tip putnika
Doba godine
JezikSvi jezici
Još jezika
Ocena putnika
139
99
45
25
21
Pogledajte šta kažu putnici:
Izabrani filteri
Filtriraj
Ažuriranje liste...
38 od 329 komentara
Komentar je napisan: 9. septembar 2020. sa mobilne aplikacije

Hotel je cist, uredan, veliki, sadrzaj je raznovrstan. Igraliste za decu napolju, prelepa velika igraonica unutra (sa babysittingom), bazen, spa, restoran A la Carte, Bar... Hrana je kvalitetna, ukusna, raznovrsna... Stvarno odlicno. Na recepciji su jako ljubazni i profesionalni, od trenutka poziva za rezervaciju pa tokom boravka sve su brzo i profesinalno uradili. Bas smo zadovoljni i svima sa malom decom preporucujemo hotel.

Datum boravka: septembar 2020.
Tip putovanja: Putovao/la je sa porodicom
2  Hvala korisniku DunjaCo
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 17. avgust 2020.

Hrana fantastična, lokacija odlična, kreveti udobni i osoblje ljubazno. Jedina zamerka, higijena u kupatilu, bi trebalo da je na višem nivou, konkretno vezano za wc šolje oko koje se oseća neprijatan miris.

Datum boravka: avgust 2020.
Tip putovanja: Putovao/la je sa porodicom
Hvala korisniku 31.102.012
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 4. avgust 2020. sa mobilne aplikacije

Ukratko,izbegavajte u širokom luku. 4 zvezdice je imao kad je napravljen, sad možda ni 2. Zastarelo u svakom smislu, od soba, toaleta do wellnesa. Prehladna voda u bazenu, neprijatno za kupanje. Vredi otprilike 30 evra za noć. Tuga.

Datum boravka: avgust 2020.
Tip putovanja: Putovao/la je sa partnerom
Hvala korisniku sanjapedjak
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Tim za upravljanje odnosima sa gostima, Marketing objekta Hotel Zlatibor Mona, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 7. avgust 2020.

Poštovani/a,

Hvala na napisanom komentaru. Mišljenje naših gostiju veoma cenimo.

Žao nam je što ste poneli takve utiske iz našeg hotela, s obzirom na to da nam je cilj da gostima obezbedimo sve što je potrebno za potpuni odmor. Trudili smo se da sve smeštajne jedinice opremimo sadržajima potrebnim za prijatan boravak, naš velnes centar namenjen je za opuštanje i relaksaciju gostiju, a temperaturu vode u bazenima uvek održavamo u skladu sa standardima.

Ovim putem želimo i da Vas obavestimo da je renoviranje hotela Zlatibor Mona planirano za narednu godinu, kada će hotelski sadržaji dobiti nov izgled.

Nadamo se da ćete promeniti trenutno mišljenje i da ćete nam dati priliku da Vas ponovo ugostimo, kako biste se uverili u kvalitet naše usluge.

Srdačan pozdrav

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 25. jul 2020.

Trenutno boravimo u hotelu Mona,dosli smo na odmor sa malim detetom jer je ponuda ukljucivala welness i spa i igraonicu za dete od 2godine. Na stranu to,sto je ogromna buka zbog okolne gradnje,prvo me razocarala soba ali ni to nije problem s obzirom na ponudu spa. Medjutim cim sam rezervisala rekli su mi da je zbog korone ogranicenje koriscenje BAZENA 2H,i da se trebamo najaviti sto sam odmah obavila. Medjutim kada sam htela da rezervisem masazu za supruga i tr.lica za sebe rekli su da ne rade tr.lica iako zvanican dtav drzave nije takav da je to zabranjeno. Kada sam ipak htela nesto da probam kad vec nema lica,prvo su rekli da nema mesta,pa kad sam razocarano rekla da ne mogu da verujem da mi to nisu rekli pri rezervaciji,su odjefnom nasli mesto ali sa ogranicenjem da moze samo relax masaza??? Iako u njihovoj ponudi ima jako puno neobicnih masaza,ja sam pitalajel mogu neku od tih pa da me skrate posto su navodno nasli samo 60min za moj termin opet je odgovor bio da moze samo relax ili aromaterapija-sto je u principu isto jer znam jer se bavim tim poslom. Iznervirano sam reklada me pisu za relax i na kraju mi kazu obavezna madka tokom masaze???? Otkazala sam termin i otislana recepciju da pitamod kada je zabrana rada tr.lica i da nije u redu sto prilikom rezervacije nisu napomenili sva ogranicenja koje kao hotel imaju.
Jer za te pare se moze dobiti neki dr hotel gde makar ima da se plati nesto od usluga i da covek moze da se opusti.

Datum boravka: jul 2020.
Tip putovanja: Putovao/la je sa porodicom
Hvala korisniku MajaV420
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Tim za upravljanje odnosima sa gostima, Marketing objekta Hotel Zlatibor Mona, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 31. jul 2020.

Poštovana Majo,

Hvala na napisanom komentaru. Mišljenje i utisci naših gostiju su nam bitni i veoma ih cenimo.

Žao nam je što ste boravak u velnes centru doživeli na opisani način. Zdravlje i sigurnost naših gostiju i zaposlenih su nam na prvom mestu, stoga smo, zbog celokupne epidemološke situacije u zemlji, uveli posebne mere. Ograničenje dužine boravka u velnes centru učinjeno je isključivo zbog zdravlja i sigurnosti gostiju i zaposlenih. Takođe, iz istog razloga smo doneli odluku da tokom vanredne situacije ne radimo tretmane lica. Kada je reč o masažama i tretmanima tela, na raspolaganju su svi tretmani koji ne uključuju masaže lica ili tretmane lica, a u cilju postizanja pomenute sigurnosti, tokom masaža i tretmana zaposleni i gosti nose maske.

Smatramo da je tokom trenutne situacije u zemlji zdravlje najbitnije, stoga se nadamo da će svi gosti razumeti neophodnost uvođenja ovih mera. Ipak, bez obzira na sve, zaista se trudimo da boravak u našem hotelu bude što lepši i prijatniji i nadamo se da će se situacija uskoro stabilizovati, kada pojedne mere više neće biti potrebne.

Nadamo se da ćemo imati priliku da Vas ponovo ugostimo.

Srdačan pozdrav

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 8. jun 2020. sa mobilne aplikacije

Svetla tacka hotela je osoblje i to ne svo. Konobari priuceni, kao juce zaposleni, 2 puta su nam prosuli ajncer, ok desava se ,ali bez ikakvog izvinjenja, krajnje bezobrazno.
Sobe su zrele za renoviranje, etisoni u sobi su flekavi ,iako usisani ali fleke se moraju oprati. Posteljina je cista , wc je ok takodje. Medjutim,nesnosan smrad siri se iz wc-a , to je smrad koji vam izaziva nagon gadjenja. To su verovatno cevi i kanalizacija , tu pomoci nema . Vise ljudi u hotelu sam cula kako pricaju o smradu iz sobe. Dakle ne nije trenutno, smrad je prisutan uvek. Izluftirati se ne moze.
Spa centar je mali, za 30ak ljudi najvise, voda je cudne boje , nije kristalno providna ,da li zbog hemije koja se stavlja u velikim kolicinama ili ...
U djakuziju je bilo 15 osoba koji su se tu ukorenili i celih sat vremena iz toga nisu izasli tako da smo mi vec tada napustili bazen. Ogranicenje na djakuzi bi trebalo da bude 20ak minuta medjutim niko ih nije opomenuo od osoblja da ima i drugih gostiju koji bi mozda usli u djakuzi na 5 minuta. To vec nije do hotela ,ali je bitna stavka za goste spa centra.
Hrana je solidna , dorucak je raznovrstan, vecera je takodje solidna . Mi smo uhvatili pravila zbog kovida19 pa je svedski sto malo izmenjen, ne sipate sami, sipa vam osoblje. Zadesi se da cekate po 15min da vam sipaju jer svi ljudi sidju u isto vreme na obrok.
Sve u svemu, cetiri zvezdice ne , solidne tri da.


Datum boravka: jun 2020.
Tip putovanja: Putovao/la je sa porodicom
2  Hvala korisniku elenad143
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Tim za upravljanje odnosima sa gostima, Marketing objekta Hotel Zlatibor Mona, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 24. jun 2020.

Poštovana elenad143,

Hvala što ste sa nama podelili Vaše utiske nakon boravka u hotelu Zlatibor Mona. Zadovoljstvo naših gostiju nam je veoma bitno, stoga Vaše mišljenje zaista cenimo i veoma nam znači, jer ukazuje na načine na koje možemo dodatno unaprediti našu uslugu.

S obzirom na to da se trudimo da gostima omogućimo sve uslove potrebne za pravi odmor, veoma nam je žao što Vam pojedini segmenti naše usluge nisu u potpunosti odgovarali.

Higijeni u hotelu poklanjamo zaista veliku pažnju, koristimo veoma kvalitetna sredstva, ulažemo u obuku zaposlenih i veoma nam je žao što ista nije bila u skladu sa Vašim očekivanjima. Zbog aktuelne epidemološke situacije u zemlji i svetu uveli smo i dodatne mere predostrožnosti i trudimo se da higijenu u celom hotelu održavamo na veoma visokom nivou.

Kvalitet i raznovrsnost gastronomske ponude nešto je što naši gosti ističu i čime su uvek veoma zadovoljni. S obzirom na to da su nam bezbednost i zdravlje gostiju i zaposlenih na prvom mestu, promenili smo način serviranja doručka i večere u restoranu Vila. Umesto postavljanja švedskog stola, obroke smo organizovali tako što kolege gostima serviraju hranu. Reč je o privremenoj meri koju ćemo primenjivati dok se epidemološka situacija u potpunosti ne stabilizuje.

Kada je reč o velnes centru, potrudili smo se da gostima, bez obzira na mere koje smo zbog celokupne situacije preduzeli, obezbedimo uslove za pravo opuštanje. Žao nam je što je u trenutku Vašeg boravka došlo do manje nepravilnosti u jednom od bazena i što je voda bila mutnija nego inače. Kolege su odmah preduzele sve potrebne korake kako bi pronašle rešenje za opisanu situaciju, a prema podacima Zavoda za javno zdravlje, koji kontroliše kvalitet vode u bazenima, voda je i tada bila hemijski i bakteriološki ispravna, a nivo hlora i pH vrednost su bili u skladu sa propisanim standardima.

Kompletno renoviranje hotela Zlatibor Mona planirano je za sledeću godinu, kada će svi hotelski sadržaji dobiti novi izgled.

Nadamo se da ćemo imati priliku da Vas ponovo ugostimo, kako biste uživali u brojnim hotelskim sadržajima i uverili se u kvalitet naše usluge.

Srdačan pozdrav.

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Prikaži još komentara