Kako da verifikujete identitet kao predstavnik objekta na TripAdvisoru

Da bismo povećali bezbednost naloga objekata na TripAdvisoru, uvrstili smo zahtev za verifikaciju u proces registracije. Ovaj zahtev nam pomaže da sprečimo prevare, povećamo odgovornost i dodatno zaštitimo integritet sajta kako za milione korisnika koji traže vredne savete za putovanja na TripAdvisoru, tako i za objekte koji se oglašavaju preko našeg sajta.

Šta ovo znači za mene?

Svi registrovani vlasnici objekata na TripAdvisoru moraju da dovrše proces da bi verifikovali identitet i vezu sa svakim od objekata. Ovaj proces podrazumeva nekoliko jednostavnih koraka i mora da ga obavi svaki registrovani pojedinac za svaki objekat.

Verifikacija nam pomaže da dodatno zaštitimo zajednicu tako što kontrolišemo ko ima pristup nalogu. Kada dovršite verifikaciju, to će nam omogućiti da vam pomognemo da rešite probleme sa profilom na TripAdvisoru jer znamo da ste zapravo povezani sa objektom.

Preduzmite jednostavne korake objašnjene u nastavku da biste verifikovali svoju vezu sa objektom. Ovaj proces je brz i jednostavan. Kada pročitate i prihvatite Uslove i odredbe i kada potvrdimo vaš identitet, moći ćete da koristite sve resurse koji su vam dostupni preko Kontrolnog centra.

Kako da obavim proces verifikacije?

Jednostavno je. Najpre, ako to već niste uradili, treba da se registrujete kao predstavnik objekta na TripAdvisoru:

  1. Posetite www.TripAdvisor.rs/Owners
  2. Unesite naziv objekta i izaberite ga iz padajućeg menija
  3. Pratite uputstva da biste dovršili registraciju

Ako ste se tek registrovali, biće vam zatraženo da obavite proces verifikacije da biste mogli da pristupite Kontrolnom centru. S druge strane, ako ste se ranije registrovali, ali niste obavili verifikaciju, možda ćemo zatražiti da preduzmete bezbednosne mere za verifikaciju kada se prijavite u Kontrolni centar.

U oba slučaja ćemo zatražiti da označite dva polja: jedno kojim potvrđujete da ste ovlašćeni predstavnik objekta i jedno kojim prihvatate Uslove korišćenja i Politiku privatnosti. Zatim možete da nastavite i verifikujete identitet.

Postoji nekoliko načina na koje možete da obavite verifikaciju u zavisnosti od informacija u evidenciji o vašem objektu. Najčešći načini verifikacije identiteta su pomoću telefona ili kreditne kartice (ništa neće biti naplaćeno). Nastavite sa čitanjem da biste saznali dodatne detalje za svaki od ovih načina.

U nekim slučajevima možda postoji i opcija verifikacije putem e-pošte. Ako ispunjavate uslove, poslaćemo vam e-poruku sa jednostavnim uputstvima za verifikaciju. Slično tome, drugi predstavnik vašeg objekta može da vam uputi poziv za verifikaciju pomoću alatke Upravljajte korisničkim pristupom. U tom slučaju ćete dobiti automatsku e-poruku sa uputstvima za dovršavanje verifikacije.

Verifikacija telefonom:

Kada izaberete verifikaciju telefonom, prikazaće se broj telefona vašeg objekta. Ovo treba da bude broj telefona objekta, a ne lični broj telefona. Ako prikazani broj nije tačan ili je zastareo, kliknite na vezu „Zahtevaj ažuriranje“ u dnu polja. Zatim pratite uputstva da biste zahtevali ažuriranje.

Ako je broj tačan, izaberite način za primanje verifikacionog koda – telefonskim pozivom ili SMS porukom.  Ako broj telefona ima lokal, možete da ga unesete u polje i nastavite. Naš sistem će vas pozvati i saopštiti vam četvorocifreni verifikacioni kôd ili će vam ga poslati u SMS poruci. Unesite ove četiri cifre u navedeno polje i kliknite na „Pošalji kôd“. 

Čestitamo, verifikovali ste identitet preko telefona!

Verifikacija pomoću kreditne kartice:

Ako verifikacija pomoću telefona ne funkcioniše u vašem slučaju, možete da koristite i kreditnu karticu. Koristićemo karticu koju navedete isključivo u svrhe odobrenja. Rezervisaćemo iznos od 1 USD na kartici da bismo se uverili da je kartica važeća i proverili vaš identitet, ali nikada nećemo realizovati bilo kakvu naplatu.

Imajte u vidu da kartica koju koristite mora da bude izdata na vaše ime, a ne na ime menadžera ili kolege. Zatražićemo da navedete sledeće informacije u vezi sa karticom:

  • Vašu zemlju (zemlju u kojoj je kartica izdata)
  • Tip kartice (Visa, American Express itd.)
  • Broj kreditne kartice
  • Ime vlasnika kartice
  • Datum isteka
  • Bezbednosni kôd sa poleđine kartice
  • Informacije za obračun (uključujući vaše ime i prezime, adresu i poštanski broj, kao i broj telefona sa pozivnim brojem zemlje)

Kada pošaljete ove informacije, videćete poruku za potvrdu na ekranu. Tada ćemo vas povezati sa Kontrolnim centrom za vaš objekat.

Šta da radim ako imam još pitanja?

Ako imate problema, kontaktirajte nas! Sa zadovoljstvom ćemo vam pomoći da koristite TripAdvisor Kontrolni centar kako biste unapredili poslovanje.

Da biste dobili pomoć sa procesom verifikacije, pozovite 1-866-322-5942.

Verifikujte identitet već danas

Verifikujte identitet već danas

Poslednje ažuriranje: 29. jul 2013.