TripAdvisor Insights

Pogledajte najnovije i najbolje prakse i istraživanja u vezi sa time kako da poboljšate poslovanje na najvećem sajtu za putovanja na svetu.

Novo i uzbudljivo

Popularno

Otvorite profil objekta na TripAdvisoru

Otvorite profil objekta na TripAdvisoru

Kako da otvorite profil i započnete sa prikupljanjem komentara na TripAdvisoru

 

TripAdvisor je najveći sajt za putovanja na svetu, sa milionima putnika koji ga posećuju svakog meseca kako bi istraživali i isplanirali savršeno putovanje. Smeštajni objekti, restorani i atrakcije mogu besplatno da otvore profil na TripAdvisoru!  Profil na TripAdvisoru će povećati vidljivost objekta jer će biti dostupan relevantnoj i mnogobrojnoj publici i omogućiće vam pristup mnogim besplatnim marketinškim alatkama. Otvaranje profila je jednostavno – hajde da započnemo.

Kako možete da otvorite profil objekta?

Postoje dva načina: Predstavnik objekta može da zahteva otvaranje profila ili korisnik TripAdvisora može da napiše komentar o objektu i time pokrene profil.

Pre nego što zahtevate otvaranje profila, idite na https://www.tripadvisor.rs/Owners da biste proverili da neki putnik nije već dodao objekat na TripAdvisor. Unesite naziv objekta u polje. Ako se prikaže u padajućoj listi sa rezultatima, putnik je već pokrenuo profil. Izaberite svoj objekat iz padajuće liste, pa kliknite na dugme „Osigurajte pravo na profil objekta“ da biste potvrdili da ste povezani sa objektom.

Ako objekat već ima profil, trebalo bi da osigurate pravo na postojeći profil umesto da otvarate novi. TripAdvisor dozvoljava samo jedan profil po objektu. Dodatne informacije o tome kako osigurate pravo na profil i pristupite Kontrolnom centru, gde možete da upravljate profilom i komentarima na TripAdvisoru, potražite u Vodiču za brzi početak.

Zahtevajte otvaranje profila

Ako objekat još uvek nema profil na TripAdvisoru, neće biti podudaranja u padajućem meniju sa rezultatima pretrage. U tom slučaju kliknite na vezu „Otvorite profil odmah“ ispod polja za pretragu. To će vam otvoriti stranicu na kojoj možete da zahtevate otvaranje profila za vaš objekat.

Moraćete da navedete nekoliko različitih tipova informacija o objektu da biste započeli. Urednici TripAdvisora će pomoću ovih informacija potvrditi da vaš objekat ispunjava naše kriterijume za otvaranje profila i utvrditi najbolju kategoriju za njega na sajtu. Popunite obrazac zahteva što detaljnijim informacijama da bismo napravili ispravan profil objekta. Nastavite sa čitanjem da biste saznali dodatne informacije o svakom odeljku obrasca.

Vaše informacije

Odeljak „Vaše informacije“ nam pomaže da potvrdimo vašu vezu sa objektom. Navedite ime, vezu sa objektom i e-adresu. Proverite da li ste uneli tačnu e-adresu jer ćemo vam poslati poruku kada objavimo profil na TripAdvisoru. Zatim možete da registrujete svoju vezu sa objektom i počnete da koristite prednosti besplatnih alatki.

Navedite informacije o objektu

Sledeći korak je da navedete informacije o objektu, uključujući zvaničan naziv i adresu kompanije. Kada unesete adresu, postavite oznaku na ispravnu lokaciju na mapi. Lokacija objekta na mapi će se prikazati putnicima na sajtu dok planiraju putovanja. Treba da dodate i veb-sajt kompanije i broj telefona. 

Imajte na umu da urednici TripAdvisora koriste vaš veb-sajt ili veb-sajt partnera (poput turističke organizacije ili partnera za rezervacije) da bi potvrdili informacije koje dostavljate. Stoga je veoma važno da se podaci koje pošaljete pri podnošenju zahteva za profil podudaraju sa podacima na vašem veb-sajtu i drugim resursima.

Detalji o objektu

Takođe ćete morati da odgovorite na neka detaljna pitanja o tipu vašeg objekta. Ona nam pomažu da proverimo da li prikazujemo objekat u pravoj kategoriji i omogućavaju nam da uvrstimo što više relevantnih informacija. Da biste saznali još konkretnih informacija o vašem tipu objekta, pogledajte kategorije u nastavku:

Smeštajni objekti: Ako ste vlasnik smeštaja, vaš objekat će imati profil u odeljku za smeštajne objekte vaše destinacije na TripAdvisoru. Moraćete da navedete neke konkretne informacije da bismo vas svrstali u tačnu kategoriju u tom odeljku:

  • Ukupan broj soba
  • Opseg cena
  • Uslovi za minimalnu dužina boravka
  • Da li imate osoblje i obezbeđenje na licu mesta
  • Da li je čišćenje sobe uključeno u cenu
  • Detalji o osoblju na recepciji
  • Da li su kupatila u sobama

Takođe ćete moći da navedete dodatne informacije o pogodnostima, uključujući to da li objekat nudi gratis doručak, apartmane, terene za tenis/golf, pristup plaži/bazenu, fitnes centar, pristup internetu itd. Ovi detalji će biti dodati u odeljak „Pogodnosti“ na profilu i pomoći će putnicima da istraže ono što ih očekuje u vašem smeštaju. Koristimo ove podatke i zvanične lokalne kriterijume klasifikacije da bismo utvrdili da li vaš objekat na TripAdvisoru treba da ima profil u kategoriji Hoteli, Noćenja s doručkom/Pansioni ili Ostale vrste smeštaja.

Više informacija potražite u smernicama za profile smeštajnih objekata.

Restorani: Profili restorana se pojavljuju u odeljku Restorani na TripAdvisoru. Moguće je otvoriti profil pojedinačnih restorana koji su otvoreni za javnost. Zatražićemo da navedete kategoriju restorana (sa mestima za sedenje, kafe ili brza hrana), tip kuhinje, cene i sve specijalne karakteristike. Ove stavke će se pojaviti na stranici sa profilom i pomoći će putnicima da odluče da li će posetiti vaš restoran.

Pročitajte smernice za profile restorana u celosti ovde.

Da biste pronašli više informacija i saveta o tome kako restorani najbolje mogu da iskoriste TripAdvisor, kliknite ovde.

Atrakcije: Treba da izaberete jednu kategoriju koja najbolje opisuje vašu atrakciju. Ako objekat ne potpada ni pod jedan od navedenih tipova atrakcija, izaberite „Drugo“. Možete da navedete preporučenu dužinu boravka, informacije o cenama i detalje o drugim pogodnostima (kupatila, ormarići itd).

Da bismo svrstali profil objekta u odeljak Atrakcije na TripAdvisoru, on mora da predstavlja lokaciju koja konstantno privlači goste (ne sezonski ili kratkotrajno) i da ima zvaničan naziv, adresu i broj telefona. Radno vreme atrakcije ili vreme redovnih polazaka mora da bude dostupno na veb-sajtu ili u brošuri, zajedno sa lokacijama za zakazane polaske (ako se razlikuju). Kompanije za organizaciju obilazaka ispunjavaju uslov za kategoriju atrakcije ako nude svoje obilaske, imaju licencu/ovlašćenje lokalnih gradskih zvaničnika ili zvaničnika turističke organizacije i ako imaju svoj veb-sajt.

Više informacija potražite u smernicama za atrakcije. 

Dodajte opis objekta

Opis objekta pomaže putnicima da saznaju više o vašem objektu. On mora da bude napisan na lokalnom jeziku i ne sme da obuhvata HTML kôd, brojeve telefona, veb-adrese/e-adrese ili tekst u celosti napisan VELIKIM SLOVIMA. Najbolje je da ovaj opis bude kratak da bi gosti mogli brzo da pronađu ključne stavke koje ste istakli i da donesu odluku.

Izaberite fotografiju

Postavljanje fotografije za objekat vam pomaže da ostavite snažan prvi utisak na putnike. Prikazaćemo je na stranici sa profilom. Fotografija mora da bude u .jpg ili .gif formatu (uobičajeni formati fotografija). Ne prihvatamo slike sa okvirima, logotipe ili datoteke veće od 100 kB.

Pošaljite profil

Kada potvrdite da su sve informacije koje ste dodali tačne, označite polje za potvrdu u dnu obrasca da biste verifikovali da ste predstavnik objekta, da su informacije koje ste poslali tačne i da imate prava da postavite sliku koju ste dostavili. Zatim kliknite na dugme „Pošalji“ da biste dovršili proces.

Sledeći koraci

Kada pošaljete zahtev za otvaranje profila, urednici TripAdvisora će verifikovati vaše podatke i potvrditi da objekat ispunjava smernice za tip objekta koji ste izabrali. To obično traje oko 5 radnih dana.

  Poslednje ažuriranje: 6. april 2016.  

TripAdvisor kontrolni centar: Vodič za brzi početak

TripAdvisor kontrolni centar: Vodič za brzi početak Upravljajte onlajn reputacijom. Unapredite poslovanje na najvećem sajtu za putovanja na svetu. Sve vam je dostupno kada se registrujete za TripAdvisor kontrolni centar.

Kontrolni centar je mesto za upravljanje svim aspektima TripAdvisor profila. Bilo da želite da ažurirate osnovne informacije o objektu, postavite fotografije ili pregledate analitiku – Kontrolni centar je pravo mesto. Svi registrovani i verifikovani vlasnici imaju pristup Kontrolnom centru. Da biste se prijavili, posetite www.tripadvisor.rs/Owners. Ako ste povezani sa više objekata, izaberite objekat koji želite da pregledate ili ažurirate sa liste.

Osnovne informacije o Kontrolnom centru

Predstavljamo kratku listu sa pet najvažnijih stvari koje možete da pronađete u TripAdvisor kontrolnom centru, pomoću menija za navigaciju u vrhu. U nastavku pročitajte pregled početne stranice i vodič za uobičajene zadatke u Kontrolnom centru.

  • Upravljajte profilom: Dodajte fotografije, upravljajte detaljima profila, izmenite pogodnosti i uradite još mnogo toga na kartici Upravljajte profilom. 
  • Povećajte broj rezervacija: Ako je primenljivo, smeštajni objekti će videti veze za upravljanje Premium Plusom i Sponzorisanim prikazima na kartici Povećajte broj rezervacija.
  • Marketinške alatke: Privucite pažnju potencijalnih posetilaca i gostiju pomoću promotivnih alatki, nagrada, vidžeta i nalepnica za izlog na kartici Marketinške alatke.
  • Komentari: Prijavite komentar i odgovarajte na komentare i pitanja putnika na kartici Komentari.
  • Pomoć i podešavanja: Pronađite odgovore na sva pitanja koja imate. Pristupite obračunima i plaćanjima, ažurirajte podešavanja e-pošte i upravljajte korisničkim pristupom. Ovde na kartici Pomoć i podešavanja dostupni su i Forum za vlasnike i Centar za pomoć.
Pregled početne stranice Kontrolnog centra...

Vodič za TripAdvisor primarnu fotografiju

Vodič za TripAdvisor primarnu fotografiju Dobijate samo jednu priliku da ostavite snažan prvi utisak na putnike. Iskoristite je pomoću naše napredne tehnologije koja automatski bira primarnu fotografiju za vas ili pratite savete da biste izabrali sami.

Primarna fotografija je prva slika vašeg objekta koju putnici vide. Prikazuje se kao glavna slika u rezultatima pretrage i kao prva slika u rotirajućem panou. Znamo da dobro izabrana primarna fotografija može da predstavlja odlučujući faktor za putnike koji biraju sledeći objekat koji nudi smeštaj. Uostalom, 79% putnika kaže da uzimaju u obzir fotografije i video snimke objavljene onlajn prilikom rezervacije smeštaja.*

Pošto su fotografije tako važna funkcija za putnike i vlasnike, uložili smo mnogo vremena i resursa u našu tehnologiju mašinskog učenja za fotografije. Ova tehnologija smanjuje pritisak koji vlasnici često osećaju po pitanju samostalnog odabira kvalitetne primarne fotografije tako što automatski bira primarnu fotografiju.

Automatsko biranje koristi naprednu tehnologiju za analizu kvaliteta i teme fotografija na TripAdvisoru radi biranja najbolje dostupne primarne fotografije za profil. Naša tehnologija proučava fizičke atribute fotografije, poput rezolucije slike i orijentacije, kao i sadržaj fotografije, bilo da su u kadru unutrašnjost ili spoljašnjost objekta, ljudi, pogodnosti itd. Korisničko testiranje je do sada pokazalo da ovaj pristup funkcioniše. Automatski izabrane slike su visoke rezolucije, a ne mutne, i prikazuju spavaće sobe i bazene umesto fotografija putnika ili kupatila.

Ovaj novi pristup koristi podatke radi uklanjanja subjektivnosti ručnog biranja fotografije i možete biti sigurni da će primarne fotografije biti optimizovane za putnike koji traže smeštaj. Međutim, ako više volite da birate primarnu fotografiju ručno (i onemogućite funkciju automatskog biranja), možete to da uradite u Kontrolnom centru. Nastavite sa čitanjem da biste pronašli uputstva i najbolje prakse za biranje primarne fotografije.

Kako da ručno promenite primarnu fotografiju
  1. Prijavite se u Kontrolni centar
  2. U meniju „Profil“ u vrhu stranice kliknite na „Multimedijski centar“
  3. Zatim kliknite na karticu „Primarna fotografija” na levoj strani
  4. Kliknite na „Ručno: izaberite primarnu fotografiju“
  5. Izaberite primarnu fotografiju koju želite da koristite među ponuđenim dostupnim opcijama
  6. Ako ste zadovoljni pregledom nove primarne fotografije, koja se prikazuje u vrhu stranice, kliknite na „Pošalji“

Napomena: Može da bude potrebno do 3-5 radna dana da bi se promena primarne fotografije primenila na stranici. Kada izaberete fotografiju i počne proces obrade, videćete je u Multimedijskom centru zajedno sa oznakom datuma i napomenom da je zahtev na čekanju.

Uslovi za primarnu fotografiju
  • Istaknite najbolje karakteristike svog objekta. Primarna fotografija treba da predstavlja najbolje što vaš objekat ima da ponudi. Izaberite fotografiju koja ističe ono što vaš objekat čini jedinstvenim. Da li je to istorijska fasada, moderno predvorje ili neponovljiv pogled? Pokažite svoje prednosti putnicima tako što ćete istaći karakteristike po kojima se izdvajate na primarnoj fotografiji.
  • Izaberite dobro osvetljene i jasne slike. Izbegavajte tamne i/ili mutne slike. Ovim slikama ćemo promeniti veličinu u zavisnosti od toga gde se pojavljuju na TripAdvisoru, pa moraju da budu lake za pregled bez obzira na veličinu, bilo da je u pitanju sličica na mobilnom uređaju ili slika preko celog ekrana na računaru.
  • Menjajte primarnu fotografiju u skladu sa godišnjim dobima. Putnici žele da zamisle sebe u vašem objektu od samog početka. Izaberite primarnu fotografiju koja predstavlja godišnje doba koje putnici traže. Na primer, ako se bliže praznici, istaknite udoban kamin ili praznične ukrase.
  • Izbegavajte slike ljudi i pejzaža. Fotografije objekta ili lokacije su korisnije putnicima od fotografija članova osoblja, drugih putnika ili uobičajenih prizora iz vaše oblasti.
  • Ili iskoristite TripAdvisor mašinsko učenje i automatski ćemo je izabrati za vas! Preskočite neugodnost ručnog biranja primarne fotografije i pustite da naša tehnologija radi umesto vas! Ako ne onemogućite opciju „automatsko biranje primarne fotografije“, automatski ćemo izabrati najbolju dostupnu fotografiju kao vašu primarnu fotografiju.
Praćenje učinka fotografija...

TripAdvisor rangiranje prema popularnosti: Ključni faktori i načini za poboljšanje rangiranja

TripAdvisor rangiranje prema popularnosti: Ključni faktori i načini za poboljšanje rangiranja Saznajte više o rangiranju prema popularnosti na TripAdvisoru i pogledajte savete za poboljšanje učinka vašeg objekta. Rangiranje prema popularnosti na TripAdvisoru je zasnovano na komentarima korisnika i odražava plasman u odnosu na druge objekte u vašoj geografskoj oblasti. Rangiranje prema popularnosti je važno jer pozicija bliža prvom mestu podrazumeva veću verovatnoću da će korisnici videti vaš objekat kada pretražuju vašu oblast. U nastavku možete da vidite tri glavna faktora koji utiču na rangiranje prema popularnosti, kao i načine da ga poboljšate: Kvalitet komentara Više ocene u kružićima pozitivno utiču na rangiranje prema popularnosti. Pokažite gostima šta mogu da očekuju pre nego što stignu tako što ćete proveriti da li su sve informacije o objektu ažurirane i da li fotografije predstavljaju vaš objekat na pravi način. Ispunite ili nadmašite ta očekivanja tokom njihovog boravka i na dobrom ste putu da dobijete pozitivne komentare! Količina komentara...

Sve što treba da znate o TripAdvisor rangiranju prema popularnosti

Sve što treba da znate o TripAdvisor rangiranju prema popularnosti Saznajte sve o TripAdvisor algoritmu za rangiranje prema popularnosti, uključujući to kako se koristi za rangiranje smeštajnih objekata, atrakcija i restorana i kako se poboljšao tokom vremena. Kako funkcioniše rangiranje prema popularnosti Rangiranje prema popularnosti se zasniva na kvalitetu, aktuelnosti i broju komentara koje objekat dobija od korisnika, kao i na doslednosti tih komentara tokom vremena. Kvalitet Ocene u kružićima koje korisnik ostavi u okviru komentara koriste se da bi se rangirao kvalitet doživljaja za svaki objekat. Pod uslovom da su izjednačeni prema svim drugim merilima, objekat sa više ocena sa 5 kružića će se bolje rangirati od objekta sa nižim ocenama u kružićima. Aktuelnost...

Need help? Start here.

Need help? Start here. How to address our most common customer support inquiries

Common questions about TripAdvisor Listings

Common Review and Management Response questions

Common questions about TripAdvisor Features and the Management Center

Common questions about TripAdvisor fraud policies

Need more help?

Submit a request for support:

  1. Log in to the Management Center
  2. Find the "Contact TripAdvisor" box on the right side of the page
  3. Click the "Get online help" link
  4. Complete the form for your request

We'll be happy to assist you with your inquiry!

Poslednje ažuriranje: 15. septembar 2017.

Kako španska hotelijerska kompanija koristi TripAdvisor u okviru strategije ponovnog brendiranja

Kako španska hotelijerska kompanija koristi TripAdvisor u okviru strategije ponovnog brendiranja Pogledajte kako je kompanija Selenta maksimizovala vidljivost hotela SOFIA da bi povećala obim saobraćaja i pokrenula njegovu onlajn reputaciju.

Selenta Group vrši upravljanje za devet objekata u raznim španskim gradovima. Razgovarali smo sa Silvijom Sater, menadžerom onlajn saobraćaja kompanije Selenta, da bismo saznali kako je povećala vidljivost i obim saobraćaja za hotel SOFIA pomoću TripAdvisora.

TripAdvisor kao deo strategije ponovnog brendiranja

Ponovno brendiranje objekata kompanije Selenta je bilo ogroman poduhvat koji je započeo prošle godine i zahtevao je mesece planiranja i pripreme. „Transformisali smo kompaniju i ponovo se brendirali kao celina, a sada radimo na ponovnom pozicioniranju objekata kao luksuznih i otmenih,“ kaže Sater.

Cilj? Povećana vidljivost i saobraćaj za svih devet objekata. Sater kaže: „Želimo da proširimo tržište i da dopremo do više putnika iz SAD, pošto je većina naših gostiju obično iz Španije i Ujedinjenog Kraljevstva.“

Sater se okrenula TripAdvisoru da bi reklamirala ponovno otvaranje hotela SOFIA, objekta koji je kompanija Selenta nedavno renovirala. „TripAdvisor je važan marketinški kanal zato što ovaj izvor saobraćaja povećava naš ukupan učinak i veća je verovatnoća da će putnici sa TripAdvisora rezervisati smeštaj,“ kaže ona. „Ažurirali smo stranicu sa profilom hotela SOFIA na TripAdvisoru pomoću novog naziva, fotografija i drugih informacija da bismo ne samo promovisali renoviranje, nego i promenili očekivanja gostiju.“

Povećanje vidljivosti pomoću Sponzorisanih prikaza

Da bi povećala vidljivost za hotel SOFIA na tržištu Barselone koje je puno konkurenata, Sater koristi Sponzorisane prikaze. „Odlučili smo da probamo Sponzorisane prikaze radi povećanja vidljivosti i prepoznatljivosti brenda hotela SOFIA. Dodatna vidljivost koju pružaju Sponzorisani prikazi pozicionira objekat ispred većeg broja putnika koji traže smeštaj u Barseloni,“ kaže ona.

Hotel SOFIA je ostvario veću vidljivost i saobraćaj. „Rezultati su sjajni: Sponzorisani prikazi su se pokazali tako dobro za hotel SOFIA da svih devet objekata kojima upravlja Selenta sada povećavaju vidljivost pomoću aktivnih kampanja,“ kaže Sater. „U proseku, ovi oglasi su generisali više od 50.000 prikaza za svaki objekat tokom 6 nedelja za visoko ciljane putnike.“

A ta vidljivost se isplati: „Povećali smo obim saobraćaja na veb-sajtu hotela SOFIA i privlačimo putnike koji na kraju rezervišu smeštaj. Otkako smo započeli sa Sponzorisanim prikazima, povećao se broj prilika za direktne rezervacije za hotel SOFIA,“ nastavlja Sater.

Ubrzao se i ciklus onlajn reputacije hotela SOFIA. „Povećanje vidljivosti je pokrenulo ciklus onlajn reputacije za hotel SOFIA i pomoglo mu da se rangira među 10% najboljih smeštajnih objekata u Barseloni,“ kaže Sater. „Pošto sve više gostiju borave u hotelu SOFIA, pišu komentare i postavljaju fotografiju, to ponovo pokreće ciklus inspirisanja potencijalnih gostiju da izaberu naš objekat.“

Sater planira da koristi Sponzorisane prikaze tokom cele godine. „Ako broj rezervacija nastavi da se povećava zahvaljujući Sponzorisanim prikazima, uvek ćemo prikazivati oglase tokom napretka ponovnog brendiranja. Oglasi su mi pomogli u ponovnom pozicioniranju objekata, povećanju obima saobraćaja na veb-sajtovima i povećanju broja rezervacija,“ kaže ona.

Poslednje ažuriranje: 10. decembar 2018.

Kako evropski lanac hotela koristi marketinški sadržaj za interakciju sa putnicima

Kako evropski lanac hotela koristi marketinški sadržaj za interakciju sa putnicima Hoteli 25hours povećavaju vidljivost, poboljšavaju prepoznatljivost brenda i višestruko uvećavaju prihod pomoću TripAdvisora. 25hours Hotels je grupa od 13 objekata širom Nemačke, Francuske i drugih evropskih zemalja. Pogledajte kako Aleksander Šuster, direktor digitalnog odseka, utiče na putnike da rezervišu pomoću marketinškog sadržaja i TripAdvisora.

Fokusiranje na marketinški sadržaj

Da bi izgradio odnos između klijenata i brenda 25hours, Šuster koristi marketinški sadržaj. „Fokusiramo se na marketinški sadržaj umesto oslanjanja isključivo na promocije, popuste i paket aranžmane. Sadržaj nam omogućava da ispričamo širu priču o tome kako gosti ne koriste naše hotele samo za smeštaj. Mogu da dožive zabavnu opuštajuću zanimljivu avanturu u našim hotelima, koji su osmišljeni sa ciljem da predstave svoj grad i četvrt“, kaže on. „Naše fotografije i video snimci ističu brend. Blog svakog hotela nudi informacije iz prve ruke od lokalnog stanovništva“.

Privlačenje putnika tokom korisničkog procesa na TripAdvisoru

Šuster putnicima nudi relevantne informacije dok traže mesto za boravak na TripAdvisoru, važnom marketinškom kanalu. „Korisnički proces ima mnogo važnih trenutaka, a mi moramo da dopremo do putnika u pravom trenutku na pravim kanalima. Zato poboljšavamo sadržaj na TripAdvisoru, Googleu, društvenim mrežema i drugim marketinškim kanalima da bismo privukli pažnju putnika primamljivom i doslednom pričom“, kaže on. „Koristim TripAdvisor da bih poboljšao vidljivost, istakao brend 25hours i povećao broj direktnih rezervacija“.

Zahvaljujući TripAdvisoru Šuster dopunjuje svoju strategiju zasnovanu na sadržaju tako što ističe komentare putnika i odgovara na njih. „Putnici pregledaju komentare, što TripAdvisor čini važnim delom korisničkog procesa. Odgovaramo na te komentare i time pružamo svoju stranu priče, ali i pokazujemo da nam je stalo do gostiju i da se osećamo odgovornim za njih“, kaže on.

Dodatni prihod uz Premium Plus

Šuster privlači putnike tako što ističe svoj sadržaj i optimizuje stranice sa profilima hotela 25hours pomoću Premium Plusa. „Možemo da podstaknemo putnike da rezervišu u TripAdvisor pretrazi i na stranici profila dok razmatraju objekte i cene“, kaže on. „Možemo da testiramo i optimizujemo različite funkcije Premium Plusa. Na primer, postavljamo naslovne fotografije i omiljene fotografije koje najbolje predstavljaju naše hotele, a onda proveravamo stopu interakcije sa fotografijama u Analitici i izveštajima da bismo videli šta dovodi do povećanja broja putnika.“

On takođe koristi Premium Plus da bi se direktno povezao sa putnicima. „Pomoću kontakt informacija možemo da dodamo odgovarajuće kanale za komunikaciju, naš veb-sajt, broj telefona i e-adresu, na TripAdvisor. Možemo da preusmerimo putnike na veb-sajt, podstaknemo ih da rezervišu direktno i izbegnemo onlajn turističke agencije jer putnici jednostavno mogu da nas kontaktiraju“, kaže Šuster. „Još jedan način na koji podstičemo putnike da rezervišu direktno kod nas jeste postavljanje specijalnih ponuda sa posebnom nižom cenom rezervacije koju gosti mogu da iskoriste na našem veb-sajtu“.

Šuster napominje da svi objekti 25hours imaju Premium Plus sa ciljem razvijanja brenda 25hours i poboljšanja poslovanja. „Premium Plus je koristan jer nudi povraćaj iznosa uloženog u oglašavanje, a beležimo i povećanje prihoda za sve objekte“, dodaje on.

Veća vidljivost uz Sponzorisane prikaze

Da bi povećao doseg kod putnika i obim saobraćaja za 25hours, Šuster je odlučio da isproba Sponzorisane prikaze. „Nije efikasno oslanjati se na to da će putnici pronaći naš objekat u pretrazi. Uz Sponzorisane prikaze povećavamo vidljivost kod putnika koji su već započeli korisnički proces, posebno kada pretražuju u okviru određenog grada, a nemaju određeni brend na umu“, kaže on. „Pet objekata koji su isprobali Sponzorisane prikaze dobili su u proseku preko 100.000 prikaza za dva meseca – što znači da su pregledani 100.000 puta više nego što bi bili bez Sponzorisanih prikaza“.

Sponzorisani prikazi su takođe pomogli Šusteru da ostvari više rezervacija. „Pored povećanja vidljivosti, Sponzorisani prikazi privlače veći broj potencijalnih klijenata, pa više putnika rezerviše u našim hotelima. Beležimo prosečno povećanje od 20% u obimu rezervacija. Takođe beležimo povećanje u broju poseta za stranice sa profilima naših pet objekata na TripAdvisoru“, kaže on.

Šuster veruje da su oglasi isplatljivo ulaganje nakon što se uverio u pogodnosti koje pružaju Sponzorisani prikazi. „Sponzorisani prikazi su značajni jer mogu da istaknem brend 25hours u različitim trenucima korisničkog procesa. Svaki klik znači da su putnici spremni za interakciju i zainteresovani, a ako putnici vide oglas, veoma je verovatno da će se kasnije vratiti sa namerom da rezervišu kod nas“, kaže on.

...

Priča o uspehu: Hotel u Džajpuru koristi TripAdvisor da bi povećao ulazni marketing

Priča o uspehu: Hotel u Džajpuru koristi TripAdvisor da bi povećao ulazni marketing Saznajte kako hotel Royal Heritage Haveli privlači putnike pomoću Sponzorisanih prikaza i podstiče ih da rezervišu pomoću Premium Plusa. Royal Heritage Haveli je mali butik hotel u porodičnom vlasništvu koji je više puta osvojio godišnju nagradu Travellers’ Choice u Džajpuru u Indiji.Pogledajte kako Šambavi Sing, upravnica hotela Haveli, koristi TripAdvisor kao sredstvo u okviru strategije za ulazni marketing. Izazov: Maksimalno iskoristite turističku sezonu

Sing nastoji da što više putnika rezerviše tokom turističke sezone. „Turistička sezona kod nas je kratka i zato je od najveće važnosti da je maksimalno iskoristimo. Van sezone je teško popuniti sobe jer je u Džajpuru veoma toplo“, kaže Sing.

Veliki broj drugih vlasnika lokalnih smeštajnih objekata primenjuje istu strategiju. „Veliki je izazov istaći se u odnosu na konkurenciju u Džajpuru. Mi smo mali objekat koji se nadmeće sa velikim i poznatim hotelima oko malog broja putnika koji posećuju naš grad tokom sezone. Zato moramo nekako da se razlikujemo od objekata koji su nam slični“, kaže ona.

Rešenje: Korišćenje TripAdvisora za povećanje ulaznog marketinga Da bismo odgovorili na ovaj izazov, koristimo ulazni marketing da privučemo, uslužimo i zadivimo goste, kao i da ih podstaknemo da rezervišu, a TripAdvisor je glavni činilac te strategije“, kaže Sing. „Ulazni marketing podiže svest među putnicima i gradi poverenje i kredibilitet hotela Haveli.“...

Saveti o praćenju učinka kampanje sponzorisanih prikaza

Saveti o praćenju učinka kampanje sponzorisanih prikaza Steknite uvid u to kako možete da iskoristite sponzorisane prikaze na najbolji način pomoću ažuriranog izveštaja o učinku kampanje.

Izveštaj o učinku kampanje vam pomaže da izmerite efikasnost kampanje sponzorisanih prikaza kako biste povećali obim saobraćaja. Da biste pregledali izveštaj o učinku, prijavite se u Menadžer oglasa i izaberite karticu „Učinak kampanje“. Nastavite sa čitanjem da biste saznali načine na koje možete da iskoristite oglasnu kampanju na najbolji način pomoću izveštaja:

1. Procenite doseg kampanje

Proces rezervacije kod putnika obuhvata vreme i višestruke posete – u proseku, 40 pretraga u periodu od 89 dana.1 Stalno prikazivanje vašeg oglasa tokom vremena može da utiče na putnike da razmisle o rezervisanju u objektu.

Koristite broj prikaza oglasa da biste procenili doseg kampanje kod putnika koji traže smeštajni objekat u vašoj oblasti na TripAdvisoru. Da biste povećali vidljivost, omogućite veći mesečni budžet. Uz veći mesečni budžet, oglas će se češće nuditi i videće ga veći broj putnika. Objekti sa „visokim“ budžetom obično beleže prosečni porast od 57% klikova potencijalnih gostiju u odnosu na one sa „niskim“ budžetom.2

2. Pogledajte koliko često putnici ostvaruju interakciju sa oglasom

Stopa učestalosti klikova (CTR) je najbolji način za merenje interakcije. Putnicima koji kliknu na vaš oglas sviđa se ono što vide i žele da saznaju više o objektu.

Saveti za poboljšanje stope učestalosti klikova:

  • Uverite se da primarna fotografija ostavlja snažan prvi utisak. Ako imate pretplatu na Premium Plus, izaberite i Omiljene fotografije. To je prvih 30 fotografija na koje gosti mogu da kliknu u rotirajućem panou sa fotografijama, pa se uverite da su visokog kvaliteta i da predstavljaju najbolje stvari koje objekat može da ponudi.
  • Uverite se da su pogodnosti ažurirane kako bi se podudarale sa pretragama putnika.
  • Privucite putnike pomoću specijalne ponude, dostupne samo pretplatnicima na Premium Plus.
  • Dodajte veze za pretragu, koje omogućavaju veb-sajtu da se prikazuje u rezultatima pretrage na istaknutim TripAdvisor stranicama (dostupno je samo pretplatnicima na Premium Plus).
3. Pratite dodatno povećanje obima poseta stranice preko oglasa...

Kako novi hotel u Lisabonu uspeva na TripAdvisoru

Kako novi hotel u Lisabonu uspeva na TripAdvisoru Corpo Santo je izgradio jaku onlajn reputaciju i uvećao taj uspeh pomoću TripAdvisor Premium Plusa i Sponzorisanih prikaza. Corpo Santo Hotel je istorijski hotel u nezavisnom vlasništvu koji je postao najbolje rangirani objekat prema mišljenju putnika u Lisabonu nakon otvaranja 2017. Sastali smo se sa Generalnim direktorom Pedrom Pintom da bismo saznali više o njegovim strategijama za uspeh. Izgradnja jake onlajn reputacije

Izgradnja sjajne onlajn reputacije počinje sa pružanjem sjajne usluge. Da bi ovo postigao, Pinto je uložio u osoblje i stalna poboljšanja: „Naša strategija je da pružimo izuzetnu uslugu i oduševimo goste novim stvarima. Sjajno osoblje je ključ, pa pazimo koga zapošljavamo i redovno prenosimo utiske koje dobijamo“ kaže Pinto.

On zatim podstiče goste da dele doživljaje sa drugim putnicima na TripAdvisoru. „Radimo na tome da nadmašimo sebe, a ne konkurente, i uvek se fokusiramo na uslugu i komentare. Ne radi se samo o pružanju kvalitetnog doživljaja, već i o našoj posvećenosti da širimo vesti o hotelu Corpo Santo na TripAdvisoru“, on navodi.

Kroz posvećenost izgradnji onlajn reputacije hotela Corpo Santo uz pomoć komentara gostiju na TripAdvisoru, Pinto je uspeo da privuče goste i nastavlja da ide u tom pravcu prikupljanjem novih komentara.„Podstičemo goste da pišu komentare pomoću Brzih komentara“, kaže Pinto. „Gosti vole naš hotel, pa rado dele doživljaje. Mnogima je to čak i prvi komentar. Ljudi koji čitaju ove komentare dolaze uzbuđeni što odsedaju u našem hotelu, a zatim su inspirisani da napišu komentar o nama posle boravka“.

Pinto koristi i Odgovore uprave da bi ostavio snažan utisak na bivše goste i uticao na potencijalne goste da izaberu njegov hotel. „Prikupljanje komentara ne garantuje uspeh. Odgovaramo na komentare, personalizujemo odgovore i zahvaljujemo se gostima“, kaže Pinto. „Pokazujemo i kako uvodimo poboljšanja na osnovu komentara. Na primer, zamenili smo prozore koji nisu dovoljno štitili od buke, a zatim smo kontaktirali svakog gosta koji je pomenuo buku da bismo im javili da smo uveli poboljšanja na osnovu njihovih komentara.“

Ostvarivanje većeg uspeha pomoću Premium Plusa i Sponzorisanih prikaza

„Zahvaljujući svoj našoj aktivnosti upravljanja reputacijom, penjemo se u Rangiranju prema popularnosti za Lisabon. U analitici smo videli da 40% našeg saobraćaja dolazi sa TripAdvisora. Želeli smo da povećamo obim saobraćaja i privučemo više gostiju, pa sam kupio Premium Plus i Sponzorisane prikaze“, kaže Pinto.

Korišćenje Premium Plusa i Sponzorisanih prikaza u kombinaciji pomaže Pintu da poveća prisustvo hotela Corpo Santo na TripAdvisoru. A rezultati su prevazišli njegova očekivanja. „Kao da smo dobili na lutriji. Obim saobraćaja na našem veb-sajtu se povećao za 500% pomoću oba proizvoda. Sponzorisani prikazi su proširili naš doseg. Dobili smo oko 69.000 prikaza za 6 meseci pomoću oglasa i više klikova na profilu objekta“, objašnjava Pinto. „I zahvaljujući Premium Plusu, broj direktnih rezervacija se povećao. Dostigli smo stopu popunjenosti kapaciteta od 90%.

...

Šta TripAdvisor preduzima u vezi sa nepravednim komentarima?

Šta TripAdvisor preduzima u vezi sa nepravednim komentarima? Vlasnici objekata i njihovih klijenti nas često pitaju šta preduzimamo u vezi sa nepravednim ili zlonamernim komentarima. Ovde objašnjavamo svoje principe...

Komentari koji su nepristrasni i iskreni od neprocenjive su koristi. Klijente upućuju na objekte koji nude sjajna iskustva, uslugu i vrednost, a vlasnicima pomažu da privuku nove klijente i predstavljaju dragocene utiske o tome šta je dobro u objektu, a šta može da se popravi.

Nepravedni ili zlonamerni komentari imaju suprotan efekat – obmanjuju potencijalne klijente i mogu neopravdano da ugroze reputaciju objekta.

Uopšteno govoreći, postoje dva tipa situacija u kojima može da se javi nepravedan komentar:

  • Scenario br. 1: Komentar je poslao neko ko je ili pristrasan (o tome kako utvrđujemo pristrasnost možete da saznate  ovde) ili nije ni imao lično iskustvo sa objektom o kom piše komentar.  Te komentare nazivamo  lažnim komentarima.
  • Scenario br. 2: Komentar je poslao neko ko  jeste imao lično iskustvo u objektu (a nije pristrasan zbog povezanosti sa objektom), ali objekat osporava ono što se u komentaru opisuje.  Te komentare nazivamo  spornim komentarima.

Ova razlika je važna zato što određuje način na koji ćemo rešavati sporove u vezi sa komentarima. Komentar je sporan kada objekat prijavi komentar za koji smatra da krši naše smernice. Kada objekat prijavi komentar, utvrđujemo da li komentar treba da se smatra lažnim ili spornim komentarom, i na osnovu toga preduzimamo mere.

Kako onda TripAdvisor sprečava objavljivanje lažnih komentara na sajtu?

Na TripAdvisoru nema mesta za lažne komentare. Maksimalno se trudimo da blokiramo njihovo objavljivanje na sajtu.

Pre svega, imamo skup smernica za objavljivanje kojih svi komentari moraju da se pridržavaju. Te smernice su sastavljene sa ciljem da komentari budu što je moguće relevantniji i korisniji. Više o smernicama za objavljivanje možete da pročitate ovde.

Da bismo sprovodili te smernice, koristimo kombinaciju tehnologije i namenskog tima stručnih moderatora.

Tehnologija se uključuje svaki put kada neko objavi komentar na TripAdvisoru. Pre nego što se objavi na sajtu, komentar mora da prođe stotine automatskih provera koje procenjuju svaki njegov aspekt. Te provere nazivamo sistemom za praćenje.

Sistem dozvoljava objavljivanje komentara, blokira objavljivanje ili šalje komentar našem timu za moderaciju da ga analiziraju moderatori ako posumnjaju da je u pitanju lažni komentar.

Čak i kada se komentar objavi, pomoću naših alatki za prijavu svako može da zatraži istragu moderatorskog tima ako smatra da komentar možda ne poštuje naše smernice. Iako primamo mali broj zahteva za ispitivanje komentara – manje od 1% komentara bude prijavljeno – te prijave su izuzetno korisne i pomažu nam u doslednom sprovođenju smernica na sve komentare. Vlasnici objekata mogu da prijavljuju komentare putem Kontrolnog centra (kom pristupaju besplatno), a putnici ih prijavljuju tako što jednostavno kliknu na ikonu za prijavu koja se prikazuje ispod svakog komentara.

Da biste saznali više o različitim tipovima lažnih komentara i tome kako ih otkrivamo, idite ovde.

Da biste pročitali više o tome kako funkcioniše naš sistem za praćenje, idite ovde.

Kako TripAdvisor rešava sporne komentare?

Iako više od 99% komentara na TripAdvisoru nije sporno, znamo da kada dođe do spora zbog komentara, to može da bude vrlo ozbiljno po sve koji su u uključeni u spor. Utvrđivanje da li je sporni komentar pravedan prema objektu na koji se odnosi veoma je važan zadatak, koji pokušavamo da obavimo što je moguće brižnije i poštenije.

To je tako zato što je mišljenje klijenta subjektivno – da li je usluga spora ili brza, da li je hrana ukusna ili bljutava, da li se za dati novac dobije odlična usluga ili je jednostavno skupo – sve ovo zavisi od očekivanja klijenta.

Bez pogovora smatramo da svaki putnik ima pravo da iznese svoje mišljenje, bilo ono pozitivno ili negativno, na osnovu sopstvenih očekivanja o tome šta treba da dobije od određenog iskustva.

Ali isto tako znamo da, ako ste vlasnik objekta ili član osoblja, može biti prilično uznemirujuće ako osećate da je kritika u komentaru koji ste dobili nepravedna.

Svaki objekat može da prijavi komentar kao sporan pomoću naših alatki za prijavu. Naš tim za moderaciju potom procenjuje sporne komentare i utvrđuje da li komentar krši smernice i zato treba da se ukloni ili ne.

Ako naš moderatorski tim zaključi da je komentar u skladu sa smernicama, on će ostati objavljen. U tim situacijama i dalje postoji niz koraka koje objekat može da preduzme da umanji uticaj spornog komentara, na primer da objavi odgovor u kom iznosi svoju stranu priče. Zaista duboko cenimo ne samo pravo klijenta da iznese svoje mišljenje, već i pravo objekta da na njega odgovori. Ovu funkciju nazivamo Odgovorom uprave.

Više o načinima na koje objekat može da odgovori na sporni komentar saznajte ovde.

Da biste saznali više o tome kako naš sistem za praćenje otkriva lažne komentare, pogledajte ovaj video.

...

Izveštaj o transparentnosti TripAdvisor komentara za 2019.

Izveštaj o transparentnosti TripAdvisor komentara za 2019.100%

TripAdvisor komentara podleže naprednim proverama moderatora u cilju otkrivanja potencijalnih problema ili prevara.

66 miliona

komentara je poslato u 2018. iz celog sveta

2,1%

komentara poslatih u 2018. je napisano u cilju prevare

Prvi Izveštaj o transparentnosti TripAdvisor komentara daje detaljan uvid u TripAdvisor proces moderiranja komentara i napredne tehnike koje se koriste za sprečavanje prevare, što korisnicima ranije nije bilo dostupno.

Evo najznačajnijih stavki izveštaja:

  • Broj uklonjenih i blokiranih komentara
  • Broj komentara koje su TripAdvisoru prijavili vlasnici ili putnici, koliko brzo su te prijave razmotrene i koji je rezultat
  • Obim lažnih komentara na platformi
  • I još mnogo toga.
[formidable...

Kako TripAdvisor otkriva lažne komentare?

Kako TripAdvisor otkriva lažne komentare? Ovde objašnjavamo koje su tri vrste lažnih komentara i kako TripAdvisor koristi kombinaciju tehnologije i detektivskog rada da bi sprečio lažne komentare da stignu do sajta…

Sajtovi sa komentarima imaju obavezu da otkrivaju one koji pokušavaju da objave lažne komentare i preduzmu mere protiv njih. To je odgovornost kojoj pristupamo vrlo ozbiljno, pa TripAdvisor već više od deset godina investira u novu tehnologiju i tim stručnih ispitivača za otkrivanje lažnih komentara.

Lažni komentar je po definiciji svaki komentar koji objavi neko ko je pristrasan ili nije imao lično iskustvo sa objektima o kojima piše komentare. Imajte u vidu da lažni komentari nisu isto što i sporni komentari (kod kojih klijent koji nije povezan sa objektom deli lično iskustvo koje taj objekat osporava). Više o našem pristupu u rešavanju spornih komentara možete da saznate ovde.

Lažni komentari obično spadaju u jednu od tri kategorije: pozitivni pristrasni komentari, negativni pristrasni komentari i plaćeni komentari.

Pozitivni pristrasni komentari

Pozitivan pristrasan komentar je kada neko ko je povezan sa objektom – vlasnik, zaposleni ili čak prijatelj ili rođak – pokuša da ostavi pozitivan komentar o tom objektu. Ovo nazivamo i hvaljenjem u komentarima.

Malo je verovatno da će takvi komentari pružiti objektivan prikaz doživljaja klijenta zbog lične povezanosti autora komentara ili interesa u vezi sa objektom.

Do pozitivnih pristrasnih komentara dolazi i kada objekat nudi svojim klijentima podsticaje, poput besplatnih obroka ili popusta, da bi slali komentare. Više o tome zašto ne dozvoljavamo podsticaje za pisanje komentara možete da saznate ovde.

Pozitivne pristrasne komentare otkrivamo pomoću sistema za praćenje, koji uočava šablone i onlajn oznake koji mogu da ukažu na to da li prijatelji, porodica ili članovi osoblja pokušavaju da šalju komentare o objektu. Pored toga, savetujemo članovima zajednice da nas obaveste kada primete da neki objekat nudi podsticaje u zamenu za pisanje komentara. Naš tim će istražiti takve prijave i preduzeti mere protiv objekata za koje se otkrije da su pokušavali da prikupe pozitivne komentara na taj način.

Negativni pristrasni komentari

Negativan pristrasan komentar je kada neko pošalje zlonamerni komentar o objektu u nameri da nepravedno oslabi njegovo rangiranje ili ga neprikladno diskredituje na neki način. Ovo nazivamo i vandalizmom u komentarima.

Najviše negativnih pristrasnih komentara dolazi iz dva izvora – od nekog ko je povezan sa konkurentskim objektom ili nekog ko pokušava da uceni objekat tako što preti da će poslati lažan negativan komentar.

Postoji mnogo načina da otkrijemo komentare ove vrste.

Slično kao i sa pozitivnim pristrasnim komentarima, naš sistem za praćenje može da uoči karakteristike autora komentara koje ukazuju na to da li je povezan sa konkurentskim objektom. Čak i ako proba da sakrije trag, njegov komentar neće biti u skladu sa šablonima koje očekujemo od autentičnih komentara klijenata. Naš sistem to otkriva i pokreće istragu.

Pored toga, imamo alatku koja vlasnicima objekata omogućava da prijave ako im neko preti negativnim komentarom u nameri da dobije popust ili besplatnu uslugu. Ažurno prijavljivanje pretnji omogućava našem timu da spreči slanje komentara od strane osobe koja je uputila pretnju. Saznajte kako to možete da uradite ovde.

Plaćeni komentari

Ovo je kada objekat, namerno ili nenamerno, zapošljava pojedinca ili kompaniju sa namerom da poboljša rangiranje na TripAdvisoru pomoću pozitivnih komentara. Ovo nazivamo i optimizacijom komentara.

Plaćene komentare otkrivamo kombinacijom sistema za praćenje, koji registruje sumnjive aktivnosti u vezi sa komentarima, i posebnog istraživačkog tima koji preduzima mere protiv kompanija i pojedinaca koji pokušavaju da ih prodaju.

Štaviše, zahvaljujući ovom timu, TripAdvisor je sprečio aktivnosti preko 60 različitih kompanija za plaćene komentare iz celog sveta.

Više o različitim načinima na koje otkrivamo kompanije za plaćene komentare možete da pročitate ovde.

...

Kako TripAdvisor utvrđuje da li je komentar pristrasan?

Kako TripAdvisor utvrđuje da li je komentar pristrasan?

Čak i kada neka osoba poseti hotel ili restoran, komentar koji napiše ipak može da krši smernice ukoliko je pristrasan. Ovde smo opisali neke od situacija u kojima se komentar može smatrati pristrasnim...

Da bi komentari bili korisni i precizni, treba da se zasnivaju na stvarnim i nepristrasnim doživljajima klijenata. To znači da korisnik koji piše komentar ne sme da ima skriveni motiv, već samo treba da podeli iskreno viđenje svog iskustva. Svaki komentar koji unapred ima tendenciju da ostavi pozitivan ili negativan utisak smatramo pristrasnim i samim tim krši TripAdvisor smernice.

Evo nekoliko situacija koje mogu da dovedu do pristrasnih komentara:

Plaćeni komentari

Komentari koje su predstavnici objekta pokušali da kupe su pristrasni i ne pružaju putnicima nepristrasan savet koji traže. Takođe, to je nepravedno prema objektima koji naporno rade i poštuju pravila. Srećom, tim stručnih ispitivača je veoma efikasan u otkrivanju onih koji nude pisanje komentara za naknadu, a preduzimamo ozbiljne mere protiv objekata koji pokušavaju da koriste takve usluge. Ovde možete da saznate više o tome kako da otkrijete takve komentare.

Nuđenje podsticaja u zamenu za pisanje komentara

Podsticaji su nagrade ili povlašćeni položaj koji objekat nudi u zamenu za komentar. Neki od primera obuhvataju ponudu popusta ili nižih cena za trenutni ili budući boravak u zamenu za pisanje komentara ili čak i obećanja o prelasku u višu klasu, vaučerima ili bilo kom povlašćenom položaju u zamenu za komentare.

TripAdvisor podstiče objekte da traže od svih klijenata da napišu komentare i dele utiske. Međutim, ne dozvoljavamo nuđenje bilo kakvog podsticaja za pisanje komentara jer to može da utiče na nepristrasnost tog komentara. Po osnovu smernica za podsticaje kažnjavamo sve objekte koji nude podsticaje klijentima.

Ucena...

Kako funkcioniše sistem praćenja TripAdvisor komentara?

Kako funkcioniše sistem praćenja TripAdvisor komentara? Ovde objašnjavamo kako funkcioniše tehnologija koja pokreće naš sistem praćenja komentara i kako je koristimo da bismo otkrili lažne komentare i sprečili ih da stignu do sajta...

Kada neko pošalje komentar na TripAdvisoru, taj komentar prolazi kroz niz provera pre nego što se postavi na sajt. Ove provere automatski obavlja naš sistem za praćenje komentara, koji analizira stotine različitih informacija.

Sistem za praćenje predstavlja prvu liniju odbrane od lažnih komentara i podrazumeva da možemo da analiziramo svaki komentar pre nego što ga postavimo na sajt. To bi bilo nemoguće kada bismo se oslanjali samo na ljudske moderatore zato što je količina poslatih komentara globalne zajednice putnika izuzetno velika – TripAdvisor svakog minuta prima stotine priloga korisnika.

Koje informacije sistem za praćenje komentara proverava?

Pošto se komentari šalju onlajn, na raspolaganju su nam stotine elektronskih informacija koje možemo da analiziramo da bismo bolje razumeli poreklo i pojedinosti svakog komentara. Na primer, možemo da vidimo lokaciju uređaja sa kog je komentar poslat, kao i neke detalje o specifikacijama tog uređaja. Čak i ako neko pokuša da sakrije informacije o lokaciji svog uređaja, što pošiljaoci lažnih komentara često rade, i to možemo da vidimo.

To je tek jedan primer – ima još mnogo drugih informacija koje možemo da potražimo. One se ponašaju kao delovi slagalice, a naš sistem za praćenje je i napravljen tako sastavlja te delove, dok ne dobije celu sliku za svaki komentar.

Može li TripAdvisor da navede još neke primere toga šta sistem za praćenje proverava?

Isto kao što banke ne smeju da dele previše informacija o bezbednosnim sistemima koje koriste, ni mi ne možemo da navedemo kompletan spisak svega što naš sistem za praćenje proverava. Voleli bismo da možemo da vam se pohvalimo svime što naša tehnologija može, ali moramo da budemo i oprezni i ne odamo informacije koje bi autori lažnih komentara mogli da iskoriste i pokušaju da zaobiđu naše sisteme.

Šta sistem za praćenje traži?

Naš sistem za praćenje je predviđen za dve stvari – da blokira komentare koji evidentno krše naše smernice, na primer sadrže uvredljiv govor ili plagirani sadržaj, kao i da uočava neobične obrasce koji mogu da ukazuju na to da je komentar pristrasan ili lažan.

Kada sistem za praćenje otkrije komentar koji evidentno krši naše smernice, pre svega ga odbacuje i blokira njegovo objavljivanje na sajtu.

Kada sistem za praćenje otkrije neobične obrasce u aktivnostima komentara, pokreće se istraga našeg tima moderatora. Dok traje istraga, blokirano je objavljivanje komentara povezanih sa neobičnim aktivnostima na sajtu. Više o tipovima komentara koji mogu biti označeni za istragu možete da saznate ovde.

...

U centru istrage: Zatvorska kazna za prevare u vezi sa komentarima

U centru istrage: Zatvorska kazna za prevare u vezi sa komentarima

U drugom iz niza članaka u kojima se pruža uvid u važan rad naših istražitelja prevara u vezi sa komentarima, upoznaćemo se sa italijanskom istragom koja je donela revolucionarne rezultate…

...

Ispričajte digitalnu priču na TripAdvisoru

VEBINAR NA ZAHTEVIspričajte digitalnu priču na TripAdvisoru 

Priče su postale digitalne uz razvoj interneta i sveprisutnost mobilnih uređaja. Digitalne priče se probijaju kroz marketinšku gužvu, privlače putnike i omogućavaju vam da se povežete sa putnicima na emotivnom nivou.

Sali Dejvi, globalni direktor odeljenja za odnose sa dobavljačima, i Dajen Halok, direktor marketinga za klijente, TripAdvisor, razgovaraju o psihološkoj moći digitalnih priča i radnjama koje možete da preduzmete na TripAdvisoru da biste uticali na odluke potencijalnih gostiju o rezervacijama. Gledajte odmah i pronađite savete o sledećim stvarima:

  • Identifikujte i shvatite ciljnu publiku pomoću ekskluzivnih podataka
  • Vidite kako se strategije koje ste zaradili, platili i strategije čiji ste vlasnik objedinjavaju radi oblikovanja vaše priče
  • Saznajte više o tome kako da se predstavite na TripAdvisoru pomoću naših besplatnih alatki, kao i Premium Plusa i Sponzorisanih prikaza

Registrujte se odmah da biste gledali vebinar na zahtev (dostupno samo na engleskom)!

Kako španska hotelijerska kompanija koristi TripAdvisor u okviru strategije ponovnog brendiranja

Kako španska hotelijerska kompanija koristi TripAdvisor u okviru strategije ponovnog brendiranja Pogledajte kako je kompanija Selenta maksimizovala vidljivost hotela SOFIA da bi povećala obim saobraćaja i pokrenula njegovu onlajn reputaciju.

Selenta Group vrši upravljanje za devet objekata u raznim španskim gradovima. Razgovarali smo sa Silvijom Sater, menadžerom onlajn saobraćaja kompanije Selenta, da bismo saznali kako je povećala vidljivost i obim saobraćaja za hotel SOFIA pomoću TripAdvisora.

TripAdvisor kao deo strategije ponovnog brendiranja

Ponovno brendiranje objekata kompanije Selenta je bilo ogroman poduhvat koji je započeo prošle godine i zahtevao je mesece planiranja i pripreme. „Transformisali smo kompaniju i ponovo se brendirali kao celina, a sada radimo na ponovnom pozicioniranju objekata kao luksuznih i otmenih,“ kaže Sater.

Cilj? Povećana vidljivost i saobraćaj za svih devet objekata. Sater kaže: „Želimo da proširimo tržište i da dopremo do više putnika iz SAD, pošto je većina naših gostiju obično iz Španije i Ujedinjenog Kraljevstva.“

Sater se okrenula TripAdvisoru da bi reklamirala ponovno otvaranje hotela SOFIA, objekta koji je kompanija Selenta nedavno renovirala. „TripAdvisor je važan marketinški kanal zato što ovaj izvor saobraćaja povećava naš ukupan učinak i veća je verovatnoća da će putnici sa TripAdvisora rezervisati smeštaj,“ kaže ona. „Ažurirali smo stranicu sa profilom hotela SOFIA na TripAdvisoru pomoću novog naziva, fotografija i drugih informacija da bismo ne samo promovisali renoviranje, nego i promenili očekivanja gostiju.“

Povećanje vidljivosti pomoću Sponzorisanih prikaza

Da bi povećala vidljivost za hotel SOFIA na tržištu Barselone koje je puno konkurenata, Sater koristi Sponzorisane prikaze. „Odlučili smo da probamo Sponzorisane prikaze radi povećanja vidljivosti i prepoznatljivosti brenda hotela SOFIA. Dodatna vidljivost koju pružaju Sponzorisani prikazi pozicionira objekat ispred većeg broja putnika koji traže smeštaj u Barseloni,“ kaže ona.

Hotel SOFIA je ostvario veću vidljivost i saobraćaj. „Rezultati su sjajni: Sponzorisani prikazi su se pokazali tako dobro za hotel SOFIA da svih devet objekata kojima upravlja Selenta sada povećavaju vidljivost pomoću aktivnih kampanja,“ kaže Sater. „U proseku, ovi oglasi su generisali više od 50.000 prikaza za svaki objekat tokom 6 nedelja za visoko ciljane putnike.“

A ta vidljivost se isplati: „Povećali smo obim saobraćaja na veb-sajtu hotela SOFIA i privlačimo putnike koji na kraju rezervišu smeštaj. Otkako smo započeli sa Sponzorisanim prikazima, povećao se broj prilika za direktne rezervacije za hotel SOFIA,“ nastavlja Sater.

Ubrzao se i ciklus onlajn reputacije hotela SOFIA. „Povećanje vidljivosti je pokrenulo ciklus onlajn reputacije za hotel SOFIA i pomoglo mu da se rangira među 10% najboljih smeštajnih objekata u Barseloni,“ kaže Sater. „Pošto sve više gostiju borave u hotelu SOFIA, pišu komentare i postavljaju fotografiju, to ponovo pokreće ciklus inspirisanja potencijalnih gostiju da izaberu naš objekat.“

Sater planira da koristi Sponzorisane prikaze tokom cele godine. „Ako broj rezervacija nastavi da se povećava zahvaljujući Sponzorisanim prikazima, uvek ćemo prikazivati oglase tokom napretka ponovnog brendiranja. Oglasi su mi pomogli u ponovnom pozicioniranju objekata, povećanju obima saobraćaja na veb-sajtovima i povećanju broja rezervacija,“ kaže ona.

Poslednje ažuriranje: 10. decembar 2018.

Uvidi za 2018: Pogled putnika na svet i kako da utičete na njih

VEBINAR NA ZAHTEVUvidi za 2018: Pogled putnika na svet i kako da utičete na njih  Čarli Balard, direktor strateških uvida u TripAdvisoru otkriva nedavno TripBarometer istraživanje u kom su predstavljeni globalni trendovi u turističkoj delatnosti u vezi sa stavovima prema putovanjima, najnoviji trendovi u putovanjima i uloga koju TripAdvisor igra u putovanjima putnika.U ovom vebinaru na zahtev obrađujemo istraživanja na temu:

  • Kako putnici započinju da planiraju putovanja
  • Šta utiče na izbor destinacije
  • Šta utiče na izbor smeštaja
  • Kako putnici određuju budžet za putovanje
Pored toga, Sem Tompson, komercijalni direktor za Evropu, Srednji istok i Afriku u TripAdvisoru, pokazuje kako vlasnici mogu da koristite ove podatke da bi uticali na odluke putnika na sajtu. Pogledajte odmah da biste pronašli najbolje prakse i savete o tome:
  • Kako da koristite besplatne TripAdvisor marketinške alatke u Kontrolnom centru
  • Kako da iskoristite komentare putnika da biste poboljšali svoju onlajn reputaciju
  • Kako da otključate ekskluzivne TripAdvisor podatke u Analitici i izveštajima da biste razumeli ko su vaši putnici
  • Kako da iskoristite Premium Plus da biste prilagodili TripAdvisor stranicu tako da prevazilazi očekivanja putnika
  • Kako da iskoristite Sponzorisane prikaze da biste privukli pažnju najodgovarajućih putnika koji pretražuju TripAdvisor
Događaj uživo je sada dostupan na zahtev! Registrujte se odmah da biste pristupili snimku (dostupno samo na engleskom).

Kako evropski lanac hotela koristi marketinški sadržaj za interakciju sa putnicima

Kako evropski lanac hotela koristi marketinški sadržaj za interakciju sa putnicima Hoteli 25hours povećavaju vidljivost, poboljšavaju prepoznatljivost brenda i višestruko uvećavaju prihod pomoću TripAdvisora. 25hours Hotels je grupa od 13 objekata širom Nemačke, Francuske i drugih evropskih zemalja. Pogledajte kako Aleksander Šuster, direktor digitalnog odseka, utiče na putnike da rezervišu pomoću marketinškog sadržaja i TripAdvisora.

Fokusiranje na marketinški sadržaj

Da bi izgradio odnos između klijenata i brenda 25hours, Šuster koristi marketinški sadržaj. „Fokusiramo se na marketinški sadržaj umesto oslanjanja isključivo na promocije, popuste i paket aranžmane. Sadržaj nam omogućava da ispričamo širu priču o tome kako gosti ne koriste naše hotele samo za smeštaj. Mogu da dožive zabavnu opuštajuću zanimljivu avanturu u našim hotelima, koji su osmišljeni sa ciljem da predstave svoj grad i četvrt“, kaže on. „Naše fotografije i video snimci ističu brend. Blog svakog hotela nudi informacije iz prve ruke od lokalnog stanovništva“.

Privlačenje putnika tokom korisničkog procesa na TripAdvisoru

Šuster putnicima nudi relevantne informacije dok traže mesto za boravak na TripAdvisoru, važnom marketinškom kanalu. „Korisnički proces ima mnogo važnih trenutaka, a mi moramo da dopremo do putnika u pravom trenutku na pravim kanalima. Zato poboljšavamo sadržaj na TripAdvisoru, Googleu, društvenim mrežema i drugim marketinškim kanalima da bismo privukli pažnju putnika primamljivom i doslednom pričom“, kaže on. „Koristim TripAdvisor da bih poboljšao vidljivost, istakao brend 25hours i povećao broj direktnih rezervacija“.

Zahvaljujući TripAdvisoru Šuster dopunjuje svoju strategiju zasnovanu na sadržaju tako što ističe komentare putnika i odgovara na njih. „Putnici pregledaju komentare, što TripAdvisor čini važnim delom korisničkog procesa. Odgovaramo na te komentare i time pružamo svoju stranu priče, ali i pokazujemo da nam je stalo do gostiju i da se osećamo odgovornim za njih“, kaže on.

Dodatni prihod uz Premium Plus

Šuster privlači putnike tako što ističe svoj sadržaj i optimizuje stranice sa profilima hotela 25hours pomoću Premium Plusa. „Možemo da podstaknemo putnike da rezervišu u TripAdvisor pretrazi i na stranici profila dok razmatraju objekte i cene“, kaže on. „Možemo da testiramo i optimizujemo različite funkcije Premium Plusa. Na primer, postavljamo naslovne fotografije i omiljene fotografije koje najbolje predstavljaju naše hotele, a onda proveravamo stopu interakcije sa fotografijama u Analitici i izveštajima da bismo videli šta dovodi do povećanja broja putnika.“

On takođe koristi Premium Plus da bi se direktno povezao sa putnicima. „Pomoću kontakt informacija možemo da dodamo odgovarajuće kanale za komunikaciju, naš veb-sajt, broj telefona i e-adresu, na TripAdvisor. Možemo da preusmerimo putnike na veb-sajt, podstaknemo ih da rezervišu direktno i izbegnemo onlajn turističke agencije jer putnici jednostavno mogu da nas kontaktiraju“, kaže Šuster. „Još jedan način na koji podstičemo putnike da rezervišu direktno kod nas jeste postavljanje specijalnih ponuda sa posebnom nižom cenom rezervacije koju gosti mogu da iskoriste na našem veb-sajtu“.

Šuster napominje da svi objekti 25hours imaju Premium Plus sa ciljem razvijanja brenda 25hours i poboljšanja poslovanja. „Premium Plus je koristan jer nudi povraćaj iznosa uloženog u oglašavanje, a beležimo i povećanje prihoda za sve objekte“, dodaje on.

Veća vidljivost uz Sponzorisane prikaze

Da bi povećao doseg kod putnika i obim saobraćaja za 25hours, Šuster je odlučio da isproba Sponzorisane prikaze. „Nije efikasno oslanjati se na to da će putnici pronaći naš objekat u pretrazi. Uz Sponzorisane prikaze povećavamo vidljivost kod putnika koji su već započeli korisnički proces, posebno kada pretražuju u okviru određenog grada, a nemaju određeni brend na umu“, kaže on. „Pet objekata koji su isprobali Sponzorisane prikaze dobili su u proseku preko 100.000 prikaza za dva meseca – što znači da su pregledani 100.000 puta više nego što bi bili bez Sponzorisanih prikaza“.

Sponzorisani prikazi su takođe pomogli Šusteru da ostvari više rezervacija. „Pored povećanja vidljivosti, Sponzorisani prikazi privlače veći broj potencijalnih klijenata, pa više putnika rezerviše u našim hotelima. Beležimo prosečno povećanje od 20% u obimu rezervacija. Takođe beležimo povećanje u broju poseta za stranice sa profilima naših pet objekata na TripAdvisoru“, kaže on.

Šuster veruje da su oglasi isplatljivo ulaganje nakon što se uverio u pogodnosti koje pružaju Sponzorisani prikazi. „Sponzorisani prikazi su značajni jer mogu da istaknem brend 25hours u različitim trenucima korisničkog procesa. Svaki klik znači da su putnici spremni za interakciju i zainteresovani, a ako putnici vide oglas, veoma je verovatno da će se kasnije vratiti sa namerom da rezervišu kod nas“, kaže on.

...

Priča o uspehu: Hotel u Džajpuru koristi TripAdvisor da bi povećao ulazni marketing

Priča o uspehu: Hotel u Džajpuru koristi TripAdvisor da bi povećao ulazni marketing Saznajte kako hotel Royal Heritage Haveli privlači putnike pomoću Sponzorisanih prikaza i podstiče ih da rezervišu pomoću Premium Plusa. Royal Heritage Haveli je mali butik hotel u porodičnom vlasništvu koji je više puta osvojio godišnju nagradu Travellers’ Choice u Džajpuru u Indiji.Pogledajte kako Šambavi Sing, upravnica hotela Haveli, koristi TripAdvisor kao sredstvo u okviru strategije za ulazni marketing. Izazov: Maksimalno iskoristite turističku sezonu

Sing nastoji da što više putnika rezerviše tokom turističke sezone. „Turistička sezona kod nas je kratka i zato je od najveće važnosti da je maksimalno iskoristimo. Van sezone je teško popuniti sobe jer je u Džajpuru veoma toplo“, kaže Sing.

Veliki broj drugih vlasnika lokalnih smeštajnih objekata primenjuje istu strategiju. „Veliki je izazov istaći se u odnosu na konkurenciju u Džajpuru. Mi smo mali objekat koji se nadmeće sa velikim i poznatim hotelima oko malog broja putnika koji posećuju naš grad tokom sezone. Zato moramo nekako da se razlikujemo od objekata koji su nam slični“, kaže ona.

Rešenje: Korišćenje TripAdvisora za povećanje ulaznog marketinga Da bismo odgovorili na ovaj izazov, koristimo ulazni marketing da privučemo, uslužimo i zadivimo goste, kao i da ih podstaknemo da rezervišu, a TripAdvisor je glavni činilac te strategije“, kaže Sing. „Ulazni marketing podiže svest među putnicima i gradi poverenje i kredibilitet hotela Haveli.“...