Hotel iz Dubrovnika koristi Tripadvisor da bi povećao vidljivost i broj rezervacija

Kako Berkeley Hotel & Spa koristi Sponzorisane prikaze da bi se izdvojio od konkurencije na tržištu.

Berkeley Hotel & Spa je porodični hotel sa 24 sobe u Dubrovniku, u Hrvatskoj. Generalni direktor Katarina Elez je usredsređena na poboljšanje onlajn vidljivosti hotela Berkeley kako bi podstakla više putnika da rezervišu direktno na veb-sajtu objekta. Nastavite sa čitanjem da biste saznali kako je osmislila uspešnu onlajn marketinšku strategiju:

Tripadvisor u fokusu

Kada je Berkeley Hotel otvoren, Elez je ubrzo shvatila da treba da se usredsredi na onlajn marketinšku strategiju, posebno na Tripadvisor. „Bili smo među prvim hotelima u Dubrovniku sa profilom na Tripadvisoru, još od otvaranja 2007“, objašnjava ona. „Uvek smo u velikoj meri koristili Tripadvisor i to je jedna od najboljih stvari koja je mogla da se dogodi našem objektu“.

Ova posvećenost onlajn marketingu preko Tripadvisora i dalje donosi koristi Berkeley Hotelu, čak i danas. Elez kaže: „Uspeli smo da povećamo vidljivost kod putnika koji pretražuju našu destinaciju jer smo imali izraženo i dosledno prisustvo na Tripadvisoru od samog početka. Uvek smo bili među 15 najpopularnijih objekata u Dubrovniku“.

Povećanje vidljivosti kod putnika

Kao predstavnik malog hotela sa 3 zvezdice u gradu punom hotela sa 5 zvezdica i većim marketinškim budžetima, Elez mora da bude pažljiva pri ulaganju u marketing da bi maksimalno povećala vidljivost.

„Naši gosti dolaze sa velikih tržišta, kao što su UK, SAD i Australija“, kaže Elez. „Primetili smo da je sa našim budžetom zaista teško koristiti alatke kao što su AdWords da bismo došli do tih putnika i uticali na njih“.

Elez je nedavno uložila u poboljšani veb-sajt koji je pažljivo integrisan sa menadžerom kanala. To joj omogućava da prati sve izvore rezervacija i proceni koji je najefikasniji. Nakon isprobavanja različitih marketinških alatki, Elez je ostvarila uspeh korišćenjem već zapaženog prisustva Berkeley Hotela na Tripadvisoru.

Premium Plus

U januaru je Elez nadogradila Berkeley Hotel na Napredni pristup za Premium Plus jer je želela da poveća broj rezervacija na svom veb-sajtu.

„Upravo smo završili renoviranje, pa ćemo koristiti funkcije Naprednog pristupa, kao što su Storyboard i Omiljene fotografije, da bi smo prikazali ova poboljšanja putnicima“, kaže Elez.

Ona takođe koristi funkciju Specijalne ponude da bi procenila uticaj Premium Plus paketa na broj rezervacija.

„Postavimo Tripadvisor ekskluzivnu ponudu i pažljivo pratimo rezultate“. Otkrili smo da ljudi koji obave rezervaciju preko našeg veb-sajta to i pomenu, što se odrazi i na rezervacije kod onlajn turističkih agencija, pa znamo da su putnici posetili našu stranicu na Tripadvisoru u nekom trenutku“.

Sponzorisani prikazi

Kada je Premium Plus aktiviran, Berkeley Hotel je počeo sa korišćenjem Tripadvisor sponzorisanih prikaza. Elez kaže: „Znamo da su gosti na Tripadvisoru sigurniji i spremniji da rezervišu direktno. Stoga je naš cilj da koristimo Sponzorisane prikaze kako bismo podstakli više gostiju da rezervišu direktno na našem veb-sajtu i povećali broj gostiju i prosečnu cenu po danu u jeku sezone“.

Imajući u vidu da je Dubrovnik jedna od najpopularnijih sezonskih destinacija na svetu, ona je smatrala da bi sponzorisani prikazi dodatno povećali obim saobraćaja u jeku sezone. Pošto je potražnja manja van sezone, Berkeley ne može da nadoknadi propuštene prilike.

„Što su gosti bliži rezervaciji, sve više pažnje obraćaju na cenu. Povećanje vidljivosti stvara prilike za uticanje na goste kako bi izabrali naš objekat sa 3 zvezdice, pošto su naše cene niže od onih u objektima sa 5 zvezdica koji dominiraju Dubrovnikom“.

Rezultati?

„Definitivno je isplatljivo platiti za klikove na Sponzorisane prikaze i omogućiti gostima da rezervišu direktno kod nas“, kaže Elez. „Dopada nam se što se naš oglas prikazuje u vrhu liste. Ponavljanje je važno, naročito s obzirom na obrazac rezervisanja na našem tržištu. Čak i ako ne kliknu tada, više ljudi će nas upamtiti kao opciju. U tom slučaju, kada budu kliknuli, biće spremniji da rezervišu“.

Elez planira da nastavi sa korišćenjem Sponzorisanih prikaza kao ključnog dela onlajn marketinške strategije. „Dugoročno sagledavamo naša ulaganja. Nastavićemo da pratimo broj klikova, saobraćaj na veb-sajtu i potvrđeni broj direktnih rezervacija preko Sponzorisanih prikaza u narednih šest meseci. Do sada smo ove sezone imali veliki broj rezervacija“, kaže Elez.

Podstaknite veći broj gostiju da izaberu Tripadvisor

Podstaknite veći broj gostiju da izaberu Tripadvisor

Poslednje ažuriranje: 12. mart 2018.