Primetili smo da koristite nepodržani pregledač. Veb-sajt Tripadvisor se možda neće prikazivati ispravno.Podržavamo sledeće pregledače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Kako plaćanja koja primamo utiču na redosled prikazivanja cena. Tipovi soba mogu da se razlikuju.
Hoteli u blizini
Komentari (2.223)
Filtriraj komentare
2.223 rezultata
Ocena putnika
1.122
730
236
86
49
Tip putnika
Doba godine
JezikSvi jezici
Još jezika
Ocena putnika
1.122
730
236
86
49
Pogledajte šta kažu putnici:
Izabrani filteri
Filtriraj
Ažuriranje liste...
16 od 2.223 komentara
Komentar je napisan: 1. avgust 2018. sa mobilne aplikacije

Tri dana smo gosti u hotelu i usluga je perfektna, zahvaljujuci ljubaznoj mladoj hostesi, mislim da se zove Tina Buce koja drzi pod punom kontrolom restoran , docekuje i ispraca goste , sve je bilo jos lepse...

Datum boravka: avgust 2018.
Tip putovanja: Putovao/la je sa prijateljima
Hvala korisniku MilanS1252
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 24. april 2017.

Uz obalu mora, divan pogled, cisto, odlicna hrana, usluga sjajna, dobri sadrzaji. Preporucujem ga svakome. Ima predivnu terasu iznad marine sa predivnim pogledom koja je predivno mesto za jutarnju kafu i opustanje.

Datum boravka: april 2017.
  • Tip putovanja: Putovao/la je poslovno
    • Noćenje
    • Čistoća
    • Usluga
Hvala korisniku megimartinac
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 2. april 2017. sa mobilne aplikacije

Hotel se nalazi na super lokaci..ispred hotela se nalazi prekrasan bazen sa pogledom na Split i izlazom na plazu.Sobe su konforne i dobro opremljene (cak i sa peglom i daskom za peglanje).Wellnes Spa centar je prostire na dvije etazi i opremljen je (bazen.teretana.jakuzzi.parna sauna.grcko kupatilo.finska sauna itd)
Jedino sto bi izdvojio ..to jeste dorucak za hotel sa 5 * mogao bi biti punooo bogati...

Al sve u svemu vrlo rado cu se vratiti

Lp

Datum boravka: mart 2017.
Tip putovanja: Putovao/la je sa partnerom
Hvala korisniku svabotz
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Tanja P, Guest Relations Manager objekta Le Meridien Lav Split, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 14. april 2017.

Poštovani Adnan N,

hvala Vam što ste bili naš gost i što ste podijelili s nama Vaše dojmove.
Vidim da ste imali priliku dobro istražiti sve pogodnosti koje hotel nudi i izuzetno mi je drago da Vam se gotovo sve sviđa. Kada je doručak u pitanju, većina gostiju hvali upravo njegovu raznolikost. Drago nam je čuti mišljenje svih naših gostiju te sam Vašu ljubaznu sugestiju podijelila s kolegama iz Odjela hrane i pića.
Hvala Vam na preporuci. Nadam se da ćete održati obećanje i ponovno nas posjetiti kada se ukaže prilika te uživati u poboljšanom doručku.

Srdačan pozdrav,
Tanja Penovic

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Komentar je napisan: 16. novembar 2016. sa mobilne aplikacije

U hotelu sam bio za docek nove 2016 godine. Sobe su komforne i luksuzno opremljene. Cijeli kompleks je lijepo uredjen i podredjen uzivanju cak i u zimskim mjesecima. Restoran nudi raznoliku hranu vrhunskog kvaliteta. Bazen i saune su fenomenalni i imaju radno vrijeme do 22h. Sigurno cu ponovo posjetiti ovaj hotel!

Datum boravka: januar 2016.
Tip putovanja: Putovao/la je sa partnerom
Hvala korisniku 546sa_am
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Tanja P, Guest Relations Manager objekta Le Meridien Lav Split, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 2. decembar 2016.

Dragi 546sa_am,

hvala Vam što ste bili naš gost i što ste podijelili s nama Vaše dojmove s dočeka nove godine. Trudimo se ponuditi istu razinu usluge kroz čitavu godinu i jako nam je drago pročitati da smo u tome i uspjeli.

Nadam se da se vidimo uskoro i da ćete i novu 2017. godinu proslaviti s nama.

Srdačan pozdrav,
Tanja Penovic

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Ovi komentari su mašinski prevedeni sa engleskog. Prikaži mašinske prevode?
Komentar je napisan: 2. oktobar 2019.

Datum boravka: septembar 2019.
    • Cena/kvalitet
    • Noćenje
    • Usluga
Ovaj komentar je subjektivno mišljenje TripAdvisor člana, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
TanjaP1023, Guest Relations Manager objekta Le Meridien Lav Split, je odgovorio/la na ovaj komentarOdgovor je poslat: 4. oktobar 2019.
Google prevodilac

Prijavite odgovor kao neprikladan
Ovaj odgovor je subjektivno mišljenje predstavnika uprave, a ne kompanije TripAdvisor LLC.
Prikaži još komentara