Priča o uspehu: Hotel u Džajpuru koristi Tripadvisor da bi povećao ulazni marketing

Saznajte kako hotel Royal Heritage Haveli privlači putnike pomoću Sponzorisanih prikaza i podstiče ih da rezervišu pomoću Premium Plusa.

Royal Heritage Haveli je mali butik hotel u porodičnom vlasništvu koji je više puta osvojio godišnju nagradu Travellers’ Choice u Džajpuru u Indiji.Pogledajte kako Šambavi Sing, upravnica hotela Haveli, koristi Tripadvisor kao sredstvo u okviru strategije za ulazni marketing.

Izazov: Maksimalno iskoristite turističku sezonu

Sing nastoji da što više putnika rezerviše tokom turističke sezone. „Turistička sezona kod nas je kratka i zato je od najveće važnosti da je maksimalno iskoristimo. Van sezone je teško popuniti sobe jer je u Džajpuru veoma toplo“, kaže Sing.

Veliki broj drugih vlasnika lokalnih smeštajnih objekata primenjuje istu strategiju. „Veliki je izazov istaći se u odnosu na konkurenciju u Džajpuru. Mi smo mali objekat koji se nadmeće sa velikim i poznatim hotelima oko malog broja putnika koji posećuju naš grad tokom sezone. Zato moramo nekako da se razlikujemo od objekata koji su nam slični“, kaže ona.

Rešenje: Korišćenje Tripadvisora za povećanje ulaznog marketinga

Da bismo odgovorili na ovaj izazov, koristimo ulazni marketing da privučemo, uslužimo i zadivimo goste, kao i da ih podstaknemo da rezervišu, a Tripadvisor je glavni činilac te strategije“, kaže Sing. „Ulazni marketing podiže svest među putnicima i gradi poverenje i kredibilitet hotela Haveli.“

Privlačenje gostiju pomoću Sponzorisanih prikaza

Sing koristi Sponzorisane prikaze da bi putnici mogli lakše da pronađu Haveli kada pretražuju mesta za boravak u Džajpuru.„Objekat je bio loše pozicioniran, pa smo hteli da povećamo vidljivost na Tripadvisoru. Sponzorisani prikazi rade upravo to i zato su važan deo naše strategije za ulazni marketing“, dodaje Sing.

„Krenuli smo sa najmanjim budžetom i rezultati su nam se dopali – uz Sponzorisane prikaze smo popunili sobe i povećali broj mesta. A onda smo maksimalno povećali mesečni budžet da bismo dobili još više prikaza, klikova i direktnih rezervacija. Rezultati su bili neverovatni – Haveli je dobio 78.600 prikaza više uz naše oglase na Tripadvisoru otkako smo započeli korišćenje Sponzorisanih prikaza, a uočili smo i 20% povećanja u direktnim rezervacijama tokom poslednjih šest meseci.“

Sing planira da koristi Sponzorisane prikaze cele godine da bi povećala vidljivost hotela Haveli jer se oglasi prikazuju putnicima samo dok Haveli ima slobodna mesta za datume koje pretražuju. „Koristićemo oglase da bismo privukli više putnika van sezone. Do kraja sezone ćemo koristiti oglase da privučemo putnike koji bi obično rezervisali kod konkurencije. Dok je sezona u najvećem zamahu, gledaćemo da sva otkazivanja u poslednjem trenutku popunimo pomoću oglasa“, kaže ona.

Pretvaranje saobraćaja u rezervacije uz Premium Plus

Sing koristi Premium Plus da bi podstakla putnike koji posećuju stranicu hotela Haveli na Tripadvisoru da rezervišu.„Premium Plus nam omogućava da predstavimo Haveli u najboljem svetlu i privučemo više putnika na svoje direktne kanale za rezervisanje. Putnici mogu lako da nas kontaktiraju jer im uz Kontakt informacije do nas treba samo jedan klik ili poziv“, naglašava Sing.

Ekskluzivne funkcije za fotografije ističu Haveli na upečatljiv način i motivišu potencijalne goste da ga izaberu umesto konkurencije.„Naše fotografije – naročito panoramske fotografije i Storyboard – prenose našu atmosferu mira i spokoja i ostavljaju utisak na putnike.Fotografije redovno ažuriramo da bismo prikazali objekat na najbolji način“, dodaje ona.

Sing koristi podatke da utiče na rezervacije i poveća njihov broj. „Uz Analitiku i izveštaje možemo da procenimo učinak sredstava koja koristimo i unesemo izmene.Na primer, primetili smo da trećina klikova dolazi iz Specijalnih ponuda, i zato sada uvek imamo aktivnu Specijalnu ponudu jer smo tako uspeli da popunimo sobe“, objašnjava Sing.

Zaključivanje interakcije sa putnicima

Sing zaključuje ove ulazne potencijalne goste tako što nastavlja da gradi poverenje i podstiče rezervacije na sajtu hotela Haveli. „Kada putnici dođu do sajta našeg hotela, tamo nastavljamo ono što smo ustanovili na Tripadvisoru. Naše kvalitetne fotografije objekta i soba potvrđuju ono što su gosti već videli prethodno. Iskačući obrazac olakšava gostima da nas kontaktiraju. Navodimo i paket aranžmane da bismo privukli putnike. Sve u svemu, uveravamo ih da je rezervacija u hotelu Haveli brza i laka“, kaže ona.

Prvoklasna usluga za goste

Kada gosti stignu, Sing i njen tim se trude da ih zadive kako bi promovisali Haveli nakon boravka. Činimo sve da se osećaju kao kod kuće tako što se ophodimo prema njima kao porodica i pružamo im sve moderne pogodnosti. Gosti zaista cene naše usluge, a mi ih zamolimo da napišu komentar i objave fotografije pomoću Brzih komentara“, nastavlja ona.„Taj sadržaj potom čini Haveli još privlačnijim za nove goste i ponovo započinje ceo ciklus na Tripadvisoru.“

Rezultati: Rezervacije putem Tripadvisora

„Sponzorisani prikazi i Premium Plus su osnova naše strategije ulaznog marketinga: dobijamo više poseta na našem veb-sajtu, pitanja putem e-poruka i telefonskih poziva od putnika, a povećan je i broj rezervacija“, kaže Sing. „Zahvaljujući ovim alatkama sada možemo da se nadmećemo sa velikim hotelskim lancima, i zato radimo isključivo sa Tripadvisorom i koristimo ga u najvećoj meri.“

Iskoristite sve prednosti Tripadvisora

Unapredite poslovanje svog smeštajnog objekta zahvaljujući ekskluzivnim početnim paketima

Privucite putnike i podstaknite ih da rezervišu

Iskoristite sve prednosti Tripadvisora

Unapredite poslovanje svog smeštajnog objekta zahvaljujući ekskluzivnim početnim paketima

  • Besplatan probni period od 30 dana
  • Besplatni oglasi u vrednosti do 100 USD
  • Bez ugovorne obaveze

Privucite putnike i podstaknite ih da rezervišu

Poslednje ažuriranje: 13. avgust 2018.